Dawid555 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Witam Chciałem się dowiedzieć czy przy montażu i eksploatacji auta z tymi dokładkami na błotniki są jakieś problemy? Słyszałem że trzeba mieć sztywny zawias (gwint) aby opona nie ocierała lub drugą teorie że bede musiał wycinać metalowe nadkola aby kolo zmieścić tak aby nie ocierało. To jak to z tym jest bo nie wiem czy kupować z ebay-a ;/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 (edytowane) Mój Panie, chyba coś od złej strony podchodzisz. zazwyczaj ludzie którzy potrzebują overfender-> potrzebują włożyć szersze koła niż ustawa przewiduje, bo mają z duzo mocy (co wg skrótu myślowego oznacza też że mają zawieszenie beton na tor) Znaczy tak chyba było do póki nie pojawiły sie stensy nie piszesz czy chesz mieć flush, czy masz seryjne koła et 53 które siedzą we wnękach jak koła w Żuku? Chcesz mieć overfender bo jest ładny, czy masz za szerokie koła? To istotne ,bo jezeli auto ma być funkcjonalne, to będziesz musiał policzyć skok zawieszenia itp. itd i do tego dopasować overfender. Rozumiem że nie masz airride-a. Dla mnie podstawowym problemem było by wiertanie błotnika, który już i tak wystarczająco słynie ze rdzewienia . Powiem Ci w sekrecie- mój kumpel miał do zola obniżonego Civica 6, nie przejmował sie czy coś będzie obcierało, bo auto siedziało na odbojach Edit: Zapomniałem bonusa: Edytowane 17 Marca 2017 przez Matiz 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Było. Powielanie tematów. Szukajka - fender flares. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Na razie mam ori zawieszenie ale chyba bedzie gwint a poszerzenia bym chciał dla wyglądu jak założę inne felgi.felgi nie bede kupował jakiejś bardzo szerokiej i naciągu opony też bym nie chciał (tylko minimalny) bo wole dać felgi np 8-8,5" szerokie i dołożyć dystans tyle ile trzeba będzie.A dokładki przykleił bym na klej do szyb bo wiercić budy bym nie chciał.I tak jak napisałeś chciał bym w miare możliwości zachować funkcjonalność auta bo nie zamierzam kłaść imprezy na glebe jak honde:) I jeszcze nie wiem czy te poszerzenia obniżają wizualnie nadkola ze robi się mniejsza luka miedzy opona a karoserią?Czy tylko auto idzie w szerz a luka miedzy opona a karoseria(nadkolem) pozostaje bez zmian. No i właśnie czy trzeba wycinać błotniki tak jak na twoim bonusowym obrazku hehe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Jak obniżysz samochód to koło się chowa w nadkolu. Jak wypchniesz koło na zewnątrz dystansem, to oprze się o nadkole. Tak więc trzeba wyciąć nadkole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Mhm juz rozumiem.Czyli jedynym sposobem żeby nie wycinać nadkoli ale żeby założyć te dokładki to trzeba założyc najlepiej gwint i usztuwnić go na maxa no i nie obniżać mocno auta wtedy by mogło być kolo na dystansie.dobrze myślę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Za cene takiej operacji wolalbym bezcelowo spalic kilka bakow bryny Ale o gustach sie nie dyskutuje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) hombre, widze że jesteś w stanie wciepnąć gwint zeby miec te poszerzki Dla mnie to już za gruby mod, Bolt On w stylu Mini rodzi same problemy bo jest malutki łuk. Seryjne zawieszenie na bank sie bedzie kompresować do miejsca montażu. A jak zamocujessz wyzej poszerzki to będzie koza. Bez cięcia nie ma siły ,bo szersze koło obetrze o ten błotnik pod poszerzką . musiałbyś mieć kit z całościowo pompowanymi błotnikami żeby to zrobić na racjonalnym, seryjnym lub ulicznym zawiasie. Nie przeskoczysz, to juz jest mod albo torowy albo dla stensowych zawalidróg. Wybieraj. Mozesz zamocowac gopro z widokiem na koło i rozpedzić sie do granic mozliwosci na rondzie + pojeździć po wertepach+ na skręconych kołach. Bedziesz widział dokąd kompresuje sie zawieszenie. Z tym że musisz zrobić to na docelowym zawiasie i seryjnym kole. Wg tego pomiaru będziesz wiedział jak duzo trzeba wyciąć nadkola (i uwzględnić powiekszanie rozmiaru koła za wczasu np z 17" na 18"!) Potem wycinasz błotnik, wrzucasz badassowe stensowe 18x8.5 i wg tego mocujesz overfender. jak sie jednak zdecydujesz to daj potem foty Edytowane 18 Marca 2017 przez Matiz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Dzieki za wszystkie rady.Zostane przy serii i mozliwosci szybkiej jazdy na winklach.dołoze tylko male dystanse albo felge z odpowiednim et. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się