szubaru Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 na sobotnie zawody jedziesz ? nocujecie do niedzieli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Bez noclegu tylko sobota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docik Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 (edytowane) Plany się zmieniły i razem z Michałem "Kefir" będziemy też w niedzielę!!! Na dwa, a nawet trzy Subaru. Jeden jako zaplecze techniczne i dwa do zabawy. Zrobimy konkurencję dla SPRT Kolejny udany Race Day dzięki załodze i sensei Harvesterowi cenna lekcja. Muszę cię częściej porywać na jazdy. Szybko można się poprawić. Mimo to króliczka nic nie przebije, pościg za kimś poprawia wyniki a jazda samemu na czas nie daje tego kopa. Edytowane 27 Maja 2017 przez Docik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Ależ to było zajebiste ! Dzięki za kozacki dzień. Fajna organizacja, tylko taka uwaga ode mnie - trzeba częściej sprawdzać pachołki na torze (przede wszystkim przed startem nowej sesji), bo zdarza się że jakiś pachołek przez dłuższy czas leży na wyścigowej nitce. Do następnego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Harvester dzięki za organizację i pomoc, polecam takie imprezy ! pozdrawiam spotkanych forumowiczów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 było miło i turbo gorąco bez full slicka na taką pogodę nie ma co myśleć o super czasie ale radocha jak zawsze full Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 45 minut temu, kefir napisał: bez full slicka na taką pogodę nie ma co myśleć o super czasie ale radocha jak zawsze full 1 jak i 4 w generalce pokazali, że na semi-slickach też dają radę Wydaje mi się, że tu bardziej chodzi o mieszankę, większość z nas była na średniej, która po prostu płynęła po 2 kółkach (przynajmniej u mnie) Tak czy siak - najeździłem się nieźle, pozdro dla spotkanych! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 41 minut temu, woyt napisał: 1 jak i 4 w generalce pokazali, że na semi-slickach też dają radę Wydaje mi się, że tu bardziej chodzi o mieszankę, większość z nas była na średniej, która po prostu płynęła po 2 kółkach (przynajmniej u mnie) Tak czy siak - najeździłem się nieźle, pozdro dla spotkanych! a gdzie są wszystkei czasy? bo na protimer jest tam jakiś burdel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 https://www.protimer.pl/bio/wyniki/zawody/353/race-day-4-2017-tor-lodz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 7 minut temu, Kapic napisał: https://www.protimer.pl/bio/wyniki/zawody/353/race-day-4-2017-tor-lodz no wlaśnie pisałem że tam jest burdelik , bo w klaie awd są wrzucone wszystei auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) Chyba nawet w każdej klasie są wszystkie. I też trochę pomotane przy klasyfikacji AWD/RWD itd Edytowane 30 Maja 2017 przez Sikor44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 dlatego czekam aż będzie tam porządek i będzie można dokładnie sprawdzić co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 3 godziny temu, kefir napisał: było miło i turbo gorąco bez full slicka na taką pogodę nie ma co myśleć o super czasie ale radocha jak zawsze full Michał, nie musi być gładka . Slick rajdowy jak michelin R31 czy pirelli RK5 spokojnie dają radę i trzymają świetnie. Przetestowane na Ułężu przy temp. pow. 30st. C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 1 godzinę temu, Simon WRC napisał: Przetestowane na Ułężu przy temp. pow. 30st. C. ale ułęż to zupełenie inna nawierzchnia :)) co do RK5 będe go testował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 (edytowane) Udało się zająć I miejsce w klasie Subaru i drugie w awd. W generalce chyba czwarte. Było przyczepnie i gorąco. Dużo fajnych fur. Chyba ze czterdziesci:-)Jeździłem na extreme vr2 255 przód i 225 tył. Mysle, ze nie był to dobry wybór jesli chodzi o dobór szerokości opon. Mam po prostu za słabe auto na taki setup. Moze w 400 konnym evo to sie sprawdza, nie u mnie. Acha, Woyt rządzi . Zrobił niesamowity postęp:-) zapieprza aż miło. Acha nr 2 :moje auto skończyło na lawecie. Na 99 % panewka . Stąd laweta. Pozdrawiam wszystkich spotkanych. Niektórych po latach:-) Edytowane 31 Maja 2017 przez marcinwrxsti 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Twoj wynik przeczy temu, co piszesz o oponach A jaki zestaw bylby lepszy wedlug Ciebie? W ogole jakie mieszanki przod/tyl? Kurde myslalem, ze 2.5 panewek juz nie zjadaja, co najwyzej UPG :/ Jaka mogla byc przyczyna? Sprawdzales stan oleju miedzy przejazdami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 (edytowane) Marcin z reguły wali 1:02, to "marne" 1:03 nie robi na nim wrażenia . Raz jeszcze dzięki Marcin za wszystkie wartościowe wskazówki z fotelu pasażera Edytowane 31 Maja 2017 przez Sikor44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 2 godziny temu, marcinwrxsti napisał: Niektórych po latach:-) hahaha, trochę czasu minęło, gratki wyniku ! i współczuję panewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 1 godzinę temu, szubaru napisał: hahaha, trochę czasu minęło, gratki wyniku ! i współczuję panewki :-) dobrze Jurek, ze nic sie nie zmieniliśmy przez te..... 8 lat:-) 2 godziny temu, uxon napisał: Twoj wynik przeczy temu, co piszesz o oponach A jaki zestaw bylby lepszy wedlug Ciebie? W ogole jakie mieszanki przod/tyl? Kurde