tomasz schabowski Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Czy to możliwe, żeby po dwóch latach oryginalny akumulator padł? Gwarancja nie obejmuje ponieważ dokładnie po zakupie minęło 2 lata i 1 miesiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Czy to możliwe, żeby po dwóch latach oryginalny akumulator padł? Gwarancja nie obejmuje ponieważ dokładnie po zakupie minęło 2 lata i 1 miesiąc. Zweryfikuj stan, udając się do punktu sprzedaży.Pomiar pod "obciążeniem" wszystko powinien wyjaśnić.Może oberwala się któraś z cel, na po-zimowych dziurawych drogach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Na tym forum był już poruszany wątek aku. Poczytaj FORA OGÓLNE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Bardzo możliwe - nie ma reguły ale często się zdarza, że fabryczne akumulatory panasonic padają szybko. W moim foresterze padł dzień po zakupie nowego samochodu - załapał się oczywiście na wymianę gwarancyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Czy to możliwe, żeby po dwóch latach oryginalny akumulator padł? Gwarancja nie obejmuje ponieważ dokładnie po zakupie minęło 2 lata i 1 miesiąc. A i pytania zaczynamy, po uprzednim odwiedzeniu tego wątku https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-Tutaj-się-witamy-[dział-dla-nowych-Forumowiczów] 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) Autem jeździsz codziennie? Jakie dystanse? Może zdarzyć się, że jest permanentnie niedoładowany. Edytowane 30 Marca 2017 przez svavo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Co jakis czas pojawia się jakiś nowy użytkownik z padniętym akumulatorem w nowym Subaru... Fabrycznie montują bubla , jak auto na gwarancji ( do 24miesiecy) bez gadania wymieniają na nowy aftermarket jak po 24 miesiącach musisz zaopatrzy się w nową baterie samodzielnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Licho Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Dziwne, że co chwila użytkownik Subaru narzeka na padnięty aku zaraz po 2 latach użytkowania. Ja w Volvo fabryczny wymieniałem po 12latach i miał 50% pojemności (pomiar robił serwis), wymieniałem tylko dlatego, że było to w grudniu i przed mrozami. Gdy rozmawiałem z użytkownikiem mercedesa, który miał go od nowości i po 17latach sprzedawał, zapytałem się kiedy wymieniał akumulator, odpowiedział, że sprzedaje auto z oryginalnym aku. Być może tamte lata to lata jakości, a teraz ... Teraz to ja do Forka na akumulator zamocowałem impulsator jak na foto, czy efekty będą, to zobaczymy po latach czy podzielę los innych użytkowników czy aku będzie jednak działać latami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 @Licho tego cudaka podłącza się tylko do klem akumulatora? Co to niby ma robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Zapewne ani Volvo ani Mercedes nie miał systemu ISR, który oprócz słabej jakości aku jest imo sprawcą padania baterii. We wszystkich moich poprzednich autach ( zazwyczaj japońskich)akumulatory wytrzymywały wiele lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Licho Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) 11 minut temu, svavo napisał: @Licho tego cudaka podłącza się tylko do klem akumulatora? Co to niby ma robić? Zakończenia kabelków umieszczasz na śrubach od klem i dokładasz dodatkową nakrętkę M8. Co to robi - pobiera i gromadzi energię z aku i co kilkanaście sekund wysyła impuls wysokoprądowy do aku. Urządzeniami tzw. impulsatorami potrafi się przewrócić żywotność zasiarczonym akumulatorom, przedłużyć okres żywotności. Aku zasiarcza się tym szybciej im bardziej jest rozładowany, a impulsator odwraca efekty zasiarczenia - tak tyle w skrócie teorii i działania. W necie jest wiele opinii jedni chwalą drudzy nie i nie wiadomo od czego zależy, że jedni efekt mają pozytywny, a innym się nie udaje. Edytowane 30 Marca 2017 przez Licho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 50 minut temu, Licho napisał: Zakończenia kabelków umieszczasz na śrubach od klem i dokładasz dodatkową nakrętkę M8. Co to robi - pobiera i gromadzi energię z aku i co kilkanaście sekund wysyła impuls wysokoprądowy do aku. Urządzeniami tzw. impulsatorami potrafi się przewrócić żywotność zasiarczonym akumulatorom, przedłużyć okres żywotności. Aku zasiarcza się tym szybciej im bardziej jest rozładowany, a impulsator odwraca efekty zasiarczenia - tak tyle w skrócie teorii i działania. W necie jest wiele opinii jedni chwalą drudzy nie i nie wiadomo od czego zależy, że jedni efekt mają pozytywny, a innym się nie udaje. I jest na stałe podłączony do akku, nawet jak używasz auto regularnie? Nie wydaje mi się to dobrym pomysłem. Ale to raczej nie jest odpowiednie forum na takie tematy ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SonicVegA Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Nie wierze w takie cuda szczerze mówiąc... przypomina to wynalazki z alledrogo czyli te magnetyzery, turbinki do dolotów i inne urządzenia będące wytworem ludzi nie znających podstaw fizyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz schabowski Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Dzięki za odpowiedzi. Co do wymiany to wymieniłem na jakiś ukraiński (podobno dobry). Acha po wymianie (zapomniałem, że to nie moja poprzednia Renia) miałem problemy z otwieraniem szyby i silnikiem na wolnych obrotach (z chodził poniżej 500 obrotów i się dusił), po 2 dniach jazdy już jest lepiej. Wiecie coś na ten temat. Acha fiku juz wskakuje na podaną stronę:) Acha svavo co do jazdy to jest różnie. Codziennie na pewno nie jeżdżę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Impulsator zakładam, że jest urządzeniem wytwarzającym bardzo krótkie impulsy o wysokim napięciu rzędu setek volt i b.małym nateżeniu. To zjawisko jest znane przy regeneracji zasiarczanych aku. Na pewno nie zabezpieczy przed wygięciem płyty ołowianej, przetarciu izolacji, braku elektrolitu, nadmiernego poboru = szczególnie podczas postoju. Odsiarczanie = rozbijanie kryształów wysokim napięciem oferują także dobre ładowarki elektroniczne. Więc taki inpulsator może i odrobinę przedłuży ale rewolucji bym się nie spodziewał bez właściwego ładowania oraz nadmiernego rozładowania na postoju. I teraz pytanie techniczne ile wam biorą prądu na postoju i gdzie parkujecie = pod chmurką, garaż na gruncie czy podziemny ? I wówczas będzie wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) 58 minut temu, 4444 napisał: Impulsator zakładam, że jest urządzeniem wytwarzającym bardzo krótkie impulsy o wysokim napięciu rzędu setek volt i b.małym nateżeniu. To zjawisko jest znane przy regeneracji zasiarczanych aku. Takie zabiegi wykonuje się przy akumulatorze odłączonym od instalacji samochodu. Masz wiedzę, jak na takie skoki napięcia zareaguje elektronika samochodu? Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stellarium Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 27 minut temu, spawalniczy napisał: Takie zabiegi wykonuje się przy akumulatorze dołączonym od instalacji samochodu. Masz wiedzę, jak na takie skoki napięcia zareaguje elektronika samochodu? Spawalniczy, odłączonym aku od instalacji samochodu - literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Dzięki, poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Dla tych z nowszymi od moich aut polecam lekturę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się