Michał W. Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Dzięki, to u mnie jest tak samo. Ktoś pisał o 3 minutach i rozłączaniu dopiero wtedy i to mnie zmyliło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 (edytowane) 47 minut temu, Skodziarz napisał: Nie mówie o pajączkach, tylko o mniejszych śladach po kamieniach spod kół samochodów. U mnie było coś takiego. W sumie ciekawe, jak wpływałoby na działanie systemu. Co do rys, to myślę, że musiałyby naprawdę mocno zmatowić szybę, albo być na tyle duże i głębokie, aby porządnie załamywać światło. No tak gdybam Edytowane 25 Kwietnia 2019 przez Zyzol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Dzięki, to u mnie jest tak samo. Ktoś pisał o 3 minutach i rozłączaniu dopiero wtedy i to mnie zmyliło. To ja pisałem, że jak stoisz w korku odpowiednio długo na tempomacie to może się wyłączyć (autohold) i samochód sam ruszy. Takie info dostałem na kursie, chyba sam przetestuję za samochodem żony Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 1 minutę temu, Snuff napisał: To ja pisałem, że jak stoisz w korku odpowiednio długo na tempomacie to może się wyłączyć (autohold) i samochód sam ruszy. Takie info dostałem na kursie, chyba sam przetestuję za samochodem żony Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Było by fajnie jakby dopiero po trzech minutach system wyłączał ES, chyba że im na kursie SJS chodziło o coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 50 minut temu, Michał W. napisał: Było by fajnie jakby dopiero po trzech minutach system wyłączał ES, chyba że im na kursie SJS chodziło o coś innego? Być może czas jest krótszy, nie o to chodzi ile minut (może źle usłyszałem), ale istnieje możliwość, że ES/tempomat się wyłączy i nagle Ci samochód ruszy w korku. Zgłaszano to też na subaruxvforum, problem istnieje, być może Nas to nie dotyczy tylko nowszych produkcji. Nie chcę siać paniki, u mnie jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 (edytowane) 5 minut temu, Snuff napisał: Być może czas jest krótszy, nie o to chodzi ile minut (może źle usłyszałem), ale istnieje możliwość, że ES/tempomat się wyłączy i nagle Ci samochód ruszy w korku. Zgłaszano to też na subaruxvforum, problem istnieje, być może Nas to nie dotyczy tylko nowszych produkcji. Nie chcę siać paniki, u mnie jest ok U mnie wyglada to tak, że system ostrzega mnie dźwiękiem i migającą ikonką o wyłączeniu tempomatu a następnie auto zaczyna powoli toczyć się do przodu ale nawet gdy ja nie zareaguje to automatyczne hamowanie zrobi swoje przy wyłączonym tempomacie, więc nikt nie powinien się tego obawiać. Edytowane 25 Kwietnia 2019 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 9 minut temu, Michał W. napisał: U mnie wyglada to tak, że system ostrzega mnie dźwiękiem i migającą ikonką o wyłączeniu tempomatu a następnie auto zaczyna powoli toczyć się do przodu ale nawet gdy ja nie zareaguje to automatyczne hamowanie zrobi swoje przy wyłączonym tempomacie, więc nikt nie powinien się tego obawiać. i właśnie tego ostrzeżenia w nowych ES nie ma, ale że jest larum na rynku US, to myślę, że szybko soft zaktualizują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 2 minuty temu, Snuff napisał: i właśnie tego ostrzeżenia w nowych ES nie ma, ale że jest larum na rynku US, to myślę, że szybko soft zaktualizują To ciekawe, myślałem że w nowych Subaru jest ta sama wersja ES. Mój Forester jest rocznik 2018 ale w specyfikacji MY19 i ostrzeżenie jest. To zmiany są w zatem w nowym Foresterze V lub jak kto woli SK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 6 godzin temu, Skodziarz napisał: wychamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elpi Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 No nie wiem u mnie w korku ES po kilku minutach ,nie wiem ilu wyświetlił komunikat o wyłączeniu,sam zaciągnął ręczny i tyle.