raveout Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Parametry silnika faktycznie niskie bo tyle to można było wycisnąć z 2.0dit , ale z drugiej strony w reklamie subaru chwali się długowiecznością swoich aut więc myślę, że o to chodzi w nowym 2.4 no a sam samochód wygląda jak Forester w wersji Outback..albo na odwrót Edytowane 29 Listopada 2017 przez raveout Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Uznajmy, że to "rozciągnięty" Forester - LongLeśnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 8 minut temu, elmo napisał: Uznajmy, że to "rozciągnięty" Forester - LongLeśnik Tak... ma ponad 5 metrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 tak jak sie przyglądam dłużej to mysle, że powinien sie nazywać Subaru Outobus 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 To chyba tak na naszym rynku nie będzie oferowane. Niech wsadzą ten silnik do Imprezy, Obk i będzie super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Jak dla mnie bardzo ok Wole samochody o prostym designie, bo wolniej sie starzeja. Takie Infiniti czy Lexusy zaraz beda wygladac staro. Fakt, ze wszystkie nowinki techniczne marki sa dostepne to super sprawa! X-mode, EyeSight, CVT, kontrola ruchu poprzecznego, kozak! Jesli wykonanie wnetrza bedzie na poziomie Imprezy + dobra skora to naprawde bedzie fajne auto, Do tego wybor miedzy tylna lawka vs. siedzenia "kapitanskie" - czyli moze z niego byc tez business cruiser, miodzio! Uciag przyczepy 2200kg, bardzo porzadnie. Silnik 2.4 DIT to calkiem nowa jednostka, wiec zapewne tez pojawi sie w innych modelach - oby rowniez w EU, byc moze w OBK...? Tak naprawde jedyny minus to taki, ze .... nie na EU ten samochod A jeszcze co do wygladu - no kurka wodna, zawsze wszyscy narzekali gdy concepty za bardzo odbiegaly od serii. Tu naprawde nie ma na co narzekac! W kolejnosci: VIZIV 7 ---> Ascent Concept ---> Ascent seria 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 IMO Ascent wyglada nizle, z tego co pamietam to gdy byl zakamuflowany w czasie testow, jezdizl z Fordem Explorerem i Mazda CX-9. Ten pierwszy jest duzym SUVem a ten drugi jest zwinnym SUVem. Ciekawe jest tez to ze podobnie jak w Mazdzie CX-9, Subaru Ascent bedzie mialo silnik gdzie wieksza role odgrywac bedzie moment obrotowy dostepny w nizszym zakresie obrotow. Nie wiadomo jak sie to bedzie prowadzic - Mazda CX-9 prowadzi sie bardzo dobrze. Wyglad Ascenta to rzeczywiscie mieszanka Forka z Outbackiem, wnetrze jest atrakcyjne, ciekawe czy pozycja za kierownica bedzie bardziej zblizona do Outbacka czy do Forka - podejrzewam ze do Forka. Na rynku US, powinien sie dobrze sprzedawac - ciekaw jestem jaki bedzie zbiornik paliwa i jakie spalanie - w Tribece maly zbiornik paliwa wykreslil ja z mojej listy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Piękny samochód. Ciekaw jestem silnika. Ale gdyby był dostępny w Polsce właśnie jechałbym do salonu konfigurować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 34 minuty temu, pencilpaul napisał: Piękny samochód. Ciekaw jestem silnika. Ale gdyby był dostępny w Polsce właśnie jechałbym do salonu konfigurować. Ascent concept jest super, ale "wydłużony forester" już niestety nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 2 minuty temu, Lukasz123 napisał: Ascent concept jest super, ale "wydłużony forester" już niestety nie... To już kwestia mocno indywidualna. Zastanawiałem się nad Forkiem często, ale za każdym razem miałem w głowie myśl, że ciut mały. Gdyby był większy. No i jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 