Jump to content

Legacy IV H6 - "dziwny" błąd


Recommended Posts

 

Odebrałem auto wczoraj wieczorem. Wymieniony czujnik prędkości. Auto rozgrzane, skrzynia nie stuka, wszystko bajka. Czyli na pewno było coś na rzeczy. Czy błąd będzie występował jeszcze, ciężko powiedzieć. Na razie się cieszę ze nie wali samochodem przy zmianie biegu :)

Edited by ummagumma
Zmiana powodu problemu
Link to post
Share on other sites
  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nie będę bił piany, poczekam aż autor wątku napisze co było przyczyną i co pomogło a do tej pory to ty też się zamknij. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

To jest filtr oleju skrzyni, wewnętrzny. Ta płyta na zdjęciu jest do góry nogami.

Posted Images

W dniu 26.10.2017 o 10:28, ummagumma napisał:

 Wymieniony czujnik prędkości. Auto rozgrzane, skrzynia nie stuka, wszystko bajka.

 

Fajnie że pomogła sama wymiana czujnika za drobne PLNy i nie dałeś się namówić na drogą ingerencję w skrzynię, co sugerowali niektórzy po wielkim sprawdzeniu VINu. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 28.10.2017 o 12:12, lutek34 napisał:

 

Fajnie że pomogła sama wymiana czujnika za drobne PLNy i nie dałeś się namówić na drogą ingerencję w skrzynię, co sugerowali niektórzy po wielkim sprawdzeniu VINu. 

 Niech działa jak najdłużej:yahoo:

 

pzdr

Link to post
Share on other sites

Panowie już skończcie z tym słodzeniem, bo zaraz coś się spier..... i będzie znowu problem.

A tak z innej beczki to myślę że temat wątku powinien zawierać symbol tego błędu P0715, tak dla łatwiejszego wyszukiwania dla potomnych.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Oczytałem cały ten wątek o tym, że pojedyncze solenoidy są niedostępne i że trzeba wymieniać cały układ sterujący. Znalazłem coś takiego i wygląda, że jednak są dostępne elektrozawory do 5EAT.

Czy to jest to o czym pisano wyżej czy może coś innego https://akpp.pl/zaptchasti-akpp/subaru/5eat/железо-5eat

Edited by yarro
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, yarro napisał:

 Znalazłem coś takiego i wygląda, że jednak są dostępne elektrozawory do 5EAT.

 

to zależy której generacji jest skrzynia, płyty sterujące pomiędzy generacjami różnią się.

W podanym przez Ciebie linku są elektrozawory do pierwszej generacji (metalowy filtr), w drugiej generacji (plastikowy filtr) już nie jest tak kolorowo

 

fcb8349s-960.jpg

 

IMG_1514-800x600.jpg

 

 

Link to post
Share on other sites

który rocznik ma już plastikowy, można to jakoś sprawdzić nie demontując miski? Może ten drugi przypadek jest w CVT? 

mój jest z 2013 USA :huh:

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, yarro napisał:

Może ten drugi przypadek jest w CVT? 

mój jest z 2013 USA :huh:

 

CVT nie ma nic wspólnego z 5EAT.

W twoim roczniku na pewno jest druga generacja z plastikowym filtrem

 

image.thumb.png.e922ac684adf24616cc2372a36c42471.png

Link to post
Share on other sites

patrząc na tą fotografię z plastikowym filtrem to wydaje się, że zawory da się odpiąć od wiązki więc prawdopodobnie też da się każdy wymontować ze sterownika. Może jednak są gdzieś dostępne pojedynczo.  :( :huh:

Link to post
Share on other sites

Pewno się da wymontować elektrozawory od płyty, tylko ciężko znaleźć nowe które można by było zamontować w miejsce oryginalnych.

Masz teraz błąd związany z jednym z elektrozaworów?

Link to post
Share on other sites

sorry za pytanie nie w temacie ale umieram z ciekawości; to żółte/pomarańczowe na zdjęciu co wygląda jak filtr powietrza to co to jest i do czego jest potrzebne? :)

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Tinuviel napisał:

to żółte/pomarańczowe na zdjęciu co wygląda jak filtr powietrza to co to jest i do czego jest potrzebne? :)

 

To jest filtr oleju skrzyni, wewnętrzny. Ta płyta na zdjęciu jest do góry nogami.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 28.11.2018 o 06:36, lutek34 napisał:

Masz teraz błąd związany z jednym z elektrozaworów?

Nie mam żadnych błędów jednak obecnie mam już założony trzeci konwerter w reklamacji sprawa ciągła się już od sierpnia i za każdym razem po ok 1000 km wracały objawy drgań przy ok 80 km/h. Penwa "renomowana" forma z wa-wy S..KO która wykonywała regenerację konwertera za  każdym razem uznawała reklamację jednak przed trzecim montażem uznałem, że dam skrzynię do sprawdzenia. Została więc zdemontowana i wysłana do Kielc, opinia jest taka, że skrzynia jest ok ale dla pewności wymienili solenoid lock-up-u (który podobno jest niedostępny). No trudno, w każdym razie od kilku dni, mam trzeci konwerter w samochodzie i czekam na tysięczny kilometr. 

Link to post
Share on other sites

Pokazali ci stary zdemontowany elektrozawór?

Czy po tych wszystkich zabiegach przeprowadzali procedurę resetowania ustawień sterownika TCM i nauki?

Link to post
Share on other sites

Witam, Panowie mam lecący IV 2.0 165km automat ale 4 biegi i oboadwy mam identyczne tylko że jeszcze od czasu do czasu jak wywali choinkę To obroty siezacinajamiedzy 2-3tyś obrotów silnika i auto nie reaguje na gas. Macie tak samo ? 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...