Skocz do zawartości

Nowy XV II-generacji


Eskulap2000

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, tymek666 napisał:

Audio jedynie jest słabe

 

I tu się nie zgodzę. Nie oczekiwałem wiele , ale jest naprawdę bardzo dobrze (przynajmniej w wersji exclusive +). W stosunku do standardowego nagłośnienia w Foresterze jest przepaść. Zaryzykuję stwierdzenie, że nie brakuje dużo do poziomu HK z Outbacka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj Subaru niczym się nie chwali by audio było super hiper... Z opcji akcesoriów można dokupić wzmacniacz, czy ma to sens nie wiem - to co było na pokładzie auta testowego zupełnie mi wystarczyło, ale moj słuch pozwala tylko na określenie czy coś gra a nie jak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2018 o 17:57, GREGG napisał:

 

Nie lepiej zastanowić się, czy po prostu tobie pasuje, zamiast zajmować się konkurencją... 

Po 1 jeździe testowej nie potrafię obiektywnie ocenić wszystkich elementów. Skupiłem sie na napędach,silniku zawieszeniu stad moje pytanie do sobo które juz jeżdżą tym samochodem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, aflinta napisał:

Tutaj Subaru niczym się nie chwali by audio było super hiper... Z opcji akcesoriów można dokupić wzmacniacz, czy ma to sens nie wiem - to co było na pokładzie auta testowego zupełnie mi wystarczyło, ale moj słuch pozwala tylko na określenie czy coś gra a nie jak :D

Przecież tego nawet nie sugerowałem. XV jeździ bardzo dobrze, jak komuś skrzynie cvt nie przeszkadza, jest sensownie wyceniony w podstawowej wersji, bo dodatki do exclusive to jakaś kpina jest.

Audio gra jednak na poziome rextona ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minutes ago, tymek666 said:

jest sensownie wyceniony w podstawowej wersji, bo dodatki do exclusive to jakaś kpina jest

Jak dla mnie to akurat Exclusive jest najlepiej wyceniony - 1,5k ojro więcej za nawigację TomTom, bezkluczykowy dostęp (kluczyk w podstawowej wersji obciachowo wyglada), asystent wyjeżdżania tyłem (choć da się bez tego przeżyć), to całkiem sensowna opcja. Natomiast nie dopłacałbym do Exclusive+, bo przede wszystkim nie lubię skórzanych siedzeń. Ale to tylko moje zdanie.

Edytowane przez peteres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie Rexton G4 to przyzwoity samochód ;)

Ale dźwięk silnika xv to nie jest stary boxer czy v8 abym chciał tego słuchać :)

1 minutę temu, peteres napisał:

Jak dla mnie to akurat Exclusive jest najlepiej wyceniony - 1,5k ojro więcej za nawigację TomTom, bezkluczykowy dostęp czy asystent wyjeżdżania tyłem (choć da się bez tego przeżyć), to całkiem sensowna opcja. Natomiast nie dopłacałbym do Exclusive+, bo przede wszystkim nie lubię skórzanych siedzeń. Ale to tylko moje zdanie.

Zapomniałeś o lusterku fotochromatycznym ;)

Nie no serio? ponad 6k za nawigację? Heloł, ale to auto jest w standardzie wyposażone w AppleCar i AndroidAuto, możesz sobie wyświetlić na tym ekranie dowolną nawigację z telefonu. W Exclusive+ masz przynajmniej elektrykę foteli i szyber.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lusterko pomijam, bo i tak sa przyciemniane szyby, więc jak dla mnie mogłoby go nie być. Natomiast zgoda, że elektryka foteli przydatna, ale poza tym dla mnie nie ma nic w Exclusive+ warte dopłaty 2,5k ojro

 

A tak wyglada kluczyk w podstawowej wersji:P

 

564200BA-14EF-4CCE-8778-0695A93B55B1.jpeg

Edytowane przez peteres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, tymek666 napisał:

Ale dźwięk silnika xv to nie jest stary boxer

Starych bokserów już dawno nie ma i dźwięk też się skończył wraz z kolektorem równoodległościowym. Ostatni przebłysk starego brzemienia ma odchodzące właśnie STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎24‎.‎03‎.‎2018 o 17:41, spawalniczy napisał:

- pedał w podłodze jest złym pomysłem - wystarczy wciskać na 60 % a skrzynia zrobi swoją robotę najlepiej jak potrafi mieszając biegami. 

