Skocz do zawartości

OBK YM13, 3,6R US - zestaw pytań


Feler

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Szukam i szukam, i lipa! Proszę o ew. pomoc w poniższych tematach:

 

1. Jaka jest formalna możliwość zaktualizowania nawigacji z US na EU i jaka "alternatywna" droga?

2. Co należy zrobić by zegarek pamiętał ustawienia - zawsze po wyłączeniu auta i powiedzmy zostawieniu go na noc na parkingu, z rana zegarek wskazuje zupełnie inną godziną, od czego to zależy?

3. Czy ktoś zna firmę/osobę, która potrafi zdjąć kaganiec na prędkość maksymalną, obecnie jest to ok 180km/h

4. Jak wymienić żarówkę świateł dziennych/mijania, co trzeba odkręcić by się dostać do gniazda

5. Gdzie znajduje się złącze diagnostyczne OBD2?

6. Czy ktoś może podrzucić linka do polskiej instrukcji

 

Mam świadomość że wszystkiego za darmo nie dostanę, więc czekam na konkrety... ;)

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad4 

rób to ze zdjętym kołem (moim zdaniem samo skręcenie koła to za mało) i zdejmij/odepnij przednie pół nadkola (nie tak jak na filmie: 2 spinki i lekkie uchylenie - dostęp jest fatalny)

 

ad5 złącze jest na lewo od pedału hamulca, nieco zasłonięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki t34, znalazłem też trochę bardziej czasochłonną metodę wymiany żarówki, ale wydaje się łatwiejsza, niż nurkowanie pod nadkolem:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej ponownie!

 

Znalazłem alternatywę do pkt. 1 z list moich pytań, taniej i pewnie, bo ASO mimo 900zł nie gwarantowało mi tego że mapa Europy będzie chodzić w wersji US w moim OBK. Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o info na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolejne pytanie, w jaki sposób reguluje się wysokość świateł? Jeden z reflektorów świeci wyżej od drugiego i nie wiem jak to wypoziomować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ciekawe spojrzenie na ten temat macie na forum usa

ciekawe jest mentalne spojrzenie z ich punktu widzenia:

1` pewnie jest niestabilny przy wyższych prędkościach

2` po co szybciej skoro i to jest zbyt szybko bo nawet na autostradach tyle nie można ?

choć padają pytania czy się da...?

i jak to jest na naszym kontynencie?

 

http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-2014/21094-3-6r-top-speed.html

Edytowane przez 4444
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie muszę tym autem jeździć tylko po drogach publicznych, co za problem wybrać się na jakiś tor i rozpędzić auto na max, ale już bez kagańca? Zresztą wystarczy wyskoczyć za zachodnią granicę i też przekroczyć limit możliwości, ale nie o to chodzi, tylko o świadomość - dlaczego mam "ograniczone" auto", jako świadomy homo-sapiens sam powinienem decydować o jego granicach. Poruszę jeszcze inny temat, zadałem pytanie jednej z firm tuningowych we Wrocku, n/t chip tuningu dla mojego modelu, odpowiedzieli że są w stanie poprawić moc o jakieś 6-7% za dość zaporową cenę. Czy faktycznie modyfikacja map w tym modelu nie daje większych możliwości? Ktoś,coś w tym temacie próbował?

 

Kolejny temat to hak, czy ktoś montował w tym modelu, może coś polecić? Na aukcjach teoretycznie jest sporo modeli do OBK, ale czy pasują do wersji US to nikt nie wie...

 

Szukam schematu elektrycznego do podłączenia haka, może ktoś coś wskazać?

Edytowane przez Feler
Dopisanie pytania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...