Żadnego toczenia się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prugi Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 No nie wiem u mnie w korku ES po kilku minutach ,nie wiem ilu wyświetlił komunikat o wyłączeniu,sam zaciągnął ręczny i tyle.Żadnego toczenia się. Dokładnie to samo zrobił mój. XV MY2018Subaru XV II 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Gwoli ścisłości, to wyłączył się aktywny tempomat a nie ES Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 (edytowane) 13 godzin temu, Snuff napisał: - nowe ES po zatrzymaniu samochodu do zera (np.korek), po 3 minutach stania sam się wyłącza...i jeżeli nie masz nogi na hamulcu, to samochód rusza i może przywalić w następny A propos liczby 3, to ja ze szkolenia zapamiętałem, że ES wyłącza się po 3 hamowaniach - mowa o tym w 10.00 minucie filmu: https://youtu.be/cFRVIsr7xl4?t=600 Trudno tylko wyobrazić sobie taką sytuację, aby auto hamowało przy pomocy systemu ES aż 3 razy z rzędu Edytowane 25 Kwietnia 2019 przez Blixten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 38 minut temu, Blixten napisał: Trudno tylko wyobrazić sobie taką sytuację, aby auto hamowało przy pomocy systemu ES aż 3 razy z rzędu Dlatego w nagrodę za taki wyczyn możesz sobie za czwartym razem przywalić w przeszkodę Niezbadane są tajemnice japońskiej myśli technicznej... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keyman Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 A propos liczby 3, to ja ze szkolenia zapamiętałem, że ES wyłącza się po 3 hamowaniach Wszyscy zapamiętali to po tym jak koledzy z OBK wjechali w ściankę Po 3 próbach hamowania awaryjnego zmienili się za kierownicą i nie wyłączyli samochodu na magiczne 7s (reset ES)... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 (edytowane) 46 minut temu, GREGG napisał: Dlatego w nagrodę za taki wyczyn możesz sobie za czwartym razem przywalić w przeszkodę Dzięki za radę, wiem, że mogę na Ciebie liczyć Osobiście bardzo doceniam ES, bo skutecznie walczy z moim baaardzo złym nawykiem (nie wiem gdzie się tego nauczyłem - chyba na filmach amerykańskich), a polega on na tym, że podjeżdżam (za)blisko auta jadącego przede mną, wyskakuję w ostatniej chwili zza zderzaka i wyprzedzam. Nie jest to oczywiście reguła, ale czasem (w mieście) mi się to zdarza. Kiedyś ES tak mnie wyhamował, że jeszcze gorszy wariat ode mnie wylądowałby tym razem na moim zderzaku. Edytowane 25 Kwietnia 2019 przez Blixten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 7 godzin temu, Blixten napisał: A propos liczby 3, to ja ze szkolenia zapamiętałem, że ES wyłącza się po 3 hamowaniach - mowa o tym w 10.00 minucie filmu: https://youtu.be/cFRVIsr7xl4?t=600 Trudno tylko wyobrazić sobie taką sytuację, aby auto hamowało przy pomocy systemu ES aż 3 razy z rzędu też o tym wspominali bardziej niż "lekko wczorajszy" kierowca i 3 razy może się zdarzyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 6 godzin temu, GREGG napisał: Niezbadane są tajemnice japońskiej myśli technicznej... To nie jest jakaś wielka tajemnica, trzykrotne pod rząd hamowanie awaryjne ES może oznaczać też awarię systemu lub jakieś inne nieprzewidziane działanie kierowcy. 6 godzin temu, GREGG napisał: Dlatego w nagrodę za taki wyczyn możesz sobie za czwartym razem przywalić w przeszkodę Na zegarach jest wyraźna informacja, że ES jest wyłączony. ES nie został zaprojektowany by hamować za kierowcę w każdej sytuacji, tylko wspomagać go jak się zagapi. Być może nie jest najdoskonalszy, ale patrząc po różnych filmach konkurencja nie jest jak na razie w tej półce cenowej wyraźnie lepsza, a często jest znaczenie gorsza. 