Jump to content
guma

XIV Zlot Plejad 2017

Recommended Posts

Przed chwilą, Crazy_Ivan napisał:

Te damskie.....były z plastiku :D

znaczy sie traktuje ta konkurencje jako bonus dla zalog mieszanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie musisz. Kobiety miały oddzielną klasyfikację. W karcie wpisywane były z oznaczeniem "k". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie musisz. Kobiety miały oddzielną klasyfikację. W karcie wpisywane były z oznaczeniem "k". 



Niestety nie. Wbrew informacji podawanej na probie (ze sa dwie klasyfikacje) okazalo sie ze jest jedna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wyglądało to od strony Biura nie wiem, ale w karcie drogowej na 100% było zaznaczone "k". Tak samo w tabeli na punkcie zadania.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spacer farmera to oczywisty nonsens, o którym dowiedziałem się (niestety) dopiero podczas posiedzenia komisji wyników. Za to, że ta "próba" znalzła się wśród zadań mogę tylko przeprosić. 

Co do załóg kobiecych oznaczanych istotnie "K" to do tej pory opieramy się na "zeznaniach" uczestników. Oczywiście , jeżeli są tu jakieś wątpliwości mogę zadeklarować sporadyczne sprawdzańie zeznań :)

 

Pozdrowienia

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Tur-Ter jeden z kolegów pod koniec drugiego dnia przywalił w barierkę na ostrym zakręcie. Widzieliśmy urwane koło. Co się stało? Wszyscy cali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale bezpośrednio z Plejad wyjechałem nad morze.
Przede wszystkim dziękuję Dziadkowi Dyrektorowi i jego Współpracownikom za wspaniałą (jak zwykle) imprezę. Były to już moje dziesiąte Plejady, więc mam skalę porównawczą.
Dziękuję wszystkim uczestnikom za niepowtarzalną atmosferę. Dziękuję tym, z którymi udało mi się spotkać i chociaż przez chwilę porozmawiać. Przepraszam tych, z którymi nie udało mi się spotkać - do nadrobienia za rok.
Jak zwykle zrobiłem trochę zdjęć. Linki zamieściłem w wątku medialnym.
Edited by PRIMAR
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, GÓRAL z Łodzi napisał:

kompletnej katastrofyB), jak u Hitchcocka

:D jak to klasyk mówi, zacząć trzeba od trzęsienia ziemi.....

 

Ja krótko, bo weny jak @Maras czy @GÓRAL z Łodzi niestety nie mam.... powrót do rzeczywistości niestety łatwy nie jest...

 

Chcielibyśmy wszystkim bez wyjątku, spotkanym i tym niewidzianym zlotowiczom (wszak ilość uczestników i hektary śnieżki utrudniały integrację) podziękować za wspólną zabawę, wyrazić ogromny szacunek i podziw dla @Dyrekcja za przygotowanie niełatwej ze względu na rozmiar imprezy .... DZIĘKUJEMY I PROSIMY O WIĘCEJ!!!!! :bowdown::bowdown::bowdown:

 

Gratulacje dla wszystkich zwycięzców!!! jak widać po przykładzie @Bartekfi cierpliwość i ciężka praca popłaca!!!

 

Specjalne podziękowania dla zwyciężczyń kategorii K na terenowej, załodze 218 - bardzo miło się z Wami zamykało peleton! :D

 

 

 

Na koniec jeden smutny temat - dotarłem do info, że w niedzielę na S3 koło Międzyrzecza dachował Forek, czy ma ktoś informację na temat zdrowia pasażerów i kierowcy pojazdu???

 

 

 

pozdrawiam Was serdecznie.....

 

ps. @Bartekfi jeszcze raz dzięki za logistyczną pomoc w dotarciu na niedzielny koncert w W-wie :yahoo::bowdown:

 

 

 

Edited by lansab
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, lansab napisał:

 

 

Specjalne podziękowania dla zwyciężczyń kategorii K na terenowej, załodze 218 - bardzo miło się z Wami zamykało peleton! :D

 

 

 

Dziękujemy bardzo, nam również było miło, Polecamy się w przyszłym roku :P

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka słów i od nas.