 

bardzo słuszna uwaga , szczególnie dla testujących ...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, peteres napisał:

Jak dla mnie to akurat Exclusive jest najlepiej wyceniony - 1,5k ojro więcej za nawigację TomTom, bezkluczykowy dostęp (kluczyk w podstawowej wersji obciachowo wyglada), asystent wyjeżdżania tyłem (choć da się bez tego przeżyć), to całkiem sensowna opcja. Natomiast nie dopłacałbym do Exclusive+, bo przede wszystkim nie lubię skórzanych siedzeń. Ale to tylko moje zdanie.

W zupełności sie zgadzam. Na początku myślałem ze elektrycznie regulowane fotele są warte dopłaty ale uświadomiłem siebie ze w obecnym aucie użyłem tego udogodnienia raz!!! Jeżdżę tylko ja wiec Nie ma kto przestawiać:)

Edytowane przez MaMis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MaMis napisał:

Na początku myślałem ze elektrycznie regulowane fotele są warte dopłaty ale uświadomiłem siebie ze w obecnym aucie użyłem tego udogodnienia raz!!! Jeżdżę tylko ja wiec Nie ma kto przestawiać:)

Fotel to kwestia indywidualna, dla mnie dopłaty nie jest warta sama elektryka (szczególnie, że nie ma tu pamięci położenia), ale dodatkowa możliwość regulacji kąta pochylenia poduszki siedziska. Ta drobna różnica to w moim przypadku sprawa na tyle kluczowa, że w zwykłym fotelu zaczynam się nerwowo kręcić i szukać wygodniejszej pozycji, a na regulowanym elektrycznie takiego problemu nie mam. A fotel w aucie jest na tyle istotnym elementem, że dla mnie komfort podróży decyduje czy kupić auto, czy szukać czegoś innego. 

 

12 godzin temu, peteres napisał:

Natomiast nie dopłacałbym do Exclusive+, bo przede wszystkim nie lubię skórzanych siedzeń. Ale to tylko moje zdanie.

Też byłem tego zdania... a potem pojawiły się dzieci :D Mam nieodparte wrażenie, że znacznie prościej będzie mi usunąć resztki jedzenia ze skórzanej tapicerki jak ze zwykłej materiałowej - ale może to tylko moje złudne nadzieje ;)

No i Exclusive+ ma dziurę w dachu co też jest dla mnie szalenie istotnym elementem. Jakby się dało jeszcze zamówić taką jak ma Forester.... 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, aflinta napisał:

ale dodatkowa możliwość regulacji kąta pochylenia poduszki siedziska. Ta drobna różnica to w moim przypadku sprawa na tyle kluczowa, że w zwykłym fotelu zaczynam się nerwowo kręcić i szukać wygodniejszej pozycji,

 

To prawda - generalnie jestem zdziwiony, jak naprawdę mała zmiana pochylenia siedziska może wpływać na odczucie komfortu lub dyskomfortu.

 

Godzinę temu, aflinta napisał:

Mam nieodparte wrażenie, że znacznie prościej będzie mi usunąć resztki jedzenia ze skórzanej tapicerki jak ze zwykłej materiałowej - ale może to tylko moje złudne nadzieje

 

To akurat potwierdzam - sprawdzone empirycznie. Pół biedy, jeśli to jest jedzenie jeszcze nie zjedzone... ;) Tyle tylko, że skóra w XV jest perforowana i może być trudno przy sprzątaniu.

 

Godzinę temu, aflinta napisał:

Exclusive+ ma dziurę w dachu co też jest dla mnie szalenie istotnym elementem. Jakby się dało jeszcze zamówić taką jak ma Forester.... 

 

Dla mnie też jest to ważny element wyposażenia. Ten z Forka jest fajny, bo daje dużo światła, ma jednak wadę -mocno hałasuje przy uchyleniu. W XV jest cicho. Ideałem byłby taki jak był kiedyś w OBK - duży dzielony - lub dwa mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, peteres napisał:

Lusterko pomijam, bo i tak sa przyciemniane szyby, więc jak dla mnie mogłoby go nie być. Natomiast zgoda, że elektryka foteli przydatna, ale poza tym dla mnie nie ma nic w Exclusive+ warte dopłaty 2,5k ojro

 

A tak wyglada kluczyk w podstawowej wersji:P

 

564200BA-14EF-4CCE-8778-0695A93B55B1.jpeg

Elektryka foteli ma sens jeżeli jest pamięć ustawień i jeździ np. dwóch kierowców.

