Jump to content

Nowy XV II-generacji


Recommended Posts

4 godziny temu, Snuff napisał:

Zawsze można wymienić zwykłe przeciwmgłowe na ledy ;) 

Prawdę mówiąc myślałem ze przeciwmgielne tez bedą LED:)

3 godziny temu, Tomx Mass napisał:

To są zarzuty, bo się naczytałem myśląc o zakupie i piszą, że światła ledowe bdb świecą, wyciszenie poprawili w stosunku do poprzednie generacji. Co do wykończenia to o co Tobie chodziło, wnętrze?

 

Nie czytaj tylko testuj na własnej skórze. Dla mnie światła są Zaj.... podobnie jak frajda z jazdy autem:) 

4 godziny temu, Karas napisał:

Absolutnie nie jest to zły samochód ale przed kupnem należy odbyć dłuższą jazdę próbną, która pomoże nam zdecydować czy rozwiązania zastosowane w XV są dla nas wystarczające

Nie wiem jak w waszych stronach ale w moim wypadku możliwość jazdy próbnej byka bardzo ograniczina. Jeden xv na stanie, tylko soboty lub w tyg max do 15-tej. Jak nie jesteś klientem marki lub nie masz znajomosci zapomnij o mozliwosci testowania w wkeekend czy przez 1 cały dzień. Dla przykładu Jeep-a dostałem na calowa sobotę i niedziele i dzieki temu wiedziałem ze auto jest fajne ale całokształt był na nie. Mając możliwość jazdy tylko przez 30 min jak Subaru pewnie bym kupił Jeep-a. Seat tez udostępnił mi Ateca na cały dzień.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No i w końcu wczoraj odebrałem swojego  Kolor Dark Grey, jak widzę chyba najbardziej popularny i nie bez powodu  W weekend będę musiał popatrzeć w instrukcje i obczaić co i jak się ustawia bo

Niezawodności i dużo wolnego czasu za sterami naszych XV życzę wszystkim forumowiczom w 2019   

Mam za soba jazde probna nowym XV 2.0. Moge pokusic sie o porownanie z poprzednim XV MY13 2.0D i moim obecnym Levorgiem.    Wyciszenie: Subaru nareszcie sie postaralo o wyciszenie wnetr

Posted Images

Z przodu mogą się przydać?

Swoją drogą, ciekawy jestem, jak będzie się kamera sprawowała w warunkach zimowych, gdy albo zamarznie, albo zachlapie się breją z drogi :question: (nie miałem wcześniej samochodu z kamerą)

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, jfidelk napisał:

Swoją drogą, ciekawy jestem, jak będzie się kamera sprawowała w warunkach zimowych, gdy albo zamarznie, albo zachlapie się breją z drogi :question:

niestety w takich warunkach kamera w Subaru robi się bez użyteczna.  Ktoś nie pomyślał i zapomniał zaprojektować spryskiwacza. Ale w lecie bez deszczu jest bardzo ok

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

W dwóch autach miałem kamery bez spryskiwacza i jakiegokolwiek systemu chowania. Nigdy nie zabrudziły się na tyle, aby nie można było z nich skorzystać. Może to kwestia odpowiedniego umiejscowienia...

Na pewno w zimie, jak i w lecie brakuje mi przycisku do uruchamiania kamery bez wrzucania wstecznego 

Link to post
Share on other sites

Wiele zależy od opływu powietrza z tyłu samochodu - może tamte dwa nie chlapały na tylną klapę za mocno? I ciekawe, czy pomogą coś chlapacze - na razie w deszczu, nawet mocnym, kamera z nimi chlapie się, ale nie na tyle dużo, żeby nie dało się jej używać - ot jakaś jedna - dwie krople na obiektywie, wszystko widać. Breja solno-śniegowa ma inne właściwości, więc nie potrafię przewidzieć, czy będzie lepiej czy gorzej :) - byle do zimy! Bo latem ten prześwit i napęd trochę za mało wykorzystuję :unsure: - lipa :D

Link to post
Share on other sites

 

13 godzin temu, MaMis napisał:

Nie wiem jak w waszych stronach ale w moim wypadku możliwość jazdy próbnej byka bardzo ograniczina. Jeden xv na stanie, tylko soboty lub w tyg max do 15-tej. Jak nie jesteś klientem marki lub nie masz znajomosci zapomnij o mozliwosci testowania w wkeekend czy przez 1 cały dzień. Dla przykładu Jeep-a dostałem na calowa sobotę i niedziele i dzieki temu wiedziałem ze auto jest fajne ale całokształt był na nie. Mając możliwość jazdy tylko przez 30 min jak Subaru pewnie bym kupił Jeep-a. Seat tez udostępnił mi Ateca na cały dzień.