 

Wielkie dzięki dla @Dyrekcja za organizację zlotu. Organizacja takiej imprezy, na tyle osób i na tak profesjonalnym poziomie to bardzo złożone zadanie. I z roku na rok, choć trudno w to uwierzyć, jest CORAZ LEPIEJ! Książki drogowe na terenowej były w tym roku przygotowane jeszcze "bezbłędniej" niż rok temu :-) Na próbach praktycznie nie było kolejek (co ma swoje zady i walety - niby się nie czekało za dużo, ale życie towarzyskie i poziom szydery spadł znacząco). OSy - dość lajtowe, ale za to sprzęt wrócił w miare dobrym stanie (pomijając kolana po spacerze farmera).

 

Super było Was wszytskich zobaczyć i przeżyć z Wami te kilka dni (i wieczorów). 

 

Po kilku zlotach łapiemy się wraz z pilotem, że czas do startu Plejad zaczynamy odliczać od końca ostatniej próby - badanie alkomatem na wyjeździe z bazy zlotu po imprezie końcowej :yahoo:

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19.06.2017 o 19:06, marivip napisał:

Oj tam bez napinki napinacie... emoji14.png popatrzcie jaki mam śliczny znaczek, jeszcze ze dwoje Plejad i auto do wymiany bo miejsca na klapie nie będzie.. e24caf7143b688b9d3858ae56c24910e.jpg

Oj tam ostatnim znaczkiem się chwalisz - ja bym pierwszym wolał ;)

large.znaczki.jpg.59047a2755d60c20a7af80

 

Mario, a ile Ci spalił w drodze powrotnej z Plejad? Ja wykręciłem obecnie rekord 9,47 L LPG/100km - Jelenia Góra - Kowal :yahoo:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 
Mario, a ile Ci spalił w drodze powrotnej z Plejad? Ja wykręciłem obecnie rekord 9,47 L LPG/100km - Jelenia Góra - Kowal :yahoo:


14.38l/100km

ale tylko chwilami było #beznapinki :)

A swoją drogą to muszę poobserwowac to spalanie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎2017‎-‎06‎-‎20 o 00:38, GÓRAL z Łodzi napisał:

@pumex1 pamiętaj o mojej propozycji jak znudzi Ci się ForekB)

po tych Plejadach @swierszczu zabroniła mi nawet o tym myśleć :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 20.06.2017 o 21:37, Czarne_Koronkowe napisał:

Na Tur-Ter jeden z kolegów pod koniec drugiego dnia przywalił w barierkę na ostrym zakręcie. Widzieliśmy urwane koło. Co się stało? Wszyscy cali?

 

Witam !

O ile dobrze pamiętam to tego niewątpliwego pecha i jednocześnie wielkie szczęście (że uszkodzone było tylko auto i nikomu nic się nie stało) miała załoga nr 442. Na wieczornej imprezie dostali zresztą nagrodę dla największego pechowca, pochwalając jednocześnie ISR za szybką reakcję na zdarzenie. Droga śliska, prędkość duża... dobrze, że była tam ta barierka...

 

Korzystając z okazji załoga 465 serdecznie pozdrawia Czarne Koronki wraz z przesympatyczną rodzinką i dziękuje za miło spędzone chwile w Czerwonym Dworku.

Mamy nadzieję spotkać się w przyszłym roku na kolejnym zlocie :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, również dziękuje za super imprezę. Może nie wszystko poszło na 100% w organizacji, ale faktycznie jest to przecież ponad 200 załóg.

Dziękuje wszystkim których znam, których poznałem oraz z którymi zamieniłem chociaż parę słów.

Na końcu Wielkie Dzięki dla załogi 355 Elias i Dori za przygarnięcie i wspaniałą zabawę podczas Plejad.

