pegi Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Miał być 2.5 DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Ciekawe czy też powstanie przez rozwiercenie bloku silnika 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Subaru ASCENT, jak i inne duże wozy w USA, prawdopodobnie nie ujrzymy w Europie "ekologicznej".... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Zawsze pozostaje szary import Ojjj nie moge sie doczekac prezentacji za pare dni, cos czuje, ze bedzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 No to jutro chyba premiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) https://www.subaru.com/2017-laas Edytowane 28 Listopada 2017 przez Topi wrong link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Dziwnie podobny do mojego Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 16 minut temu, Guliwer napisał: Dziwnie podobny do mojego Forka Wyjrzyj przez okno czy na pewno stoi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba Piła Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) No fajna sprawa... system audio Harman Kardon 14 głośników, 762W mocy, klima trzystrefowa, nawiew na tył z sufitu, jak w samolocie, 8 gniazdek USB, przednie fotele wentylowane, tylna klapa na guzik, zdalne odpalanie auta z telefonu (fajny ficzer na zimę), widok z tylnej kamery w lusterku wstecznym. Szkoda że w Europie tak rzadko można spotkać samochody w normalnym rozmiarze z normalnymi silnikami... Kolejny raz potwierdza się, że lewacki ekoterroryzm to straszliwe przekleństwo. Tu macie prospekt: https://www.subaru.com/guides/ascent/ Edytowane 29 Listopada 2017 przez Ryba Piła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Powered by an all-new 2.4-liter BOXER engine - rozwiercili 2.0??? o ile Impreza/XV wygladaja niezle, Ascent juz wyglada niezbyt swiezo... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 A mi się podoba, jak na amerykańskiego rodzinnego SUV całkiem fajnie :))) http://www.subaru-global.com/ms2017/la/sp.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Amerykanie są zachwyceni: https://jalopnik.com/the-2018-subaru-ascent-prepare-to-see-three-row-awd-cr-1820823277 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Fajny. Jakby nad nim "popracować" byłaby fajna wyprawówka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 No niestety jak dla mnie bez szału. Pokazane przed premierą projekty były sporo ciekawsze. Ten wygląda jak wiele innych na rynek US. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Mi się podoba, chociaż nie jestem zbytnio fanem olbrzymich SUV. 2.4 podejrzewam się wziął z 3.6 po odcieciu dwóch cylindrów. Coś czuję, że właśnie patrzymy na powiększony nowy Forester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 12 minut temu, Nowicjusz napisał: (...)Ten wygląda jak wiele innych na rynek US. dokladnie tak! widocznie pamietaja nieudana probe "wyroznic sie z tlumu" z Tribeca B9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Myślę, że właśnie dzięki temu, że wygląda tak "pospolicie i amerykańsko", może odnieść duży sukces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 13 minut temu, Nowicjusz napisał: No niestety jak dla mnie bez szału. Pokazane przed premierą projekty były sporo ciekawsze. Ten wygląda jak wiele innych na rynek US. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Od prezentowanego wcześniej projektu wiele się nie różni. Poza dotykowymi przyciskami, które IMO nie są dobrym pomysłem. Chyba,że Masz na myśli inne VIZIV-y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 W sumie zastanawiam się tylko, czy te 260 KM i 375 NM to nie będzie za mało. Liczyłem na jakieś 280 KM i 400(420) NM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 2 minutes ago, tzd said: W sumie zastanawiam się tylko, czy te 260 KM i 375 NM to nie będzie za mało. Liczyłem na jakieś 280 KM i 400(420) NM. Podejrzewam, że do lekkich ten samochód nie należy. Chyba wiele nie braknie do dwóch ton. Zatem jest to bardziej cruiser niż sportowiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Tak, mimo to fajnie, by cruisował dynamicznie, a nie jak tankowiec ponadto chodzi mi też o to, ile FHI z 2.4T litra mogą wycisnąć, i te parametry (260/375) nie są póki co imponujące. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 5 minut temu, tzd napisał: W sumie zastanawiam się tylko, czy te 260 KM i 375 NM to nie będzie za mało. Liczyłem na jakieś 280 KM i 400(420) NM. w przypadku silnika turbo, remap zalatwia sprawe (szczegolnie po gwarancji, a ta w Subaru nie jest szczegolnie dluga) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Rzeczywiście parametry dosyć mizernie poprawione względem 2.0 z FXT... niemniej wygląd mega. Jeśli będzie dostępny w UE to nawet przestane marudzić o Levorg STI i już dzisiaj mogę składać zamówienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Rzeczywiście parametry dosyć mizernie poprawione względem 2.0 z FXT... niemniej wygląd mega. Jeśli będzie dostępny w UE to nawet przestane marudzić o Levorg STI i już dzisiaj mogę składać zamówienie Zapomnij. I nie wiem co tam jest "mega", , przy XC90 wygląda jak ubogi krewny. Przy czym obydwa mają za mało pojemności i cylindrów na takie budy (moje zdanie) Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Całkiem sympatycznie i chyba widzimy w jakim kierunku jeżeli chodzi o wygląd pójdzie nowy Forester. Auto na rynek amerykański więc tam nie patrzą tak na cyferki i może być hitem sprzedaży. Mógłbym takim jeździć, a z czasem zrobiłoby się lekką korektę mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się