Skocz do zawartości

Forester jako samochód terenowo wyprawowy SUBARIADY i inne


herrkam

Rekomendowane odpowiedzi

jeżu niezły przechył złapałeś :biglol: solidnie przyszkwaliło....
 
A jeżdzł ktoś na Geolandar G-015 ?
 
Wygląda podobnie do g012. Nie wiesz gdzie jest różnica?

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda podobnie do g012. Nie wiesz gdzie jest różnica?

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka


Dlatego pytam, cena z innej Polki wiec wyczuwam zdradę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dlatego pytam, cena z innej Polki wiec wyczuwam zdradę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wg yokohama g012 już nie ma więc może to być następca.

http://www.yokohama-online.pl/tires/subkategoria_en/sumemr%20tires

Mam g012 I jest ok. Ale na zimę bym jej nie zostawiał.

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat ze strony Yokohama.pl " Udoskonalona wersja popularnej opony GEOLANDAR A/T-S G012 "
 
Chyba lepiej hamuje na mokrym.


I chyba mniej agresywny bieżnik na zdjęciach sie wydaje...

To już wiem czemu wszystkie G 012 nagle z portali znikly


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


I chyba mniej agresywny bieżnik na zdjęciach sie wydaje...

To już wiem czemu wszystkie G 012 nagle z portali znikly


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Na zimę mam zimówki i to tez jest jakaś opcja tak jak pmarian przetestował. Potrzrebuję letnich opon i sie miotam czy brać cywilne 17 czy takie „trochę” AT-eki 16 .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz cywilne. A jak chcesz prawdziwe opony terenowe to BF Goodrich AT jako drugi komplet. 

Miałem Geolandary i ... gorsze od letnich na asfalcie, w terenie dają zbyt małą przewagę i nie są bardziej wytrzymałe na przecięcia/przebicia niż zwykłe letnie opony. BF Goodrich to inna bajka (ze wszystkimi wadami opon terenowych).

Objechałem na BF-ach Gruzję, Albanię i Macedonię, Mołdawię i Kaukaz Północny oraz dwa razy Plejady bez kapcia. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 31.01.2017 o 20:32, herrkam napisał:

widziałem że wśród uczestników były także nowe Forestery..tutaj iść w wolnego ssaka czy XT? Wiem że do XT jest problem z płyta pod silnik i kołem 16/15" pod ATka czy 2.0i daje radę z XMODE i CVT?  

Na czym polega problem z płytą do XT?

Oglądałem swoją, blacha ma grubość 4 mm, wygląda solidnie, w sklepie Subaru płyty do innych modeli mają grubość 3 mm.

Jest koło 17 i znalazłem nawet  w rozmiarze homologowanym AT-problemem może być cena, ale jest.https://www.oponeo.pl/dane-opony/yokohama-geolandar-a-t-s-g012-225-60-r17-99-h-rpb#186355491

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
48 minut temu, piotr_b napisał:

Na czym polega problem z płytą do XT?

Konkretnie chodzi o to, że w przypadku zamontowania płyty nie będzie wystarczającego chłodzenia ( seryjna aluminiowa osłona ma odpowiednie kierowanie powietrza chłodzącego ).

 

 

W dniu 28.3.2018 o 21:37, przemekka napisał:

Objechałem na BF-ach Gruzję, Albanię i Macedonię, Mołdawię i Kaukaz Północny

Okazało się też, że trakcyjnie są w stanie zdziałać więcej, niż wszystkie systemy w XT razem wzięte :) ( to doświadczenie z Kaukazu ). 

 

Edytowane przez Dyrekcja
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dyrekcja napisał:

Konkretnie chodzi o to, że w przypadku zamontowania płyty nie będzie wystarczającego chłodzenia ( seryjna aluminiowa osłona ma odpowiednie kierowanie powietrza chłodzącego ).

 

 

Okazało się też, że trakcyjnie są w stanie zdziałać więcej, niż wszystkie systemy w XT razem wzięte :) ( to doświadczenie z Kaukazu ). 

 

Ale ja właśnie opisałem seryjną płytę którą mam- nie do końca rozumiem dlaczego ma być za słaba?

A o oponach napisałem, bo też słyszałem, że nie ma homologowanego rozmiaru-BF na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dyrekcja napisał:

Okazało się też, że trakcyjnie są w stanie zdziałać więcej, niż wszystkie systemy w XT razem wzięte :) ( to doświadczenie z Kaukazu ).

Pewnie chodzi o podjazd na Płaskowyż Gunibski - rzeczywiście Goodrich tam pokazał klasę!

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, przemekka napisał:

 

Zobacz od 12:34s ;)

 

 

Taki sam filmik mogłem nakręcić w 2008 w Wałbrzychu po 1 dniu terenowej-tyko większym młotkiem była prostowana płyta aluminiowa którą kupiłem-można była kupić i zamontować na miejscu dniu 0.

Pytanie-czy ochroniła, czy coś się uszkodziło?ta w Gruzji, bo w Wałbrzychu nic oprócz płyty nie ucierpiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Daniel Janus napisał:

Koś korzystał z zadaszenia:

http://mp4x4.pl/zadaszenia-snake4x4/531-zadaszenie-boczne-16x22m-.html?search_query=ZADASZENIE&results=51

 

Jaka szerokość do Forka SG jest optymalna?

A ja takie znalazłem-większe i tańsze;)

http://allegro.pl/markiza-cortima-do-przyczepy-busa-samochodu-camper-i7336840975.html

Edytowane przez piotr_b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, przemekka napisał:

To już pytanie do @Izotom-a. Nie jestem pewien czy nie ucierpiał przewód olejowy do turbiny. 

Należy uważać przy bardzo energicznym atakowaniu np. sporych kamieni/skał prawą stroną. Gdy przednie koło zsunie się z takiego kamyczka to można, zgniatając blachę pod silnikiem,  idealnie trafić w przewód powietrza od turbo i go połamać. 

Jedno takie zdarzenie nauczyło mnie jazdy w terenie Forkiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...