galaxian55 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Witam mam poważny problem z tribeca a mianowicie po odpaleniu i przejechaniu bardzo krutkiego odcinka drogi wskaźnik temperatury ląduje w górę w mgnieniu oka do tego ubywa płynu chlodniczego i nie działa wogle ogrzewanie w aucie co moze być przyczyna moze pompa wody albo termostat co myślicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Zacznij od termostatu. Ale zastanawiajacy jest ubytek plynu chlodniczego. Widac jakis wyciek? Oby nie UPG. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Sprawdz tez z ciekawoci stan oleju i jak wyglada. Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Edytowane 10 Lutego 2017 przez renegat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Po tym jak temperatura podskoczy, węże są twarde czy bardzo twarde? W zbiorniczku pojawiają się bąble? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galaxian55 Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Nie węże sa normalne takie ze mozna je spokojnie przycisnac nie ma babli a co dziwne jak wskaźnik temperatur podbija do gory po czerwona kreska mozna otworzyć korek od chłodnicy i nawet ciepło nie idzie z niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Układ masz zalany płynem do pełna i odpowietrzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 nie działa ogrzewanie bo jest za mało płynu sprawdził bym czy nie ma wycieków, do kabiny włącznie no i w jakom stanie jest olej w silniku, czy nie ma masła pod korkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galaxian55 Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Nie ma masła płyn jest na full moze układ zapowietrzony ? Jak go najprościej odpowietrzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 płyn jest na full moze układ zapowietrzony ? Płyn na full w chłodnicy czy w zbiorniczku wyrównawczym? Jak masz zalany na full chłodnicę, to poprzyciskaj ręką dolny wąż chłodnicy, żeby wypełnił się płynem, potem górny. Dobrze by było żebyś stanął na pochyłości, tak żeby przód samochodu był ku górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galaxian55 Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Ok dzieki jutro zrobię tak jak mówisz i zobaczymy dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) aby sprawdzić czy to nie UPG należy zaopatrzyć się w średniej wielkości lejek, odkręcić korek od chłodnicy, wcisnąć lejek, zalać płynem układ ile wlezie, tak aby w lejku cały czas był płyn. Po wykonaniu tej czynności odpalasz auto, czekając do chwili nagrzania, jeśli będzie ubywać płynu, dolewać. Jeśli w lejku (z płynem) pojawiać się będą bąbelki to AMEN - UPG. Jeśli nie, szukaj wycieków. jeśli układ masz nieszczelny, nie odpowietrzy się samoistnie. możliwe też że masz zatkany wężyk od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego? ściągnij wężyk przy korku od chłodnicy i dmuchnij w niego, może zatkał się. jeśli zatkał się, wymontuj zbiorniczek i go wyczyść. pamiętaj o tym co lutek napisał, w tej sytuacji płyn zalewaj do chłodnicy, a nie do wyrównawczego. powodzenia Edytowane 10 Lutego 2017 przez vtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galaxian55 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Ok wlalem wczoraj 6 l płynu pod sam korek w chłodnicy i zbiorniczu wyrownawczy pod autem wściekłości troche płynu podpompowalem płyn przez węże tak jak radziliscie i wszystko jest w normie ogrzewanie działa temperatura w normie gdzie jest jaka nieszczelnosc w układzie teraz trzeba tylko znaleść gdzie dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 wlalem wczoraj 6 l płynu pod sam korek w chłodnicy i zbiorniczu brakowało Ci w układzie 6l płynu i zastanawiałeś się czemu silnik się gotuje? Jeśli wcięło ci tyle płynu, to musisz mieć dużą nieszczelność i powinno być widać gdzie wycieka, jak nie możesz niczego zaobserwować to zaparkuj na noc na suchej powierzchni i rano zanim ruszysz, sprawdź czy nie ma plam płynu, jak będą, to pod jakim elementem jest plama. Sprawdź też czy dywaniki przednie nie są mokre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galaxian55 Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Witam dzis rozebralem wszystkie oslony i wyciek jest z chlodnicy widac go dopiero jak silnik zlapie temperature na spodzie chlodnicy widac male strumyczki wymieniał ktoś sam chłodnice bo jak nie jest skomplikowane to sam bym sobie wymienil dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 No powiem Ci, że wymiana chłodnicy nie jest czymś trudnym. Przeleć service manual, jest tam procedura jak wymontować chłodnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się