Jump to content

Nowy XV II-generacji


Recommended Posts

13 godzin temu, keyman napisał:

Niestety dalej nie wiadomo czy odświeżone 2.5 trafi do EU.

 

Najpierw OBK musi się pojawić na rodzimym rynku, dopiero potem będzie można oczekiwać go unas. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No i w końcu wczoraj odebrałem swojego  Kolor Dark Grey, jak widzę chyba najbardziej popularny i nie bez powodu  W weekend będę musiał popatrzeć w instrukcje i obczaić co i jak się ustawia bo

Niezawodności i dużo wolnego czasu za sterami naszych XV życzę wszystkim forumowiczom w 2019   

Mam za soba jazde probna nowym XV 2.0. Moge pokusic sie o porownanie z poprzednim XV MY13 2.0D i moim obecnym Levorgiem.    Wyciszenie: Subaru nareszcie sie postaralo o wyciszenie wnetr

Posted Images

4 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Jeśli mogę Ci coś radzić, to zacznij przygodę z Subaru od czegoś z rynku aut używanych. Dzisiejsza oferta w salonach jest ... no cóż, jest jaka jest. Ewentualnie OBK 2,5 CVT (jeśli jeszcze jakieś są), spore, rodzinne, uniwersalne auto - o ile nie potrzebujesz powalającej dynamiki i nie robisz 60k km rocznie (przeglądy co 15 mogą być uciążliwe czasowo i kosztowne). Masz auto na lata prawdopodobnie bezproblemowej eksploatacji, z solidną, wolnossąca benzyną. 

 

"Niestety" aktualnie w moje potrzeby idealnie wpasowuje się XV, a używki II gen 2.0i EU to nikt nie chce sprzedać ;)

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, sevenxd napisał:

"Niestety" aktualnie w moje potrzeby idealnie wpasowuje się XV, a używki II gen 2.0i EU to nikt nie chce sprzedać ;)

 

Nikt na razie raczej nie sprzeda bo za te pieniądze nic porównywalnego się nie kupi, a już na pewno nie w Subaru

 

Link to post
Share on other sites
46 minut temu, GREGG napisał:

Nikt na razie raczej nie sprzeda bo za te pieniądze nic porównywalnego się nie kupi, a już na pewno nie w Subaru

bez przesady. Dla chcącego nie ma nic trudnego. Wystarczy wypad za naszą granice do któregoś z kraju UE

https://www.mobile.de/pl/samochod/subaru-xv/vhc:car,ms1:23500_6_,frn:2018,ful:petrol,pwn:110

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, Karas napisał:

bez przesady. Dla chcącego nie ma nic trudnego. Wystarczy wypad za naszą granice do któregoś z kraju UE

https://www.mobile.de/pl/samochod/subaru-xv/vhc:car,ms1:23500_6_,frn:2018,ful:petrol,pwn:110

I gwarancja EU tez działa. Koledzy w DE maja jeszcze nowe Levorgi i BRZ.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Karas napisał:

bez przesady. Dla chcącego nie ma nic trudnego. Wystarczy wypad za naszą granice do któregoś z kraju UE

https://www.mobile.de/pl/samochod/subaru-xv/vhc:car,ms1:23500_6_,frn:2018,ful:petrol,pwn:110

 

Używane kosztują niewiele mniej niż mój nowy kupiony 2,5 roku temu... Plus koszty rejestracji, dopłaty polskiego VAT, problem z leasingiem itd. Dalej nie widzę dobrej alternatywy dla XV 2.0i w cenie na poziomie 110k PLN 

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, GREGG napisał:

 dopłaty polskiego VAT

VAT to tylko przy samochodzie nowym wg definicji podatkowej (do 6 miesiecy). Pozostaje jedynie akcyza i koszty rejestracji.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...