Maks Guzhalskiy Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Hej wszystkim, Potrzebuje pomocy z regulowaniem luzów zaworowych, wstępnie wiem jak tam sie dostać i mniej wiecej jak to ma wyglądać, ale potrzebuje wiedzieć jakie wartości odpowiadają do mojej subarynki i naj lepiej jak ktos będzie chętny krok po kroku opisać cała "operację". Parametry mojego bolidu: Silnik EJ20 125kuni, 2.0 litry Impreza GD sedan 2002 Dziekuję z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Masz regulację na śrubki, stosunkowo prosta operacja. Potrzebny komplet uszczelek dekli zaworów, uszczelki świec , szczelinomierz . Znając życie regulacji będą wymagać zawory wydechowe (wartość prawidłowa 0,27mm). Na naklejce pod maską ,widoczna na zdjęciu nad kielichem od strony kierowcy masz podane wartości luzów zaworowych i przerwy na świecach. Uszczelki kup oryginalne ,będziesz miał spokój na dłużej. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwylok Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Prosto by było jakby to była rzedowka. Od góry do wydechowych ciężko podejść że szczelinomierz, ja się poddalem. Z kanału sporo wygodniej tak że ja miałem dwa podejściaWysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osamakiller Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 W manualu masz krok po kroku. Robota na 2,5 godziny i piwo.Jak umiesz używać kluczy i śrubokręta to nic trudnego.Wydechowe jak już. Siwylok napisał najlepiej z pod auta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Mała podpowiedźWysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati.91 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Akurat ta konkretna naklejka jest słabą podpowiedzią co do BUGa, chyba że chodziło o pokazanie jak wygląda to ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Dnia 22.04.2017 o 11:33, mati.91 napisał: Akurat ta konkretna naklejka jest słabą podpowiedzią co do BUGa, chyba że chodziło o pokazanie jak wygląda to ok Jest jak najbardziej prawidłowa. Chyba że są jakieś inne BUGi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 kolega wstawił zdjęcie i na masce właśnie jest naklejka na której przynajmniej w moim hawku są wartości luzów;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Oczywistym jest to, że nie wszystkim pomocne będzie moje foto Na szczęście nie ma też jednego modelu plejad dodatkowo z jednym motorem, niestety moje należy do tych najsłabszych...2.0X Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 kiedyś gdzieś na forum ktoś wrzucał nie raz manuale do wszystkich świnek, ale trzeba poszukać, do mojego były wszystkie momenty od dyfra po silnik itd luzy itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Pilna sprawa bo w piątek mam wyjazd, a nie chce tworzyć kolejnego wątku. Pacjent Impreza EJ20E 116 kuni. Oddałem dzisiaj do magika na regulację zaworów i o ile od strony pasażera ze zdjęciem i wyregulowaniem poszło bez problemu, tak od strony kierowcy, spod którego mi się leje olej nie mogą sciągnąć pokrywy zaworów gdyż z tego co się dowiedziałem przez telefon przeszkadza podłużnica i nie chcą na pałę wyciągać. Jest jakiś patent na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Magik, a nie wie? Wystarczy lekko unieść silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 (edytowane) Sprawa miała być lekka łatwa i przyjemna więc unoszenie silnika nie było przewidywane. Po głębszym dopytaniu wyszło na to, że pokrywa schodzi i nawet na 3 cylindrze zostało wyregulowane, tylko na 4 zawory nie dają jej zejść całkiem przez co nie może wyregulować. Jutro tam podejdę i może cos wymyślimy. Edytowane 26 Kwietnia 2017 przez dexter4127 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Ale nic łatwiejszego jak odkręcenie poduszki pod silnikiem /a najlepiej obie/ i łapą /a najlepiej podnośnikiem "żabą"/ do góry przez przekładkę gumową lub drewno lekko do góry tę stronę silnika, którą akurat obrabiasz = nic łatwiej i nic prościej. Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez 4444 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Właśnie wróciłem od mechanika i chyba mu szczęście przyniosłem bo jak spróbował przy mnie to mu za pierwszym razem poszło aż się zdziwił i obeszło się bez ruszania silnika. Różnica po regulacji przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoQ Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 12 godzin temu, dexter4127 napisał: Różnica po regulacji przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Miałem to samo. Dnia 26.04.2017 o 20:37, cianbo napisał: Wystarczy lekko unieść silnik. SOHC nie trzeba tykać / dźwigać / ruszać / smyrać, wystarczy lekko przekręcić pokrywkę od strony kierowcy i wszystko schodzi ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się