Skocz do zawartości

Legacy IV H6 - "dziwny" błąd


ummagumma

Rekomendowane odpowiedzi

 

Odebrałem auto wczoraj wieczorem. Wymieniony czujnik prędkości. Auto rozgrzane, skrzynia nie stuka, wszystko bajka. Czyli na pewno było coś na rzeczy. Czy błąd będzie występował jeszcze, ciężko powiedzieć. Na razie się cieszę ze nie wali samochodem przy zmianie biegu :)

Edytowane przez ummagumma
Zmiana powodu problemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.10.2017 o 10:28, ummagumma napisał:

 Wymieniony czujnik prędkości. Auto rozgrzane, skrzynia nie stuka, wszystko bajka.

 

Fajnie że pomogła sama wymiana czujnika za drobne PLNy i nie dałeś się namówić na drogą ingerencję w skrzynię, co sugerowali niektórzy po wielkim sprawdzeniu VINu. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie już skończcie z tym słodzeniem, bo zaraz coś się spier..... i będzie znowu problem.

A tak z innej beczki to myślę że temat wątku powinien zawierać symbol tego błędu P0715, tak dla łatwiejszego wyszukiwania dla potomnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Oczytałem cały ten wątek o tym, że pojedyncze solenoidy są niedostępne i że trzeba wymieniać cały układ sterujący. Znalazłem coś takiego i wygląda, że jednak są dostępne elektrozawory do 5EAT.

Czy to jest to o czym pisano wyżej czy może coś innego https://akpp.pl/zaptchasti-akpp/subaru/5eat/железо-5eat

Edytowane przez yarro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, yarro napisał:

 Znalazłem coś takiego i wygląda, że jednak są dostępne elektrozawory do 5EAT.

 

to zależy której generacji jest skrzynia, płyty sterujące pomiędzy generacjami różnią się.

W podanym przez Ciebie linku są elektrozawory do pierwszej generacji (metalowy filtr), w drugiej generacji (plastikowy filtr) już nie jest tak kolorowo

 

fcb8349s-960.jpg

 

IMG_1514-800x600.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrząc na tą fotografię z plastikowym filtrem to wydaje się, że zawory da się odpiąć od wiązki więc prawdopodobnie też da się każdy wymontować ze sterownika. Może jednak są gdzieś dostępne pojedynczo.  :( :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Tinuviel napisał:

to żółte/pomarańczowe na zdjęciu co wygląda jak filtr powietrza to co to jest i do czego jest potrzebne? :)

 

To jest filtr oleju skrzyni, wewnętrzny. Ta płyta na zdjęciu jest do góry nogami.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 28.11.2018 o 06:36, lutek34 napisał:

Masz teraz błąd związany z jednym z elektrozaworów?

Nie mam żadnych błędów jednak obecnie mam już założony trzeci konwerter w reklamacji sprawa ciągła się już od sierpnia i za każdym razem po ok 1000 km wracały objawy drgań przy ok 80 km/h. Penwa "renomowana" forma z wa-wy S..KO która wykonywała regenerację konwertera za  każdym razem uznawała reklamację jednak przed trzecim montażem uznałem, że dam skrzynię do sprawdzenia. Została więc zdemontowana i wysłana do Kielc, opinia jest taka, że skrzynia jest ok ale dla pewności wymienili solenoid lock-up-u (który podobno jest niedostępny). No trudno, w każdym razie od kilku dni, mam trzeci konwerter w samochodzie i czekam na tysięczny kilometr. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...