winko Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Witam, czy jest mozliwosc zakupu WRX '17 w specyfikacji na Kanade (bez koniecznosci przerobek, z wlasciwymi wskazaniami: km/h i stopnieC) przez SIP i utrzymaniem gwarancji w PL z odbiorem w Polsce? Dzieki, MZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 wrx nie jest dostępny w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winko Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Wiem o tym, ze nie jest dostepny ale czy da sie wyslac jednego WRXa zamiast do Kanady to do Europejskiej centrali a pozniej go zwiesc laweta z innymi nowymi furkami do Salonu PL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Nie da rady, ale jak chcesz to mój jest całkiem przerobiony nie da sie poznać, że to nie EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 utrzymaniem gwarancji w PL czy da sie wyslac jednego WRXa zamiast do Kanady to do Europejskiej centrali a pozniej go zwiesc laweta z innymi nowymi furkami do Salonu PL? Żeby to była tylko kwestia przekierowania transportu to pewnie by się jakoś dało wysłać. Zapominasz jednak o homologacji, przeszkoleniu serwisów, dostępie do części i pewnie jeszcze paru innych kosztownych szczegółach, które są nieopłacalne dla jednego auta. Pewnie Dyrekcja wyjaśni to lepiej... Choć swoją drogą ciekawe, czy w świetle CETA nie lepiej byłoby importować auta do Europy poprzez Kanadę, zamiast bezpośrednio z Japonii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winko Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Nie da rady, ale jak chcesz to mój jest całkiem przerobiony nie da sie poznać, że to nie EU Samym softem da rade zrobic czy rzeźba w desce? Chodzi mi o stopnie C i spalania l/100 Choć swoją drogą ciekawe, czy w świetle CETA nie lepiej byłoby importować aut do Europy poprzez Kanadę, zamiast bezpośrednio z Japonii? No wlasnie apropo importu, jak na dzien dzisiejszy wyglada procedura sciagania fur z Kanady (CETA)? Edytowane 20 Stycznia 2017 przez winko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 No wlasnie apropo importu, jak na dzien dzisiejszy wyglada procedura sciagania fur z Kanady (CETA)? Moje pytanie do Dyrekcji było ogólne i czysto teoretyczne: czy w świetle CETA nie korzystniej byłoby importować nowe auta z Japonii przez Kanadę? Odnośnie prywatnego importu o który pytasz, to dział: Pytania do Dyrekcji nie jest do tego właściwym miejscem... to samo dotyczy również ewentualnych przeróbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 23 Stycznia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 czy jest mozliwosc zakupu WRX '17 w specyfikacji na Kanade (bez koniecznosci przerobek, z wlasciwymi wskazaniami: km/h i stopnieC) przez SIP i utrzymaniem gwarancji w PL z odbiorem w Polsce? Nie ma takiej możliwości. czy w świetle CETA nie korzystniej byłoby importować nowe auta z Japonii przez Kanadę? Nie. Nawet jeżeli samochód japoński przybędzie przez Kanadę, to nie stanie się na skutek tego miej japoński. Innymi słowy cło itd. i tak trzeba będzie zapłacić ( nie wspominam tu o homologacji i koniecznych przeróbkach ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 nie wspominam tu o homologacji i koniecznych przeróbkach Nad tym się właśnie zastanawiałem, czy w związku z CETA, a może i negocjowaną obecnie TTIP nie będzie tak, że wymogi homologacyjne zostaną ostatecznie zharmonizowane i w efekcie homologacja kanadyjska, czy też amerykańska, będą obowiązywały również w Europie? Jeśli faktycznie te umowy handlowe wejdą w życie może okazać się, że źródłem samochodów Subaru dla Europy stanie się SCI lub SOA... i to tam Subaru, będzie szukać brakujących mocy produkcyjnych. To tylko takie moje spekulacje w kontekście nieobecnego u nas nowego WRXa, który wydaje się być fajnym autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 24 Stycznia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 czy w związku z CETA, a może i negocjowaną obecnie TTIP nie będzie tak, że wymogi homologacyjne zostaną ostatecznie zharmonizowane i w efekcie homologacja kanadyjska, czy też amerykańska, będą obowiązywały również w Europie? O ile mi wiadomo, nie ma takich planów. To są umowy o wolnym handlu ( czyli np. brak ceł pomiędzy sygnatariuszami ), nie umowy dotyczące harmonizacji poszczególnych przepisów dot. np. homologacji. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 O ile mi wiadomo, nie ma takich planów. Chyba są... a w każdym razie tak wynika z lektury tego dokumentu: TTIP - Europa (rozdział 2.12 Pojazdy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 24 Stycznia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Chyba są Chyba jednak nie 2.12 mówi o niektórych elementach powiązanych z homologacją. Temat bezpieczeństwa w aspekcie homologacji jest tak naprawdę ... marginalny. Niektóre elementy techniczne ( jak. np. systemy kontroli trakcji, czy światła do jazdy dziennej ) zostały do homologacji wprowadzone. Natomiast wymagania wynikające choćby z Euro-NCAP są daleko bardziej zaawansowane (i motywujące producentów). Pozwolę sobie przypomnieć, że USA do dnia dzisiejszego nie wprowadziły nawet jednolitego systemu miar i wag Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Pozwolę sobie przypomnieć, że USA do dnia dzisiejszego nie wprowadziły nawet jednolitego systemu miar i wag Ale na Księżycu byli 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Pozwolę sobie przypomnieć, że USA do dnia dzisiejszego nie wprowadziły nawet jednolitego systemu miar i wag Ale na Księżycu byli Z księżycem to nie wiadomo wcale, jak było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 2.12 mówi o niektórych elementach powiązanych z homologacją. Ten dokument ma charakter poglądowy stąd moje zainteresowanie szczegółami, bo to w nich podobno tkwi diabeł CETA została już wynegocjowana i pewnie tam znalazłbym odpowiedź... ale jakoś nie mogę zdobyć się na lekturę. Faktycznie wygląda na to, że harmonizacja dotyczy póki co kwestii związanych z bezpieczeństwem, ale w przyszłości, kiedy samochody upodobnią się jeszcze bardziej do komputerów... zasadniczą różnicą w ich sprzedaży może okazać się wyłącznie wielkość opakowania Pozwolę sobie przypomnieć, że USA do dnia dzisiejszego nie wprowadziły nawet jednolitego systemu miar i wag Dziękuję za przypomnienie... dodałbym tylko, że ten brak jednolitości nie przeszkadza USA być najpotężniejszą gospodarką świata Nie zdziwiłbym się, gdyby to właśnie jednolitość była hamulcowym gospodarek pozostałych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 nie przeszkadza USA być najpotężniejszą gospodarką świata Może takie mało znaczące wydarzenie jak 2 wojny światowe miały na to wpływ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 A co z plotkami że pod koniec roku WRX będzie dostępny w EU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 3 godziny temu, rutek111 napisał: A co z plotkami że pod koniec roku WRX będzie dostępny w EU? Dołączam się do pytania . Ewentualnie prosimy o wprowadzenie nowoczesnego silnika w STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 11 Marca 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Dnia 2.03.2017 o 15:25, rutek111 napisał: A co z plotkami że pod koniec roku WRX będzie dostępny w EU? Cóż, jak sam Pan zauważył są to tylko plotki. Aktualnie nie ma planów wprowadzenia WRX do EU ( niestety !). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Dnia 2017-03-11 o 09:12, Dyrekcja napisał: Cóż, jak sam Pan zauważył są to tylko plotki. Aktualnie nie ma planów wprowadzenia WRX do EU ( niestety !). Pozdrowienia Szkoda, tliła się we mnie iskierka nadziei na WRX. Dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się