1 minutę temu, pencilpaul napisał: To już kwestia mocno indywidualna. Zastanawiałem się nad Forkiem często, ale za każdym razem miałem w głowie myśl, że ciut mały. Gdyby był większy. No i jest Nowy Forek jest duży w środku, ale to już rzeczywiście subiektywne odczucia - na pewno Ascent technologicznie jest super...jak się podoba to brać - w końcu subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Jak dla mnie bardzo ok Wole samochody o prostym designie, bo wolniej sie starzeja. Takie Infiniti czy Lexusy zaraz beda wygladac staro. Fakt, ze wszystkie nowinki techniczne marki sa dostepne to super sprawa! X-mode, EyeSight, CVT, kontrola ruchu poprzecznego, kozak! Jesli wykonanie wnetrza bedzie na poziomie Imprezy + dobra skora to naprawde bedzie fajne auto, Do tego wybor miedzy tylna lawka vs. siedzenia "kapitanskie" - czyli moze z niego byc tez business cruiser, miodzio! Uciag przyczepy 2200kg, bardzo porzadnie. Silnik 2.4 DIT to calkiem nowa jednostka, wiec zapewne tez pojawi sie w innych modelach - oby rowniez w EU, byc moze w OBK...? Tak naprawde jedyny minus to taki, ze .... nie na EU ten samochod A jeszcze co do wygladu - no kurka wodna, zawsze wszyscy narzekali gdy concepty za bardzo odbiegaly od serii. Tu naprawde nie ma na co narzekac! W kolejnosci: VIZIV 7 ---> Ascent Concept ---> Ascent seria Jak dla mnie właśnie wszystkie smaczki zostały usunięte a szkoda. Z cielawego projektu został trochę zwyklak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Dla mnie to Subaru zalatuje nowym SSangYong Rexton. Jakby dołożyli do koreańskiego projektu logo plejad to pewnie ktoś nieobeznany w temacie pomyślałby, że to Subaru => http://www.ssangyong.pl/modele/rexton ... żeby była jasność. Nie pracuje w SsangYong :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Mysle ze dla tych ktorzy znaja marke Subaru, konserwatywne podejscie do aut produkcyjnych nie powinno byc niczym nowym. Gdy FHI sprobowalo sie wylamac z Tribeca - niestety poleglo. Teraz z Outbackami odniesli sukces stawiajac na dosc konserwatywna stylistyke, i odnosza olbrzymi sukces w USA. Ascent jest kontynuacja tego podejscia. Niczego rewolucyjnego nie spodziewalbym sie po Subaru obecnie... no moze bedzie cos innego gdy nowe STI sie pojawi. Ascent wpisuje sie bardzo dobrze w rynek USA, bo ma bardzo duza rzesze zwolennikow ktorzy siedza teraz w Toyocie Highlander czy Mazdzie CX-9 tylko dlatego ze Subaru nie mialo w ofercie SUVa z 3 rzedami siedzen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 46 minut temu, NonPhixion napisał: Dla mnie to Subaru zalatuje nowym SSangYong Rexton. Jakby dołożyli do koreańskiego projektu logo plejad to pewnie ktoś nieobeznany w temacie pomyślałby, że to Subaru => http://www.ssangyong.pl/modele/rexton ... żeby była jasność. Nie pracuje w SsangYong :-) Ascent to postęp co byśmy nie narzekali. Mnie się podoba, nawet bardzo. Wyobrażam sobie siebie w taki aucie jak skończę 50 lat Byłem wczoraj na badaniach okresowych, zarówno u psychologa i u okulisty też więc uznaję, że mam świeże spojrzenie na rzeczywistość i nie widzę podobieństwa z Ssscośtam. Dziękuję za podrzucenie linka, jak zobaczyłem ceny za te dziwactwa to dajcie na mszę żeby Subaru cen nie podwyższyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 37 minut temu, Ayu napisał: Dziękuję za podrzucenie linka, jak zobaczyłem ceny za te dziwactwa to dajcie na mszę żeby Subaru cen nie podwyższyło. Ayu, nie jestem fanem SsangYong, ale Rexton to nie jest ta sama liga co Forester jeżeli chodzi o