Feler Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Witam! Szukam i szukam, i lipa! Proszę o ew. pomoc w poniższych tematach: 1. Jaka jest formalna możliwość zaktualizowania nawigacji z US na EU i jaka "alternatywna" droga? 2. Co należy zrobić by zegarek pamiętał ustawienia - zawsze po wyłączeniu auta i powiedzmy zostawieniu go na noc na parkingu, z rana zegarek wskazuje zupełnie inną godziną, od czego to zależy? 3. Czy ktoś zna firmę/osobę, która potrafi zdjąć kaganiec na prędkość maksymalną, obecnie jest to ok 180km/h 4. Jak wymienić żarówkę świateł dziennych/mijania, co trzeba odkręcić by się dostać do gniazda 5. Gdzie znajduje się złącze diagnostyczne OBD2? 6. Czy ktoś może podrzucić linka do polskiej instrukcji Mam świadomość że wszystkiego za darmo nie dostanę, więc czekam na konkrety... Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t34 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 ad4 rób to ze zdjętym kołem (moim zdaniem samo skręcenie koła to za mało) i zdejmij/odepnij przednie pół nadkola (nie tak jak na filmie: 2 spinki i lekkie uchylenie - dostęp jest fatalny) ad5 złącze jest na lewo od pedału hamulca, nieco zasłonięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feler Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Dzięki t34, znalazłem też trochę bardziej czasochłonną metodę wymiany żarówki, ale wydaje się łatwiejsza, niż nurkowanie pod nadkolem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feler Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Hej ponownie! Znalazłem alternatywę do pkt. 1 z list moich pytań, taniej i pewnie, bo ASO mimo 900zł nie gwarantowało mi tego że mapa Europy będzie chodzić w wersji US w moim OBK. Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o info na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feler Opublikowano 28 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Kolejne pytanie, w jaki sposób reguluje się wysokość świateł? Jeden z reflektorów świeci wyżej od drugiego i nie wiem jak to wypoziomować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_soze Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 jedź na stację diagnostyczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) A kaganiec jest w przypadku skrzyni biegów A/T czy także w manualnej ? Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez 4444 xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 46 minut temu, 4444 napisał: A kaganiec jest w przypadku skrzyni biegów A/T czy także w manualnej ? Do 3.6 nie ma w ogóle manuala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) ciekawe spojrzenie na ten temat macie na forum usa ciekawe jest mentalne spojrzenie z ich punktu widzenia: 1` pewnie jest niestabilny przy wyższych prędkościach 2` po co szybciej skoro i to jest zbyt szybko bo nawet na autostradach tyle nie można ? choć padają pytania czy się da...? i jak to jest na naszym kontynencie? http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-2014/21094-3-6r-top-speed.html Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez 4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feler Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Przecież nie muszę tym autem jeździć tylko po drogach publicznych, co za problem wybrać się na jakiś tor i rozpędzić auto na max, ale już bez kagańca? Zresztą wystarczy wyskoczyć za zachodnią granicę i też przekroczyć limit możliwości, ale nie o to chodzi, tylko o świadomość - dlaczego mam "ograniczone" auto", jako świadomy homo-sapiens sam powinienem decydować o jego granicach. Poruszę jeszcze inny temat, zadałem pytanie jednej z firm tuningowych we Wrocku, n/t chip tuningu dla mojego modelu, odpowiedzieli że są w stanie poprawić moc o jakieś 6-7% za dość zaporową cenę. Czy faktycznie modyfikacja map w tym modelu nie daje większych możliwości? Ktoś,coś w tym temacie próbował? Kolejny temat to hak, czy ktoś montował w tym modelu, może coś polecić? Na aukcjach teoretycznie jest sporo modeli do OBK, ale czy pasują do wersji US to nikt nie wie... Szukam schematu elektrycznego do podłączenia haka, może ktoś coś wskazać? Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez Feler Dopisanie pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się