Na jazdę próbną XV umawiałem się dwa razy u Zdanowicza w Gdańsku. 

Mój pierwszy zachwyt miał miejsce jeszcze parę lat temu. Jeździliśmy po lesie jak i po mieście, nie poczułem presji czasu, Handlowiec tłumaczył i demonstrował wszystko bez pośpiechu. 

W tym roku w Marcu było podobnie, ale tym razem sam zrezygnowałem z żużlowania po lesie (zakładając, że już gorzej być nie może ;) ) i dzięki temu miałem jeszcze większy komfort czasu aby porównać różnice, pozachwycać się nad nowinkami, sprawdzić spalanie w mieście, itd.  

Obie jazdy trwały po godzinie, może parę minut więcej, ale mi wystarczyło .... decyzja o zakupie XV była tak naprawdę podjęta już po pierwszej jeździe, czekałem tylko aż pozamieniam auta w rodzinie (Żona przechwyca moją CX-5, ja wsiadam w XV, a Civic 2012 Sport 1,8 na sprzedaż ;) )

 

 

Link to post
Share on other sites

Tylna kamera – brudzenie jej jest nie uniknione, wszystko zależy od długości trasy i warunków atmosferycznych. Spryskiwacz – fajna sprawa, tylko w subaru niedostępna :(

Z powodu brudzenia kamery zdecydowałem się na montaż czujników. Z tego co pamiętam, to koszt na przód i tył w granicy 1 000 zł.

Ciekawi mnie opinia użytkowników Forestra, obecne mają montowane kamery w lusterkach – tylko że pod jakimś kątem. W drugim samochodzie mam w lusterkach kamery, ale są założone równolegle do nawierzchni drogi. Mimo to, przy dłuższej jeździe, kamery brudzą się i obraz z nich jest mocno nieczytelny.  

Edited by art5525
Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, art5525 napisał:

Spryskiwacz – fajna sprawa, tylko w subaru niedostępna :(

a jest w jakimś samochodzie dostępny ???

Link to post
Share on other sites
57 minut temu, art5525 napisał:

Mimo to, przy dłuższej jeździe, kamery brudzą się i obraz z nich jest mocno nieczytelny.  

dokładnie tak . A w zimie to już wogole kamera zarasta solą i breją i ta jakby jej nie było. Gadzet fajny ale w Subaru rozwiązany na odwal się.

21 minut temu, Blixten napisał:

a jest w jakimś samochodzie dostępny ???

np juke i pewnie wile innych

http://allegro.pl/nissan-juke-lift-kamera-cofania-spryskiwacz-i5982773017.html?reco_id=76bc8cc3-5da7-11e8-9b4c-246e96840240&bi_m=reco&bi_c=Product&bi_s=archiwum_allegro&

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Karas napisał:

dokładnie tak . A w zimie to już wogole kamera zarasta solą i breją i ta jakby jej nie było. Gadzet fajny ale w Subaru rozwiązany na odwal się.

np juke i pewnie wile innych

http://allegro.pl/nissan-juke-lift-kamera-cofania-spryskiwacz-i5982773017.html?reco_id=76bc8cc3-5da7-11e8-9b4c-246e96840240&bi_m=reco&bi_c=Product&bi_s=archiwum_allegro&

Kurka wodna, a ja myślałem, że jestem ten wymagający.... 

Mnóstwo samochodów nie ma takich fajerwerków jak czujniki cofania, kamery z naprowadzaniem i jeszcze w dodatku ze spryskiwaczami ... a jeżdżą. Jak oni to robią ? ;) 

 

Edited by Blixten
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Blixten napisał:

Mnóstwo samochodów nie ma takich fajerwerków jak czujniki cofania, kamery z naprowadzaniem i jeszcze w dodatku ze spryskiwaczami ... a jeżdżą. Jak oni to robią ? ;)

no to chyba jest magia ;)

Projektując auto trzeba myśleć.  Po co oferować gadżet który działa połowicznie? Chodzi chyba o "dojenie" klienta;)

Link to post
Share on other sites

Nie ogarniam Waszego podejścia. :(

Stopniowo wdrażane są w niższych segmentach rozwiązania do niedawna dostępne tylko w maszynach za grubą kasę. Oczywiste jest, że będą nieco ułomne ale w mojej opinii i tak stanowią, że tak powiem, wartość dodaną. :)

Idealne spasowanie elementów we wnętrzu, multimedialne systemy wysokiej jakości, silnik, któremu nie brakuje pary, dobry napęd, duży prześwit - jasne jest parę takich aut na rynku...