6 godzin temu, keyman napisał: Wszyscy zapamiętali to po tym jak koledzy z OBK wjechali w ściankę Po 3 próbach hamowania awaryjnego zmienili się za kierownicą i nie wyłączyli samochodu na magiczne 7s (reset ES)... Taka ekscytacja za kierownicą, że nikt na zegary nie patrzy. Może faktycznie samochody autonomiczne to dobra droga 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) 56 minut temu, aflinta napisał: Na zegarach jest wyraźna informacja, że ES jest wyłączony. ES nie został zaprojektowany by hamować za kierowcę w każdej sytuacji, tylko wspomagać go jak się zagapi. Być może nie jest najdoskonalszy, ale patrząc po różnych filmach konkurencja nie jest jak na razie w tej półce cenowej wyraźnie lepsza, a często jest znaczenie gorsza. chociażby tu https://www.youtube.com/watch?v=cs7PSpIMJYk gdzie wychwalany Tiguan wypadł słabiutko 56 minut temu, aflinta napisał: Może faktycznie samochody autonomiczne to dobra droga Coraz więcej filmów sci-fi staje się obecnie rzeczywistością, ale autonomiczne auta na drogach to nie sci-fi, tylko horror Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez Blixten 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 25 minut temu, Blixten napisał: ale autonomiczne auta na drogach to nie sci-fi, tylko horror Auto to kiedyś był synonim wolności. Czasem na jakichś wyjazdach chciałbym wrócić wcześniej, ale nie mogę bo jestem zmęczony, droga daleka - w hotelu nie mam ochoty spędzać kolejnej nocy, takim autonomicznym wtedy bym nie pogardził, oczywiście jak jazda autonomiczna to będzie dalej tylko opcja anie przymus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 5 godzin temu, aflinta napisał: ES nie został zaprojektowany by hamować za kierowcę w każdej sytuacji, tylko wspomagać go jak się zagapi. Być może nie jest najdoskonalszy, ale patrząc po różnych filmach konkurencja nie jest jak na razie w tej półce cenowej wyraźnie lepsza, a często jest znaczenie gorsza. Nie czepiam się ES, uważam, że działa bardzo dobrze Ale czemu nie można skorzystać 4 razy w czasie jednej jazdy? Oczywiście problem czysto teoretyczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) 11 minut temu, GREGG napisał: Nie czepiam się ES, uważam, że działa bardzo dobrze Ale czemu nie można skorzystać 4 razy w czasie jednej jazdy? Oczywiście problem czysto teoretyczny... Jeżeli 3 razy samochód hamuje awaryjnie za Ciebie, to lepiej sobie zrobić przerwę w podróży nawet na parę minut to i tak będziesz miał system zresetowany i od nowa jak już musisz... ... oczywiście tak czysto teoretycznie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez Snuff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 14 minut temu, GREGG napisał: Ale czemu nie można skorzystać 4 razy w czasie jednej jazdy? Bo to najwyższa pora, aby przesiąść się na Ubera 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 15 minut temu, Snuff napisał: Jeżeli 3 razy samochód hamuje awaryjnie za Ciebie, to lepiej sobie zrobić przerwę w podróży nawet na parę minut to i tak będziesz miał system zresetowany i od nowa jak już musisz... ... oczywiście tak czysto teoretycznie No właśnie, tak czysto teoretycznie, jak ten ktoś kierujący w słabej formie jednak przerwy nie zrobi, to ES się wyłączy i za czwartym razem będzie zonk zamiast awaryjnego hamowania... Dobra, nie ma już co bić piany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaMis Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 25.04.2019 o 12:30, Zyzol napisał: Odpryski w polu widzenia kamer raczej bym wykluczał - szyba do wymiany. Właśnie czekam na naprawę szyby. Na szczęście dostała na dole, więc wymianę na razie odpuszczę. Mam uszkodzenie ( naprawione) w polu kamery i żadnych zakłóceń. Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez MaMis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się