Skocz do zawartości

Nowy XV II-generacji


Eskulap2000

Rekomendowane odpowiedzi

Prawda, co kto lubi...mi osobiście bardzo sie podobają czarne dodatki, bardziej niż chromy. Najważniejsze aby właścicielowi się podobało, zdanie innych nie ma większego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba wiem, jaki cel przyświecał projektantom przy tej listwie - by raz na zawsze odróżnić Imprezę/XV od Lanosa :D

Lanos nie miał chromowanych listew pod oknami, za to miał chromowaną obwódkę atrapy chłodnicy. Tutaj na odwrót - czarno na grillu, a srebrno pod oknami.

W ten sposób, choć odgłos zamykanych drzwi jak w Lanosie, jednak się człowiek nie pomyli :ok:

 

:D:D:D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jfidelk napisał:

Ja chyba wiem, jaki cel przyświecał projektantom przy tej listwie - by raz na zawsze odróżnić Imprezę/XV od Lanosa :D

Lanos nie miał chromowanych listew pod oknami, za to miał chromowaną obwódkę atrapy chłodnicy. Tutaj na odwrót - czarno na grillu, a srebrno pod oknami.

W ten sposób, choć odgłos zamykanych drzwi jak w Lanosie, jednak się człowiek nie pomyli :ok:

 

:D:D:D

Jakaś mania widzę panuje z” budżetowymi Lanosami” :) może lepiej szybko sprzedać zanim stracą wiecej na wartości i kupić cos mniej budżetowego? Choć prawdę musiał gdybym miał 130 tys to bym pewnie jeździł Ateca 1.9 tsi ale do Xv przekonała mnie rownież cena. Ja tam jestem zadowolony z zakupu i z codziennego użytkowania. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, MaMis napisał:

może lepiej szybko sprzedać zanim stracą wiecej na wartości

 

Pocieszę: budżetowe marki tracą na wartości mniej niż prestiżowe - po prostu nie przepłaca się za nie na starcie ;)

 

Z ciekawostek - też wybierałem między Atecą a XV :). Ale różnica w cenie (na korzyść XV) między nimi w Austrii jest znacznie większa niż w Polsce :huh:

Ostatecznie padło na XV i... póki co jestem zadowolony :) Niech jeszcze tylko wyciszenie dachu i drzwi okaże się skuteczne, to będzie naprawdę dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Pl mamy jeszcze ten problem ze Subaru handluje tylko w Eur. Nie wiem czy jeszcze ktoś inny ma takie dziwaczne zasady. W moim przypadku kurs celny na maj był na tyle korzystny ze nie wąchałem sie zbyt długo. Xv pierwszej generacji widzę w ogłoszeniach w przedziale 60-70 tys ( 4 łatki) 

Mam pytanie o hamulec ręczny -czy jest jakieś ustawienie które będzie zaciągać ręczny automatycznie po zgaszeniu silnika? Skoro mozna zwolnić automatycznie przy ruszaniu to na logikę w 2 stronę tez powinno być możliwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, aflinta napisał:

Czyżby? ;)

Porsche_911E_ca_1969.jpg

 

 

Wygrałeś :biglol: Jak już będę miał garaż z dwudziestoma klasykami, to przeboleję te chromy 

 

 

Godzinę temu, MaMis napisał:

Mam pytanie o hamulec ręczny -czy jest jakieś ustawienie które będzie zaciągać ręczny automatycznie po zgaszeniu silnika? Skoro mozna zwolnić automatycznie przy ruszaniu to na logikę w 2 stronę tez powinno być możliwe. 

 

Jest to funkcja Auto Hold i XV niestety jej nie posiada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, GREGG napisał:

 

Auto hold to przytrzymanie auta na ręcznym po zatrzymaniu, a nie po zgaszeniu silnika

Wg mnie auto hold czyli blokowanie auta np na światłach żeby niebtrzynac hamulca a automatyczne zaciąganie po zgaszeniu silnika to 2 rożne rzeczy jak pisze Greeg. Rozumiem ze xv nie ma automatycznego zaciągania po zgaszeniu silnika napew w jakiejś ukrytej opcji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakkolwiek AH nie działa, to w XV go nie ma ;) 

To znaczy... jest :D

W trybie adaptacyjnego tempomatu - po zatrzymaniu hamulec się włącza ("HOLD" pod symbolem ACC na wyświetlaczy pomiędzy zegarami) i czy to gazem czy "zwiększ prędkość" na kierownicy go zwalniamy.

Bez ACC jest "pół AH" - zaciągamy ręczny sami, a zwolnienie następuje po wciśnięciu gazu automatycznie - jak podjeżdżam pod światła, które wiem, że zmieniają się rzadko, to z tego korzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zauważyłem dziwną przypadłość eyesight w xv - podczas jazdy na tempomacie (w mieście) system działa ok, wszystko "fajnie i pięknie " ale...gdy samochód jadący z naprzeciwka (w odległości ok.20 m od nas) skręca sobie w prawo w uliczkę, system daje po hamulcach tak jakby rozpoznawał nagle samochód na naszym pasie.  Sprawdziłem na subaruxvforum.com , też tam piszą o tym dziwnym zachowaniu eyesight. Zauważyliście to u siebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Snuff napisał:

czyli nie robi kolizji, opuszcza główną drogę.

To faktycznie, w mieście takie systemy mogą wariować.

Lepiej nie ufać do końca elektronice i liczyć na siebie. 

 

 

 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tempomat w mieście był na próbę ale jednak...poza tym, jak czytałem na usforum, eyesight podobnie się zachowuje jak ktoś przed tobą (jedzie w tym samym kierunku) skręca w prawo, np. na parking. Tak jakby bok samochodu analizował jako samochód wcinający się w poprzek na kolizję. Trzeba obserwować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...