Skocz do zawartości

Impreza 1gen zakup - porady przed zakupem


Trociniarz

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Na imprezę 1generacji patrzę już niejako przez pryzmat przyszłego klasyka - i mam nadzieję, że nikogo to nie urazi :) Klasyczna motoryzacja pasjonuje mnie od dawna, od kilku lat letnie weekendy cieszy moja 628 CSI z 84' i ostatnio przeszywa mnie myśl, że na inne częsci roku też chciałbym mieć coś do pary, a zawsze łeb mi się obracał za Imprezą i to własnie 1 gen. Mam niewielkie pojęcie o tych samochodach i tutaj liczę na Waszą pomoc w kwestii nuansów i danego modelu bo dla mnie na dzień dzisiejszy ma być " niebieska w sedanie  i mieć turbo" :)

 

Zatem serio, dla mnie będzie istotne aby auto było możliwie jak najbardziej oryginalne bez zmian, tak aby w perspektywie lat utrzymywało swoją wartość, używane będzie sporadycznie bo to już będzie 4 samochód. Z moich laickich obserwacji wynika, że najwięszy wybór jest wersji GT  , których ceny sensownie wyglądajacych egzemplarzy kręcą się wokół 25tys - chyba że jestem w błędzie to mnie prostujcie. Powiedzcie czego szukać, na co zwracać szczególną uwagę czego unikać.... z góry dziękuje.

Edytowane przez Trociniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważać na rdze- progi podłoga nadkola tył i kielichy tył- to największy wróg tego auta

 

Kolejna sprawa ze GT są raczej często upalane więc spojrzałbym też czy nie jest pospawany z przystanku i jak wygląda historia wypadkowa/kolizyjna

 

Posłuchać silnika jak jest zimny czy nie wydaje dziwnych dźwięków- panewka czy piston slap

Najlepiej poszukać auta z historia serwisową-rozrząd ,oleje ewentualne remonty silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, są delikatne choć u mnie służy bezawaryjnie. To nie jest STi więc trzeba się ze sprzętem obchodzić z wyczuciem i uczuciem. 

 

Czy najlepsze... ale najbardziej poszukiwane są roczniki MY99-00, czyli końcówka produkcji, klasyczna buda a mechanika jak w nowszym WRX. 

 

Wersja MY00 od MY99 różni się detalami stylistycznymi, takimi jak kształt felg, lakierowanymi listwami, lusterkami czy odbiornikiem alarmu pod lusterkiem.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy najlepsze... ale najbardziej poszukiwane są roczniki MY99-00, czyli końcówka produkcji, klasyczna buda a mechanika jak w nowszym WRX. 

 

Wersja MY00 od MY99 różni się detalami stylistycznymi, takimi jak kształt felg, lakierowanymi listwami, lusterkami czy odbiornikiem alarmu pod lusterkiem.  

O widzisz , to bardzo cenna informacja.

A rozwiń proszę kwestię techniki z WRX, jakie są konkretnie różnice.

Inne pytanie, czy modyfikacje programem są możliwe przy egzemplarzach z końca produkcji ?

Edytowane przez Trociniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz GT a boisz się o skrzynię to akurat dziś pojawiło się w sprzedaży takie:

 

https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/92930-s-impreza-gt-my00/

 

nawet kolor się zgadza ;)

 

You do not have permission to view this forum.

 

Need Help?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...