Leon1973 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Problem który chce przedstawić dotyczy wolnych obrotów. Problem pojawił się parę miesięcy temu, ale podczas okresu zimowego zanikł. Obecnie znowu się nasilił. Na wolnych obrotach po kilkunastu sek czasem szybciej, silnik zaczyna głośno pracować dochodzą metaliczne odgłosy, po dodaniu gazu praca silnika wraca do normy. po paru sek znowu silnik zaczyna klekotać. Bylem w autoryzowanym serwisie BOSCHA, wymienili elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie w systemie Common Rail. Po kilku dniach problem z obrotami powrócił. Serwis z powrotem wymienił zawór na oryginalny. Problem nadal nie rozwiązany. Może ktoś temat już przerobił i może coś podpowiedzieć.z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 ASO Subaru. Tu się witamy - > Dla nowych użytkowników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamlynny Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Lepiej dla Ciebie żebym się mylił, ale ja miałem to samo... Po kilku naprawach wtrysków, dwóch zaworach SCV w końcu okazało się, że wszystko było robione niepotrzebnie, opiłki z pompy CR zabiły mi dwa komplety wtrysków i dwa zawory SCV. Niestety na tym zakończyła się moja przygoda z SBD... Nawet nie chcesz wiedzieć na ile ASO wyceniło naprawę, ale powiem, że wymiana short blocku w autoryzowanym serwisie kosztuje mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się