W XV pamięci brak, więc sensu też ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tymek666 z eko skórą w XV nie ma tragedii,przecieram w swoim Plakiem co dwa miesiące i jest ok.XV jest moim trzecim wózkiem z eko skórą i po przejechanych 30 tyś km wygląda jak nówka.Suzuki GV II po wykreconych 106 tyś jak szedł "do Żyda" tapicerka eko skóra wyglądała bez zastrzeżeń.Kupujący piał z zachwytu,że tak utrzymana.W Hultaju ix 35 po 82 tyś też nie było widać różnicy z nówką z salonu.Po prostu jak dbasz tak masz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Rozważam zakup XV, biorę pod uwagę dwie wersje i dwa silniki. 1,6 comfort i 2,0 comfort. Raczej nie jeżdżę w trasy, najczęściej  są to odcinki do 20 km, zimą do 50 km przy wyjazdach do Czech na narty. Z tego co wyczytałem tutaj  i na innych stronach, nie ma drastycznej różnicy przy starcie od zera i oczywiście przy utrzymywaniu stałej prędkości. Pewien niedosyt pojawia się podobno przy wyprzedzaniu, czyli od 80 km/h do 120 km/h. Nie miałem okazji przejechać się 1,6, może będzie, ale tutaj moje pytanie do tych co testowali oba silniki. Jakie są Wasze wrażenia po porównaniu obu silników? Jest powiedzmy zasadnicza różnica,  i czy ta różnica warta jest około 18 tyś zł. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, TomekNN napisał:

Jest powiedzmy zasadnicza różnica,  i czy ta różnica warta jest około 18 tyś zł. ?

ciężko powiedzieć gdyż chyba jeszcze tego 1,6 nigdzie nie ma. Jeżeli chodzi o poprzednią generacje XV tzn 2012-2017 warto było dopłacić do 2.0i. Najlepiej jak wybierzesz się do salonu i wykonasz jazdę testową tym i tym - jako kierowca nie jako pasażer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forach niepolskich pojawiają się stwierdzenia, 2.0 jest wyraźnie żwawszy, mając do wyboru to 2.0 itp. Nigdzie nie spotkałem stwierdzenia, że 1.6 jest mułowaty, wolny. Tutaj na forum ktoś napisał, że to zasługa nowej skrzyni i jej konfiguracji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem trochę testowo dystansy zarówno wersją 2.0 jak i 1,6. Gdyby 1,6 było tylko ze skrzynią ręczną to bym odradzał jak się tylko da... ale, że ma automat, który jakimś cudem potrafi coś wykrzesać z tej jednostki to daje to radę. Da się pojechać zarówno autostradą jak i drogami lokalnymi. Na autostradzie przy 140km/h zależnie od wiatru i nachylenia drogi oscylowały w zakresie 3-3,5 tys obrotów. Trzeba mieć na uwadze, że przyspieszenia nie będą takie jak w 2.0, ale jak poruszasz się głównie po mieście, w aucie nie siedzą cztery osoby to daje nawet radę :) Silnik częściej niż w 2.0 wkręca się na wyższe obroty ale daje radę. Jadąc sam na S1 każdy start ze świateł trzymałem się w peletonie złożonym z trzech mocnych aut - mało kto potrafi tak szybko biegi zmieniać jak automat. Oczywiście te auta się nie ścigały, ale ruszały zdecydowanie co było widać po tych co zostawali z tyłu. Z pewnością warto się przejechać przed zakupem i samemu ocenić czy warto dopłacać 18 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, aflinta said:

Jedyne różnice to koła 17" zamiast 18", brak manetek zmiany biegów, ale jest za to coś w rodzaju reduktora (tryb Low skrzyni). Reszta bez zmian.I różnica w cenie przy obecnym kursie 4.2€ to ponad 19 tys zł.

Przyspieszenie 0-100 z 1.6. Bez buta w podłodze, skrzynia też symuluje biegi:

 

https://m.youtube.com/watch?v=wm3cDD1DaAc

 

Dla kogoś, kto nie potrzebuje osiągów, to może być ciekawa opcja. Ponad 90k za dobrze wyposażony kompakt z AWD i automatem to dobra cena.

Edytowane przez peteres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...