ummagumma 0 Posted October 26, 2017 Author Share Posted October 26, 2017 (edited) Odebrałem auto wczoraj wieczorem. Wymieniony czujnik prędkości. Auto rozgrzane, skrzynia nie stuka, wszystko bajka. Czyli na pewno było coś na rzeczy. Czy błąd będzie występował jeszcze, ciężko powiedzieć. Na razie się cieszę ze nie wali samochodem przy zmianie biegu Edited October 28, 2017 by ummagumma Zmiana powodu problemu Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 W dniu 26.10.2017 o 10:28, ummagumma napisał: Wymieniony czujnik prędkości. Auto rozgrzane, skrzynia nie stuka, wszystko bajka. Fajnie że pomogła sama wymiana czujnika za drobne PLNy i nie dałeś się namówić na drogą ingerencję w skrzynię, co sugerowali niektórzy po wielkim sprawdzeniu VINu. Link to post Share on other sites
limesiak 6 Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 W dniu 28.10.2017 o 12:12, lutek34 napisał: Fajnie że pomogła sama wymiana czujnika za drobne PLNy i nie dałeś się namówić na drogą ingerencję w skrzynię, co sugerowali niektórzy po wielkim sprawdzeniu VINu. Niech działa jak najdłużej pzdr Link to post Share on other sites
ummagumma 0 Posted November 4, 2017 Author Share Posted November 4, 2017 Dzięki, na razie mam prawie taką radochę jak auto kupowałem Link to post Share on other sites
euyot 649 Posted November 4, 2017 Share Posted November 4, 2017 Czyli nie jest tak, że facet się cieszy z auta tylko dwa razy? Jak kupuje i sprzedaje? Link to post Share on other sites
ummagumma 0 Posted November 5, 2017 Author Share Posted November 5, 2017 Mój przypadek pokazuje ze niekoniecznie. Ale może się sprawdzi reguła podwójnej radości kiedy będę sprzedawał i nie będę z tego powodu zadowolony Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Panowie już skończcie z tym słodzeniem, bo zaraz coś się spier..... i będzie znowu problem. A tak z innej beczki to myślę że temat wątku powinien zawierać symbol tego błędu P0715, tak dla łatwiejszego wyszukiwania dla potomnych. Link to post Share on other sites
Okuramenu17 0 Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 Trzeba popytać magików. W warszawie jednego znalazłem, co wymienia pojedyńcze zawory Link to post Share on other sites
yarro 21 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 (edited) Oczytałem cały ten wątek o tym, że pojedyncze solenoidy są niedostępne i że trzeba wymieniać cały układ sterujący. Znalazłem coś takiego i wygląda, że jednak są dostępne elektrozawory do 5EAT. Czy to jest to o czym pisano wyżej czy może coś innego https://akpp.pl/zaptchasti-akpp/subaru/5eat/железо-5eat. Edited November 27, 2018 by yarro Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 1 godzinę temu, yarro napisał: Znalazłem coś takiego i wygląda, że jednak są dostępne elektrozawory do 5EAT. to zależy której generacji jest skrzynia, płyty sterujące pomiędzy generacjami różnią się. W podanym przez Ciebie linku są elektrozawory do pierwszej generacji (metalowy filtr), w drugiej generacji (plastikowy filtr) już nie jest tak kolorowo Link to post Share on other sites
yarro 21 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 który rocznik ma już plastikowy, można to jakoś sprawdzić nie demontując miski? Może ten drugi przypadek jest w CVT? mój jest z 2013 USA Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 5 minut temu, yarro napisał: Może ten drugi przypadek jest w CVT? mój jest z 2013 USA CVT nie ma nic wspólnego z 5EAT. W twoim roczniku na pewno jest druga generacja z plastikowym filtrem Link to post Share on other sites
yarro 21 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 patrząc na tą fotografię z plastikowym filtrem to wydaje się, że zawory da się odpiąć od wiązki więc prawdopodobnie też da się każdy wymontować ze sterownika. Może jednak są gdzieś dostępne pojedynczo. Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 Pewno się da wymontować elektrozawory od płyty, tylko ciężko znaleźć nowe które można by było zamontować w miejsce oryginalnych. Masz teraz błąd związany z jednym z elektrozaworów? Link to post Share on other sites
Tinuviel 390 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 sorry za pytanie nie w temacie ale umieram z ciekawości; to żółte/pomarańczowe na zdjęciu co wygląda jak filtr powietrza to co to jest i do czego jest potrzebne? Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 10 minut temu, Tinuviel napisał: to żółte/pomarańczowe na zdjęciu co wygląda jak filtr powietrza to co to jest i do czego jest potrzebne? To jest filtr oleju skrzyni, wewnętrzny. Ta płyta na zdjęciu jest do góry nogami. 1 Link to post Share on other sites
yarro 21 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 W dniu 28.11.2018 o 06:36, lutek34 napisał: Masz teraz błąd związany z jednym z elektrozaworów? Nie mam żadnych błędów jednak obecnie mam już założony trzeci konwerter w reklamacji sprawa ciągła się już od sierpnia i za każdym razem po ok 1000 km wracały objawy drgań przy ok 80 km/h. Penwa "renomowana" forma z wa-wy S..KO która wykonywała regenerację konwertera za każdym razem uznawała reklamację jednak przed trzecim montażem uznałem, że dam skrzynię do sprawdzenia. Została więc zdemontowana i wysłana do Kielc, opinia jest taka, że skrzynia jest ok ale dla pewności wymienili solenoid lock-up-u (który podobno jest niedostępny). No trudno, w każdym razie od kilku dni, mam trzeci konwerter w samochodzie i czekam na tysięczny kilometr. Link to post Share on other sites
lutek34 228 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Pokazali ci stary zdemontowany elektrozawór? Czy po tych wszystkich zabiegach przeprowadzali procedurę resetowania ustawień sterownika TCM i nauki? Link to post Share on other sites
Lu1988 0 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Witam, Panowie mam lecący IV 2.0 165km automat ale 4 biegi i oboadwy mam identyczne tylko że jeszcze od czasu do czasu jak wywali choinkę To obroty siezacinajamiedzy 2-3tyś obrotów silnika i auto nie reaguje na gas. Macie tak samo ? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now