Jump to content
DZIAŁ TECHNICZNY

Air Bag TAKATA- wymiana napełniacza przedniej poduszki powietrznej pasażera

Recommended Posts

Ok, ja rozumiem to tak, że jeśli podany vin nie znajduje się w bazie to auto nie podlega akcji serwisowej i już, komunikat jest dla mnie bardzo przejrzysty. W moim mniemaniu jest to właśnie czytanie ze zrozumieniem. Chodzi tylko o bazę vin aut z usterką, a nie całą bazę vin aut z dystrybucji polskiej. Tak to widzę, może po prostu @Dyrekcja rozwieje nasze wątpliwości ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dziękujemy za zwrócenie nam uwagi na zbyt małą precyzyjność tekstu informacji, że pojazd o wprowadzonym VIN nie widnieje na liście samochodów zakwalifikowanych przez Subaru Corporation do profilaktycznej wymiany napełniacza przedniej poduszki powietrznej pasażera w ramach prowadzonej przez nas kampanii przywoławczej.

Zastępujemy go następującym komunikatem: „Podany VIN nie znajduje się na liście pojazdów zakwalifikowanych do wykonania prowadzonej w Europie kampanii naprawczej”.

Przepraszamy za powstałe zamieszanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i teraz jest wszystko jasne, dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybka reakcja. Brawo DT!

Mój OBK niestety jest w bazie (uprawiony do udziału w kampanii naprawczej)...

Edited by Kambol

Share this post


Link to post
Share on other sites

To teraz pytanie... Czy w związku z doprecyzowaniem komunikatu została wysłana jeszcze jedna korespondencja? Bo ja już zdążyłem wymienić rzekomo ryzykowną część, ale właśnie dzisiaj odebrałem ponowne wezwanie do akcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile czasu oczekiwaliście na wymianę? Ja byłem w ASO osobiście, sprawdzili VIN i powiedzieli, że za ok. 2 tyg będzie część. Po miesiącu braku odzewu zadzwoniłem - mieli sprawdzić, nie oddzwonili do teraz - czyli łącznie prawie 3 mies... Chyba znowu będę musiał się tam wybrać osobiście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie cała akcja od telefonu do wymiany trwała ok. 2 tygodni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja jestem ciekaw czy ktos nie zdecydował się na wymianę. Jestem na liście ale chyba odpuszczę. Cały dzień w serwisie, demontaż całej deski. Podobno wszystkie wymienione do tej pory były jak nowe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Sebastian32 napisał:

Cały dzień w serwisie, demontaż całej deski.

 

Niecałe półtorej godziny w serwisie i żadnego demontażu deski... Przynajmniej w Imprezie ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W legacy podobno trzeba rozebrac caly kokpit.  Trwa to ok 5 godzin czyli pewnie z 7. Jak sie cos urwie to " bedziemy sie wtedy martwic" wiec chyba podziekuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe co z tymi, którzy wymieniali sobie kierownice na "fajniejsze" - oczywiście SIP/FHI traktuje to w kategorii "nielegala" co jest zrozumiałe, ale szkoda że nie ma jak sprawdzić samej poduszki - zwykle kupując gdzieś samą kierownicę, nie ma co liczyć na VIN auta z którego pochodzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi wymieniali poduszkę pasażera więc może to tylko o te chodzi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

moja impreza wrx 2004r US-spec nie wyskakuje w akcji serwisowej w europie, ale wyskakuje w akcji serwisowej w US. Co mam zrobic ? Pakowac auto na statek i do US płynac ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8/20/2017 o 06:12, mulec napisał:

witam

moja impreza wrx 2004r US-spec nie wyskakuje w akcji serwisowej w europie, ale wyskakuje w akcji serwisowej w US. Co mam zrobic ? Pakowac auto na statek i do US płynac ?

 

 

Skontaktuj się z Subaru US, poproszą Cię o dane samochodu i kontakt do lokalnego ASO, dział serwisu. Powinno się udać załatwić zdalne zlecenie takiej wymiany. Ja jestem w trakcie załatwiania. Właśnie! Minął już chyba ponad miesiąc, muszę sprawdzić na jakim etapie się proces zatrzymał...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Beavis napisał:

 

Skontaktuj się z Subaru US, poproszą Cię o dane samochodu i kontakt do lokalnego ASO, dział serwisu. Powinno się udać załatwić zdalne zlecenie takiej wymiany. Ja jestem w trakcie załatwiania. Właśnie! Minął już chyba ponad miesiąc, muszę sprawdzić na jakim etapie się proces zatrzymał...

Kontaktowałem sie z SIP, a miły Pan Marcin w moim imieniu wysłał zapytanie w tej sprawie do Subaru Europa. Na razie czekamy na odpowiedz, ale fakt, trwa to juz troche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak długo czekaliście na dotarcie części i wymianę ? Na razie widzę, że jedni 2 tygodnie, inni i 3 miesiące...

Ja zgłosiłem się 10 lipca.. miały być 2-3 tygodnie, 23 sierpnia się odezwałem i ciągle niby na części czekają, a dziś mamy 1 października i dalej cisza w temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś podjechałem do ASO - części są od dłuższego czasu, ale nie raczyli powiadomić. Wcześniej dzwoniłem 2 razy, mieli sprawdzić i oddzwonić, ale kontaktu nie było.

Umówiłem się na piątek - szacują czas wymiany 3h.

Edited by dr.elich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wykonałem telefon 2 dni temu, miał ktoś oddzwonić z informacją jaki jest status sprawy - cisza.

Dziś zadzownilem - części jeszcze nie dotarły, 3 miesiąc zaraz będzie. Pan obiecał, że sie odezwie - ciekawe czy tak samo jak 2 dni temu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwna ta cała akcja bo dotyczy bezpieczeństwa podróżujacych ale w  serwisie brak części na jej przeprowadzenie i brak konkretnych terminów.  Czyli co teraz? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja po 4 mies w końcu sam pojechałem bo informacji ze strony aso nie było a gdy dzwoniłem to mieli sprawdzić i oddzwonić czego ostateczniw nie czynili. Jak się okazało po 4 mies część była.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę Dział Techniczny o wypowiedź w sprawie dostępnośći część do realizacji akcji serwisowych bo Serwis ASO mówi że nie ma i nie będzie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

14 lipca po rozmowie telefonicznej z ASO Panowie prosili o wysłanie meila z danymi do weryfikacji.

Po 2 tygodniach mieli oddzwonić. Na początku września zadzwoniłem i Pan poinformował mnie, że sprawdzają wszystkie zgłoszenia i się odezwą.

Na koniec listopada wysłałem meila przypominającego i nadal cisza.

Widzę, że bez osobistej wizyty się nie obejdzie.

Pozdrawiam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakieś kiepskie macie te swoje ASO... Do mnie zadzwonili szybciej niż obiecywali, umówili, wymienili i po sprawie... Może serwis zmieńcie po prostu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...