 

Do zobaczenia, mam nadzieję za rok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wspólnie z Małżonką (załoga 118 i 444) pragniemy podziękować Dyrekcji SIP za kolejne fantastyczne spotkanie miłośników tej nietuzinkowej marki. Musimy zgodnie przyznać, że Karkonosze nie są nam obce, a jednak udało się przedstawić zupełnie nowe miejsca, o których istnieniu nie do końca wiedzieliśmy. Jeszcze raz bardzo dziękujemy.

Organizacja zlotu, jak zawsze, na wysokim poziomie i pomimo kilku nieznacznych problemów (które związane były z tak dużą liczbą uczestników) była na prawdę kolejna udana edycja tego niespotykanego na skalę kraju (a być może europy) eventu. Chylę czoła! :D

Dziękuję wszystkim  z którymi było nam dane przeżyć ten czas w przemiłej atmosferze, szczególnie pragnę podziękować Ricardo i Edycie za perfekcyjne pilotowanie mnie i Małżonki.

Do zobaczenia na kolejnym, równie wyjątkowym, Zlocie Plejad! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest wreszcie chwila. Wieeelkie podziękowania dla Dyrekcji za to, że ten zlot się odbywa i za coraz lepszą organizację. Tym większe uznanie dla całej ekipy organizującej, że załóg z roku na rok coraz więcej :applause:.  Lekkie narzekania były i będą zawsze, ale ja widzę, że z roku na rok jest coraz lepiej. To były moje 8 Plejady i jak czytam, że na jakiejś próbie była zbyt długa kolejka to się tylko uśmiecham na wspomnienie kolejek sprzed kilku lat :). Tak samo zawsze była i będzie napinka, ale po kilku zlotach można się nauczyć, żeby ograniczyć ją tylko na czas prób sportowych. Tak naprawdę na szosowej jest nawet czas na jakieś zwiedzanie, co kiedyś było nie do pomyślenia. Można spokojnie pomyśleć o zwiększeniu ilości prób sportowych, ale oczywiście muszę przyznać, że przy obecnym podejściu jest po prostu bezpieczniej bo nie trzeba nadganiać na dojazdówkach.

Gratuluję wszystkim zwycięzcom i w ogóle "pudlarzom", szczególnie Góralowi z Łodzi za godne reprezentowanie naszego miasta ;) i Jumpmanowi za klepanie N/A nas jeżdżących mocniejszymi autami. Ciekaw jestem ile byśmy dostali gdybyś wsiadł w STI ;)

Pozdrawiam wszystkich uczestników, w szczególności tych, z którymi udało mi się zamienić choć słowo i tych, których poznałem na tych Plejadach. Nie wymienię wszystkich, bo nawet jeszcze nie sprawdzałem wyników, a część rozdania nagród mi umknęła z powodu różnych rozmów itp... Wszystkim serdecznie gratuluję.

Dziękuję bardzo mojemu pilotowi sebekianowi, który oprócz dyktowania odwala tą trudniejszą część Plejad, czyli wszelkiego rodzaju rowerki i hulajnogi ;) - dajesz radę.

Dziękuję załogom, które pomogły naszym kobitkom i dzieciakom po awarii zawieszenia (Góral, Kosmit, BartekFi), a Bartkowi dodatkowo za pomoc w rozwiązaniu dodatkowego problemu i przy okazji gratuluję pudła.

Iza, Klaudia - głowy do góry - w przyszłym roku już na pewno dojedziecie bez problemów :thumbup:.

Jeszcze odnośnie teamu. Nie mamy tak silnego składu jak zwycięzcy (gratuluję :clapping:), ale w "królewskich" trasach sobie radzimy, no nie Góral z Łodzi;) A co do łódzkiego podwórka zacytuję Miko, z którym udało mi się zamienić parę zdań: "Nie mamy zakrętów, ale mamy szybkich kierowców" :).

 

P.S. Kocham ten zlot i już czekam na następny.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Apacz napisał:

A co do łódzkiego podwórka zacytuję Miko, z którym udało mi się zamienić parę zdań: "Nie mamy zakrętów, ale mamy szybkich kierowców" :).