wielkość :-) Mają jakiś inny wehikuł co niby w tym segmencie jest konkurencją. Przed chwilą w Raport Turbo wspominali o Ascencie. Ma największy szklany dach w historii Subaru oraz najwięcej cup holderów, a o silniku jedynie szczątkowa wiadomość, że będzie nowe 2.4 tam instalowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 jeżeli ascent będzie tani - a bedzie patrząc na ceny aut Subaru w USA forka, XV itp ( np XV-77k pln w przliczeniu na PLN a ludziska zarabiają więcej niż u nas) to imo odniesie murowany sukces w szczególności ze Amerykanie lubują się w olbrzymich autach. W EU nie ma szans na pojawienie się tego smoka ze względu na ekologie. Pozostanie prywatny Import Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Mysle ze dla tych ktorzy znaja marke Subaru, konserwatywne podejscie do aut produkcyjnych nie powinno byc niczym nowym. Gdy FHI sprobowalo sie wylamac z Tribeca - niestety poleglo. Teraz z Outbackami odniesli sukces stawiajac na dosc konserwatywna stylistyke, i odnosza olbrzymi sukces w USA. Ascent jest kontynuacja tego podejscia. Niczego rewolucyjnego nie spodziewalbym sie po Subaru obecnie... no moze bedzie cos innego gdy nowe STI sie pojawi. Ascent wpisuje sie bardzo dobrze w rynek USA, bo ma bardzo duza rzesze zwolennikow ktorzy siedza teraz w Toyocie Highlander czy Mazdzie CX-9 tylko dlatego ze Subaru nie mialo w ofercie SUVa z 3 rzedami siedzen. No tak tylko porównaj projekr tego Subaru a Mazdy CX9. Oczywiście to kwestia gustu ale dla mnie to Subaru jest tylko ok nic szałowego a CX9 jest właśnie tym jak powinien wyglądać ciekawy duży SUV. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 3 hours ago, Eryk said: - ciekaw jestem jaki bedzie zbiornik paliwa i jakie spalanie - w Tribece maly zbiornik paliwa wykreslil ja z mojej listy. Ponoć 73 litrów. Źródło http://www.autoforum.cz/predstaveni/subaru-odhalilo-obri-levne-suv-pro-8-u-nas-by-mohlo-konkurovat-i-skode-kodiaq/ Jest też aż 19 cupholderów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Nie wiem czy ktoś już wklejał ten filmik, jeśli nie to zerknijcie; 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Godzinę temu, Topi napisał: Ponoć 73 litrów. Źródło http://www.autoforum.cz/predstaveni/subaru-odhalilo-obri-levne-suv-pro-8-u-nas-by-mohlo-konkurovat-i-skode-kodiaq/ Jest też aż 19 cupholderów No i mógłby konkurować ze Skodą Kodiaq Dyrekcjo ściągnijcie go do Europy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 2 godziny temu, Ayu napisał: Ascent to postęp co byśmy nie narzekali. Mnie się podoba, nawet bardzo. Wyobrażam sobie siebie w taki aucie jak skończę 50 lat Nie wiem ile Ci brakuje, ale zaręczam, że raczej nie. Z wiekiem (piszę o sobie), interesują mnie coraz mniejsze i mocniejsze samochody. Zacząłem od FXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Czy wiadomo coś o cenach w US i Kanadzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Filmik - bardzo fajny, wyglada na to ze naszego 2007 OBK wymienimy na Ascenta... z tego co czytalem ceny maja zaczynac sie od niskich $30K w US... czyli pewnie $45 -50K z porzadniejszym wyposarzeniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 25 minut temu, Eryk napisał: Filmik - bardzo fajny, wyglada na to ze naszego 2007 OBK wymienimy na Ascenta... z tego co czytalem ceny maja zaczynac sie od niskich $30K w US... czyli pewnie $45 -50K z porzadniejszym wyposarzeniem... No to przynajmniej wiadomo czego się spodziewać ale trzeba poczekać na cenniki i można pomarzyć ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się