2017-Bentley-Bentayga-front-three-quarte

:D

XV niczego nie udaje (przynajmniej przede mną ;)) i za to bardzo lubię to auto.

Link to post
Share on other sites

VW też ma. Jak już dostaniesz XV, to bardzo szybko się przyzwyczaisz do dobrego :rolleyes:

Już tak jest i z tym się nie dyskutuje. Kiedyś nie było spłuczek do toalet i jakoś sobie radziliśmy, ale czy chciałbym wrócić do wiaderka z wodą? Raczej nie. To się nazywa postęp 

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, art5525 napisał:

[...] To się nazywa postęp 

Właśnie. Co by nie mówić to SUBARU ewoluuje. Postęp marki jest widoczny gołym okiem a jego tempo dostosowane do jej możliwości. :)

Edited by Michał Krupa
Link to post
Share on other sites

Co wy tak marzycie o tych spryskiwaczach kamery, przecież to tandeta :P Porządnie to się robi tak:

 

 

golf-highline-test-1024x384.jpg

Link to post
Share on other sites
57 minut temu, Blixten napisał:

Kurka wodna, a ja myślałem, że jestem ten wymagający.... 

Mnóstwo samochodów nie ma takich fajerwerków jak czujniki cofania, kamery z naprowadzaniem i jeszcze w dodatku ze spryskiwaczami ... a jeżdżą. Jak oni to robią ? ;) 

 

podobnie jw. była dyskusja o przeciwmgielnych led, można się nakręcić, że jakie fajne ale tak sobie pomyślałem po jakiego diab..a skoro obecnie w moim UFO kilka razy używałem w przeciągu ostatnich kilku latach użytkowania, a przecież XV ma światła do jazdy dziennej w ledach.  Taki moje zdanie.:)

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, GREGG napisał:

Co wy tak marzycie o tych spryskiwaczach kamery, przecież to tandeta :P Porządnie to się robi tak:

 

 

golf-highline-test-1024x384.jpg

To by się za raz odezwały głosy zatroskanych o przyszłość takiego rozwiązania w zimie lub w innych niesprzyjających warunkach. ;)

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Michał Krupa napisał:

To by się za raz odezwały głosy zatroskanych o przyszłość takiego rozwiązania w zimie lub w innych niesprzyjających warunkach. ;)

Gdzie tam, jestem przekonany, że tka marka jak VW ma to od dawna przemyślane -  czuwa nad tym system odladzania jak w skrzydłach samolotu   :P

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Karas napisał:

Po co oferować gadżet który działa połowicznie? Chodzi chyba o "dojenie" klienta

Tu akurat odpowiedź jest bardzo prosta i w przypadku tej akurat marki, logiczna: USA

W USA obecnie kamera cofania jest wyposażeniem obowiązkowym i auto nie dostanie bez niej homologacji. Ale homologacja już nie stanowi, że ma to być rozwiązanie zrobione z głową, które działa w każdych warunkach :):)

Zresztą, przy tak tanim (jak na warunki USA) samochodzie, nikt nie ma prawa wymagać, żeby wszystko działało dobrze ;) 

4 minuty temu, Blixten napisał:

Gdzie tam, jestem przekonany, że tka marka jak VW ma to od dawna przemyślane -  czuwa nad tym system odladzania jak w skrzydłach samolotu

 

Lepiej uważajcie z takimi tekstami, ci z VW czytają to forum, za rok rozwiązanie będzie wdrożone i wtedy już nikt nie kupi nie-VAGa?

No, przesadziłem, ludzie z ekipy francuskie.pl prędzej pokroją się czerstwą bagietką używając sera pleśniowego jako chłodziwa niż kupią coś niemieckiego....

 

:dance:

Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Michał Krupa napisał:

To by się za raz odezwały głosy zatroskanych o przyszłość takiego rozwiązania w zimie lub w innych niesprzyjających warunkach. ;)

 

No a jak, do czegoś się trzeba przecież przy...czepić :biglol:

 

Link to post
Share on other sites

W tym miejscu z pokorą muszę stwierdzić, że system kamer do parkowania w vieśwagenach jest o niebo lepszy...no i są czujniki parkowania. Można nie lubić VAGa, żartować z niego itd. ale w te klocki są o wiele lepsi. Moim zdaniem nie podlega to nawet dyskusji. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...