Taaaaaa......:evil2::evil2::evil2::yahoo::wrrum:ale też:drinks::drunk: i :clapping::dance::applause: i może dlatego:thumbup::puchar::P

PS to kiedy spotkanie poPlejadowe??? Trzeba zacząć planować już przyszłe Plajady:P:faja:

Edited by GÓRAL z Łodzi
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Załoga 331 również chciała podziękować (kolejność przypadkowa ;) ):
- @Dyrekcja za super organizację, również mam odczucie, że z roku na rok jest lepiej, a skala zlotu jest ogromna i tylko rośnie
- całej Łódzkiej ekipie i osobom stowarzyszonym ;) Iza, @klaudia, @Apacz, @sebekian, @GÓRAL z Łodzi, @MYSZA, @Urabus z rodzinką, @slesz, Śmiechu, @lansab z Sylwią, @Bartekfi.. długo można wymieniać :)

- no i reszcie - zwycięzcom, tym co na podium, tym co tuż za podium i tym co na końcu stawki - wyniki na Plejadach (poza szosową i terenową) to w sumie sprawa drugorzędna, najważniejsze to, że wszyscy są zarażeni tą samą pasją :) szczególnie pozdrowienia dla znajomych twarzy z tur szosa, zwiedzanie i jazda ze znajomymi zawsze jest przyjemniejsza.

Było EKSTRA!
Jedyna sugestie jakie mi się pojawiają to:
- na tur szos w tym roku było mało aktywności: rowerek, hulajnoga (której nie wiadomo czemu nie wzięto do wyników), 2 próby sportowe i steward. na poprzednich edycjach tyle było czasem w 1 dzień :) wiem, że częściowo to wina pogody/czynników losowych (odwołane strzelanie z łuku i odwołana PS), ale mimo wszystko te atrakcje są naprawdę super, wzbogacają tur szos (nigdzie indziej nie jeździłem tak szalonymi rowerkami ;)
- klasa turbo - sporo osób jednak jeździ seryjnymi wrxami lub sti, nie wiem jakie były powody braku wyróżnień w tej klasie, ale wiem, że ludzie byli zawiedzeni

i to tyle :) do następnego! a pomysł z Apaczami naprawdę super, w przyszłym roku chyba mnie to czeka :) 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich Plejadowiczów i nie tylko!!!!

 

Załoga 371 również dziękuje za kolejne (2-gie) Plejady. Dyrekcja kolejny raz stanęła na wysokości zadania zarówno pod względem organizacji jak i przyjęcia tak tłumnie zjeżdżającej się ferajny Subarowej. Pozdrowienia dla wszystkich uczestników i oczywiście serdeczne gratulacje dla wszystkich zwycięzców, może nam za rok też się uda stanąć na pudle, ale jak to mówią "bez napinki";).

Podziękowania i pozdrowienia również dla całego Teamu Silesia, który dzielnie walczył na wszystkich trasach z pozytywnym rezultatem.

Nie można również zapomnieć o dolnośląskich stróżach prawa, którzy dzielnie starali się uprzykrzyć nam życie, ale My Subarowicze jesteśmy dzielni i tak łatwo się nie damy - pozdrowienia dla nich wszystkich.

Do zobaczenia na kolejnych Plejadach za rok i oczywiście na drodze.:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19.06.2017 o 14:50, Dyrekcja napisał:

likwidacja klasy "turbo" na szosowej. Tak naprawdę nie ma żadnej likwidacji. Przypominam, że oryginalnie była klasyfikacja generalna oraz klasyfikacja dla klasy wolniejszej ( wolnossącej ). Przyczyną była wyłącznie chęć nagradzania także tych, którzy z powodów sprzętowych nie bardzo mają szansę na walkę.