myslalem, ze 2.5 panewek juz nie zjadaja, co najwyzej UPG :/ Jaka mogla byc przyczyna? Sprawdzales stan oleju miedzy przejazdami? Uważam, klasyczne 225 na obu osiach w mieszance średniej lepiej by sie sprawdziło. Miałem wrażenie "podwijania", ociężałości jakiejś. Wydaje mi się, ze przy 320 konnym aucie dodatkowa trakcja w takich warunkach potrzebna nie jest. No, moze to nie upg, cos po prostu napieprza wraz ze wzrostem obrotów ( tak jak panewka) :-) 2 godziny temu, Sikor44 napisał: Marcin z reguły wali 1:02, to "marne" 1:03 nie robi na nim wrażenia . Raz jeszcze dzięki Marcin za wszystkie wartościowe wskazówki z fotelu pasażera Maciek, ja Cię niczego uczyć nie muszę. Masz większe doświadczenie sportowe ode mnie.:-) Swoją drogą chłopaki,wlasciciel evo , które nas objechalło poinformował mnie , ze ma nowy silnik złożony na .........480 koni i 600 niuta kurde ( a oprócz kawiorowego slicka wyglądał zupełnie zwyczajnie:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuterJet Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Ja również dziękuję wszystkim za udaną imprezę a szczególne Harvesterowi. Na torze w Łodzi byłem pierwszy raz i pokuszę się o stwierdzenie, że zdecydowanie kluczową rolę odgrywały opony. Temperatura była już zdecydowanie letnia i kto nie miał twardej mieszanki nie miał szans na zrobienie dobrego wyniku. O Evo się nie martwcie, gęba mi się sama otwierała jak opowiadał o parametrach silnika, właścicielowi życzę sukcesów ale napędy w takiej specyfikacji długo nie wytrzymają i subaru znowu będzie górą. Simon WRC full slicki w Ułężu nie mają racji bytu a w Łodzi zdecydowanie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Będą fotki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Super fajna zabawa i zgadzam się tu co do opon , mój federal płynął już po jednym kółku przy takiej temperaturze, osobiście wole dłuższą i szybszą próbę na ułężu :))) ale łódź to treningu jest fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Rządził kolega z Evo i Rinkon Team Chłopaki w BMW dają radę! Apropos EVO - byłem przekonany, tak mówiono, że auto ma ok 400KM, ale teraz lekkie zdziwko że jednak jest 480/600! To pokazuje, że tak bardzo od nas nie odstawał, a w zasadzie powinien robić jeszcze lepsze czasy! marcinwrxsti, mam nadzieję, że z silnikiem to nic poważnego, chociaż dźwięki wydawał nie najpiękniejsze...... ;( No i pogoda nie pomagała silnikom, miały potwornie ciężko! Opony - tylko twarda mieszanka, a większość z nas niestety założyła średnią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuterJet Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Koniki na tym torze nie miały większego znaczenia, tor jest zdecydowanie techniczny. Ja jeździłem na dwóch programach 260/około 340KM(do dnia dzisiejszego nie znam dokładnej wartości) i oponach semislick/drogowych. Przy zmianie programu wyniki były porównywalne 0,3 sek na korzyść 340KM ale opony to już przepaść około 2,5 sek. Zrobiłem błąd, że zacząłem od drogowych i po zmianie na semislicka czasy były gorsze od drogowych! ! ! Jednak po powrocie na drogowe, temp. wzrosła o 10stopni, warunki były nieporównywalnie cięższe i okazało się, że.........drogowe nie dają rady. Musiałem to napisać, ponieważ na torze mówiłem podczas rozmów, że liczy się tylko kierownik a po dogłębnej analizie okazuje się, że OPONY. To teraz już wiecie w co inwestować P.S. Jurek dla Ciebie oddzielne podziękowania, Ty zawsze mnie napędzasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) 18 godzin temu, skuterJet napisał: Koniki na tym torze nie miały większego znaczenia, tor jest zdecydowanie techniczny. Ja jeździłem na dwóch programach 260/około 340KM(do dnia dzisiejszego nie znam dokładnej wartości) i oponach semislick/drogowych. Przy zmianie programu wyniki były porównywalne 0,3 sek na korzyść 340KM ale opony to już przepaść około 2,5 sek. Zrobiłem błąd, że zacząłem od drogowych i po zmianie na semislicka czasy były gorsze od drogowych! ! ! Jednak po powrocie na drogowe, temp. wzrosła o 10stopni, warunki były nieporównywalnie cięższe i okazało się, że.........drogowe nie dają rady. Musiałem to napisać, ponieważ na torze mówiłem podczas rozmów, że liczy się tylko kierownik a po dogłębnej analizie okazuje się, że OPONY. To teraz już wiecie w co inwestować P.S. Jurek dla Ciebie oddzielne podziękowania, Ty zawsze mnie napędzasz. Nie jest to takie proste i jednoznaczne- ze wystarczy mieć trafione opony. Evo , miało na ostatniej sesji zmienione opony z pelnego slicka na extrema i różnica czasów to tylko 0,2 sek. Wszystko jest dosyć złożone , wiele czynników wpływa na czas- dobór odpowiednich ciśnień , ich kontrola , geometria i zbieżność na danem setupie, temperatura, mieszanki,umiejętności kierownika.... i wiele innych. Nieraz w historii semi objeżdżało pełnego slicka.:-) samochodem i słabszym i cięższym i pod każdym "gorszym", Wystarczy popełnić kilka błędów po 0.1 czy 0.2 sekundy na paru zakrętach i juz na koniec zbiera się pare sekund ( i pozycja w wynikach spada o pare pozycji). Dlatego wydaje mi się, ze trzeba jeździć, jezdzic i jezdzic. I kombinować. Mysle, ze Fitness czy Waszka , czy inny Miko by nas objechali na 3 milimetrowych szmatach w naszych własnych autach. Tak mi sie wydaje.:-) Edytowane 2 Czerwca 2017 przez marcinwrxsti 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się