tima42 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Witam.Zabralem sie za regeneracje wszystkich zaciskow w moim wrx 2001r 218km. Przod wszystko cacy, ale juz z tylem mam problem. Najpierw w znalezieniu tloczka a teraz nie pasuje pierscien, ktory trzyma uszczelke. Jest za.maly.Wgl tylnie zaciski byly w mega lepszym stanie niz przednie. Wiec zalozylem, ze ktorys z poprzednich wlascicieli wstawil inne. I tu pytanie do was:Czy ktos jest w stanie ocenic co to za zaciski( z jakiego auta)? dodam, że zaciski były w kolorze grafitowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Zdjąłeś je z samochodu? Wyglada jak klasyczny dwutłok z WRX, ale bardzo podobne miały m.in Nissany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Tez bym powiedzial ze klasyczny wrxowy dwutlok stosowany w GD, tyle ze przemalowany na zolto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tima42 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Zaciski byly na moim swiniaku. Sam lakierowalem na zolto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Producenten jego byla chyba firma sumitomo jesli dobrze pamietam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 seryjny zacisk z wrx'a. Zestaw naprawczy masz oryginalny subaru czy zamiennik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tima42 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 to znasz odpowiedź na swoje problemy. Z zestawów oem nic nie spada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tima42 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Jakas wskazowka gdzie znajde oem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 1 godzinę temu, tima42 napisał: Jakas wskazowka gdzie znajde oem? W ASO Subaru. ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 16 godzin temu, tima42 napisał: Możesz podać numer tego zestawu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 4 minuty temu, kiedro napisał: Możesz podać numer tego zestawu? Reperaturki na tył 2 tłok WRX Autofren D4410, na zaciski przednie 4 tłok WRX Autofren D4407. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) Dzięki wielkie Nie mogłem znaleźć tego na tył. Edytowane 30 Marca 2017 przez kiedro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 te z autofrena to właśnie te których osłony przeciwpyłowe maja tendencję do spadania bo nie są takie same jak w WRX. Oem na tył to 26697FA000 i za kpl na 2 zaciski kosztuje cos koło 170 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się