Później - na życzenie Zlotowiczów - dodana została klasyfikacja dla Outlaw. Tutaj naturalnie nie mogło być wspólnego klasyfikowania z pozostałymi, gdyż i tutaj sprzęt inny ( ponadto jak ogólnie wiadomo z przyczyn formalnych nie możemy popierać tuningu bez jego legalizacji ). Tak więc Outlaw funkcjonuje trochę tak, jak w naszych rodzimy rajdach klasa "gość". Jako że właśnie trasa szosowa jest najbliżej tradycji rajdowych jest logicznym, że musi być klasyfikacja generalna. Oraz klasy "niższe". Tak jak w RSMP mamy taka klasyfikację, ale także dla "Open N", "R2" itp. U nas taką "klasą niższą" jest kategoria "wolnossąca" ( gdzie nazwa jest już symboliczna, bo i Turbodiesle i 1.6T też się do niej zaliczają ). Założeniem logicznym było, że przy takiej przewadze sprzętowej STI, GT, czy WRX klasie wolnossącej nie dadzą szans. Faktem jest, że @Jumpman  wykręcił mi "numer" wygrywając generalkę jakimś starym wolnym ssakiem - cóż, trudno ( :biglol: ). Ale gdybym na tej podstawie likwidował klasyfikacje generalną, to by było tak, jak gdyby po rajdzie Estonii 2015 FIA zlikwidowało w ERC taką klasyfikację ( bo wygrał Lunkanyuk - życzenia szybkiego powrotu do zdrowia ! - samochodem klasy N). Podziwiam wyczyn dokonany starą wolnossącą Imprezą, ale jednocześnie dziwię się tym, którzy zamiast pomyśleć aby ewidentnie szybszym sprzętem pojechać sprawniej ( polecam SJS) postulują zlikwidowanie bezpośredniej konkurencji ( tu : @Jumpman  ). Moi drodzy - a co będzie, jak tegoroczny zwycięzca pożyczy od @chojny  jego GT-ka ? Oddzielna klasa "braterska" ? 

Powyższe odnośnie turbo - jednak klasyfikacja generalna  to większy prestiż :)

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Droga@Dyrekcja ...
Tak myślałem sobie i wydaje mi się, że warto już dziś zaapelować.
Tak więc apeluje aby w przyszłym roku Plejady były jeszcze większe!
Apeluje, by na trasach mogło wystartować jeszcze więcej załóg!
Aby cała Subarowa brać mogła wziąć udział w tym wspaniałym wydarzeniu.


Szczerze to już dzisiaj się martwię o kolejne zapisy...

Poza tym jeszcze raz dziękuję ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to chyba najlepsze miejsce na kolejne Plejady to Kreta, albo Balaton, w końcu jubileusz, to Jubileusz! A może statek i do Japonii? :rolleyes:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, marivip napisał:

Droga@Dyrekcja ...
Tak myślałem sobie i wydaje mi się, że warto już dziś zaapelować.
Tak więc apeluje aby w przyszłym roku Plejady były jeszcze większe!
Apeluje, by na trasach mogło wystartować jeszcze więcej załóg!
Aby cała Subarowa brać mogła wziąć udział w tym wspaniałym wydarzeniu.


Szczerze to już dzisiaj się martwię o kolejne zapisy...

Poza tym jeszcze raz dziękuję ;)

 

Zupełnie rozumiem z jakich pobudek wnioskujesz o to, ale ...

Myślę, że trzeba bardziej zadbać o to, żeby nie przegiąć przysłowiowej i kolokwialnej "pały". ;) Nie należy dopuścić do przesycenia, do braku kontroli i do tego żeby jakiś uczestnik poczuł się jedynie jakimś numerkiem, jednym z wielu. Choć i tak można przypuszczać, że już teraz to się może zdarzyć. 

Wiadomo, chciałoby się umożliwić każdemu chętnemu wzięcie udziału w Zlocie i @Dyrekcja stara się jak może, żeby tak było. 

 

A wady, niedociągnięcia? Zawsze będą. I to nie dlatego, że zaistnieją, ale dlatego, że człowiek to taka konstrukcja, że zawsze musi na coś ponarzekać ;) Jak się zadba już dosłownie o wszystko, że nie ma sie do czego przyczepić, że mucha nie siada, to... i tak znajdzie się ktoś, dla kogo "zupa była za słona" :D

 

W tym roku nie byłem, ale z relacji widzę, słyszę, jestem pewien, że było zarąbiście. Jak zwykle. I tak niech zostanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...