saint Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Jakiś czas temu zmagałem się z przerywaniem w moim GT. Problem nadal występuje tylko trochę w innej formie. Teraz jest to sporadyczny jednorazowy fuel cut - dość brutalny. Występuje podczas 'budowania się' peaku - gdy wciskam gaz od zera i ciśnienie zaczyna narastać. Poza tym zegar od jakiegoś czasu pokazuje stałe ciśnienie 0.7 - nigdy nie przekracza ono tej wartości. Czy może być to wina solenoidu sterującego wastegate (lub samego WG)? Chyba można to ew. sprawdzić odpinając jeden z węży od trójnika (ten który doprowadza powietrze do solenoidu) - po jego odłączeniu boost powinien trzymać w miarę stałą (niską) wartość - a moim przypadku nie zmienić się. Zaznaczam że przepływka na pewno OK, MAP sensor wymieniony na nowy. Help! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 na twoim miejscy zalozyl bym greddy profec b. komancz ma i mowi ze dziala lepiej niz fabryczy solenoid i mozesz sobie z kabiny sterowac boostem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 jaki koszt jest takiego greddy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 200 euro na ebay.de Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 jaki koszt jest takiego greddy :?: Greddy Profec B - ₤295 Greddy Profec Type S - ₤275 Greddy Profec E-01 - ₤395 są też Apexi AVC-R - ₤295 HKS EVC - ₤375 Blitz SBC iD III - ₤395 ja miałem kiedyś Apexi, IMHO najlepszy boost controler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Dzięki za sugestie, mój portfel już szaleje z radości ;) Czy do tego BC są potrzebne jakiekolwiek inne dodatkowe graty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 OK już sprawdziłem w instrukcji. Widzę że wszystkie solenoidy itd. są w zestawie i nie trzeba niczego więcej. Bardzo poważnie zastanowię się na zakupem tego sprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 jaki koszt jest takiego greddy :?: Greddy Profec B - ₤295 Greddy Profec Type S - ₤275 Greddy Profec E-01 - ₤395 są też Apexi AVC-R - ₤295 HKS EVC - ₤375 Blitz SBC iD III - ₤395 ja miałem kiedyś Apexi, IMHO najlepszy boost controler mozna kupic starego Profeca spec.1 jest na pokretla i nie kusi oka-ja mam dokladnie taki i wszystko dziala pieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 mozna kupic starego Profeca spec.1 jest na pokretla i nie kusi oka-ja mam dokladnie taki i wszystko dziala pieknie gdzie go kupic i w jakich cenach :?: bo na razie mam juz pare wydatkow w tym miesiacu ale moze bym sie jeszcze szarpnal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 mozna kupic starego Profeca spec.1 jest na pokretla i nie kusi oka-ja mam dokladnie taki i wszystko dziala pieknie gdzie go kupic i w jakich cenach :?: bo na razie mam juz pare wydatkow w tym miesiacu ale moze bym sie jeszcze szarpnal za 100 funtow kupisz na ebay.co.uk.Moj szedl EMS-em z Japsow 8dni do UK EDIT: http://cgi.ebay.co.uk/JDM-GREDDY-PROFEC ... dZViewItem dokladnie taki-swietnie sprawdza sie w starszych Subaru.Dwie mapy doladowania i mozna ladnie wysterowac klape WG(pokretlo Balance) aby byla zamknieta do chwili uzyskania zadanego cisnienia(podobnie jak w MBC) tym samym jest duzo lepszy spool up na duzej turbinie przy EBC niz na seryjnym solenoidzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 ja tez mam chyba problem z boost solenoidem ... po zmianie turbo z TD05 na TD04 bardziej sie to czuje ze raz auto idzie lepiej raz gorzej ... tak sobie jezdzilem az w koncu pomierzylem doladowanie i wychodzio stale 0,45bar :shock: do tego czesto na IV przy 3700 obr skakalo na 0,8-0,85 serie i tak trzymalo jakis czas potem V znow 0,45 tyle ze u mnie silnik chodzi rowniotko od dolu az do odcinki :arrow: jak jakies niezle 2,0 n/a ze zmiennymi fazami - z odczuc to moment jest plasko od 2,8 tys obr do 6,5. Zgodnie ze wskazowkami Komancza zakupilem MBC i czekam az przyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 0.45 to faktycznie baardzo mało... Kupujesz MBC czy EBC? U mnie solenoid dość głośno chodzi/terkocze. Możliwe że czas na wymianę lub czyszczenie. Ładowanie jak pisałem stałe 0.7 i nie wychyla się dalej (jakby nie było peaku). Czy takie ciśnienie daje siłownik od WG w przypadku gdy solenoid nie upuszcza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 0.45 to faktycznie baardzo mało... Kupujesz MBC czy EBC? U mnie solenoid dość głośno chodzi/terkocze. Możliwe że czas na wymianę lub czyszczenie. Ładowanie jak pisałem stałe 0.7 i nie wychyla się dalej (jakby nie było peaku). Czy takie ciśnienie daje siłownik od WG w przypadku gdy solenoid nie upuszcza?? kupilem MBC (tanie dosc ale podobno dziala) - chce ustawic recznie na okolo 1 bar i zapomniec o nim ... do czasu az mnie skusi 1,1 bar . U mnie boost solenoid nie terkocze - wogule go nie slysze. Nie wiem czy takie cisnienie doladowania daje silownik WG gdy solenoid nie puszcza ale ABT mi mowil ze da sie cos przepiac i bedzie rowno 0,5 bar dmuchalo tak jak teraz u mnie. (byc moze mam cos zle podpiete? ) Napisz do Komancza podejrzewam ze on wie lepiej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 znalazlem na ebayu tez Greddy Profec A - z czym to sie je bo mozna to wyrwac w fajnych pieniadzach - ok 60-70 Łiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 znalazlem na ebayu tez Greddy Profec A - z czym to sie je bo mozna to wyrwac w fajnych pieniadzach - ok 60-70 Łiu a tak powaznie, to tu masz instrukcje :wink: http://www.greddy.com/img/PHP/products/pdf/688.pdf jest troche bardziej skomplikowany, mozna ustawic cisnienie przy danych obrotach podobnie jak w Apexi AVCR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 komancz jestem ciemny w tych sprawach i mozesz mi 10 takich instrukcji wkleic a i tak nei zrozumiem dopoki nie wytlumaczysz mi jak krowie na rowie poza tym jak kazdy prawdziwy facet mam awersje do instrukcji i ich nie czytam ani nawet nie ogladam - instrukcje sa dla mieczakow - o droge tez nie pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Wersja A miała być w zamyśle super mądra, najpierw a on się uczy działania auta, później to wykorzystuje, tyle, że w praktyce wiele osób narzeka na peak'i, szarpania i niemożliwość wystrojenia tego dziadostwa. Czytałem też o przypadkach zabicia silnika. Polecam B, najlepiej Spec2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 ja wole mniej madre urzedzenia i bede mial taki "kurek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Czy może być to wina solenoidu sterującego wastegate Wątpię...A próbowałeś podmieniać ECU ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Nie próbowałem. Zdaniem Dżanka to ma coś wspólnego z MAP sensorem jednak. Zobaczymy. A poza tym dałem się wam namówić - Greddy Profec-B już w drodze do mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Fajny sprzęt, nie będziesz żałował, 1 czy 2? Zrobisz sobie 2 ustawienia, 0.5 do i 1.1 z kościoła, potem tylko anti boost cut, żyć nie umierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 i sprawdzic afr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Spec 2. W przyszłym tygodniu chyba uda się go już podpiąć. Gdzie najlepiej podjechać z AFR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Z AFR najlepiej podjechać od strony rury wydechowej, o ile nie masz kata Na poważnie, mogę zmierzyć, na pewno ma każdy szanujący się tuner. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi