Jump to content
Harvester

RACE DAY 2017

Recommended Posts

Tere - fere :)

 

 

Gdzie są zdjęcia się pytam??? No gdzie?? :P

 

:needpics2as1fs:

Edited by BladeRunner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikon powiedział, że robi turbo produkcje i macie być cierpliwi :mrgreen:

Przepisuję z poprzedniej strony żeby nikomu nie uciekło:
"

Drodzy, kończą się miejsca na trening w Łodzi dnia 09.04.2017, kto jeszcze się nie zapisał, niech się śpieszy! :)
Tym razem na Torze w Łodzi będzie system pomiaru czasu znany z Ułęża. 

Ponadto opracowuję nową stronę z wynikami na naszej stronie www. Przy tej ilości imprez w dwóch lokalizacjach muszę wprowadzić sporo przeróbek, stąd opóźnienia w publikacji wyników.
Dla niecierpliwych, wszystko jest na protimer ;)"

Edited by Harvester

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie łam się Szymon. Zapowiada się że i ja zostanę. Dalej nie ma zawiasu :angry:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Pany, uwazajcie na wydechy, sprawdzane sa wyrywkowo i u mnie wyszlo...112! Nie wiem jakim cudem na stacji diagn pokazalo 95.

Jest patent, kupcie druciaki stalowe do mycia naczyn i napakujcie z 2szt w wydech.

Tymczasowo pomaga, u mnie zbilo do 92.

Do jutra

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy ilu obrotach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

20170408_120135.jpg

4k rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

voyt.thumb.jpg.8543ce3bc4de43058a2702b9020b6c32.jpg
 

jak widac, patent jest dynamiczny i chowa sie na czas pomiarow, by w trakcie jazdy wysunac sie w celu uwolnienia wydechu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prezentuję listę na jutrzejszy trening :)

 

Lista Startowa Race Day222.jpg

Edited by Harvester

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, woyt napisał:

20170408_120135.jpg

4k rpm

 

Serio? :D

Twoje auto nie jest jakieś kosmicznie głośne, przeciętna Hąda na przelocie, albo jakaś drift beemka V8 pewnie nie ma co się nawet zbliżać. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, woyt napisał:

No Pany, uwazajcie na wydechy, sprawdzane sa wyrywkowo i u mnie wyszlo...112! Nie wiem jakim cudem na stacji diagn pokazalo 95.

:o

To mój pewnie będzie miał 120dB B)

Czyli do Łodzi się już nie wybiorę. Jakoś specjalnie płakał nie będę, bo konfiguracja toru bardziej pod gokarty niż pod rajdówki. Dodatkowo w niektórych miejscach krawężniki wyrypane na 15cm i łatwo uszkodzić zawieszenie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Kwapcio23 napisał:

Serio? :D

Twoje auto nie jest jakieś kosmicznie głośne, przeciętna Hąda na przelocie, albo jakaś drift beemka V8 pewnie nie ma co się nawet zbliżać. ;)

 

Serio serio, okazało się że wrzeszczy wniebogłosy! Dzisiaj na Race Day jedynie jedna z BMW była głośniejsza (121dB)

 

8 godzin temu, Simon WRC napisał:

To mój pewnie będzie miał 120dB B)

 

Można włożyć silencer i tym sposobem zbijamy naście dB, także jest jakieś wyjście.

 

8 godzin temu, Simon WRC napisał:

Czyli do Łodzi się już nie wybiorę. Jakoś specjalnie płakał nie będę, bo konfiguracja toru bardziej pod gokarty niż pod rajdówki. Dodatkowo w niektórych miejscach krawężniki wyrypane na 15cm i łatwo uszkodzić zawieszenie...

 

To może być mylne przekonanie, tor jest rzeczywiście krótki i wąski, ale nie o wyprzedzanie tu chodzi. Auta puszczane są w grupach 5-6 co kilkanaście sekund.

Na każdym zakręcie są pachołki więc o cięciu nie ma mowy, trzeba się skupić na tym, aby płynnie przejechać kolejne zakręty.

No i nie zapominamy o tym, że tor jest fajnie wyprofilowany i mega równy.

Zabawa była przednia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wojtek, mi chodzi o to, że tor jest wolny w sensie przejeżdżany w większości na 2ce. W 3ch miejscach wrzuca się 3kę i to też nie na długo :). Konfiguracja nie pod nasze auta, przynajmniej mi się srednio podoba. Na jesieni przestawiłem sobie zdrowo geometrię na jednym z "krawężników" - niestety to nie jest dopracowane i w przypadku błędu można nieźle uszkodzić zawieszenie. 

 

Widzialem, że objechały Was BMW, pewnie jakieś lekkie wydmuszki ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, Simon WRC napisał:

Widzialem, że objechały Was BMW, pewnie jakieś lekkie wydmuszki ;).

 

BMW e36 z klatką. 1 i 2 miejsce tym samym samochodem tylko dwóch kierowców. Różnica między nimi... 7 setnych sekundy!!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, SOpEL napisał:

BMW e36 z klatką. 1 i 2 miejsce tym samym samochodem tylko dwóch kierowców. Różnica między nimi... 7 setnych sekundy!!!! 

Mój kumpel ma taką, właśnie z identycznym silnikiem 2.8.

Auto waży nie całe 1100kg :)

Edited by Simon WRC

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, marcinwrxsti napisał:

no i bmw na pełnym sliku, z lawetą itp.

Rozumiem. Też zacznę przyjeżdżać lawetą, to zejdę z czasem o min. 1s :biglol:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Simon WRC napisał:

Wojtek, mi chodzi o to, że tor jest wolny w sensie przejeżdżany w większości na 2ce. W 3ch miejscach wrzuca się 3kę i to też nie na długo :)

 

Tak, to prawda, chociaż ja tym razem jeździłem głównie na 3, na najdłuższej prostej wbijałem 4 i osiągnąłem max prędkość 140km/h

Mi osobiście tor się podoba głównie dlatego, że większość zakrętów jest "kombinowana", tzn albo s-ki albo szykany, albo zacieśniające się. Łatwo zrobić błąd przed pierwszym zakrętem, wtedy kolejne po prostu nie wyjdą i czas okrążenia jest gorszy.

A na tak krótkim torze w zasadzie każdy element jest na wagę złota ;)

 

15 godzin temu, Simon WRC napisał:

Widzialem, że objechały Was BMW, pewnie jakieś lekkie wydmuszki ;).

 

Tak jak koledzy wcześniej napisali - auto specjalnie przygotowane na tor, odelżone, oklatkowane, zawias, hamulec, szpera, ale i kierowcy mega oblatani.

Była jeszcze Honda wydmuszka, auto 900kg, szpera, zawias, itd - ta mnie wyprzedziła na ostatniej sesji wyjazdowej o kilka dziesiątek s (z tego co pamiętam)

Oj fajna zabawa była!

 

14 godzin temu, marcinwrxsti napisał:

no i bmw na pełnym sliku, z lawetą itp.

 

No, ja na pełnym slicku pierwszy raz też jeździłem i wydaje mi się, że długa droga przede mną aby w pełni wykorzystać wszelkie walory takiej gumy!

 

p.s.

nie chwalisz się, ale Ty zrobiłeś również mega czas! i pobiłeś swoją życiówkę i to na oponie z której już flaki wychodziły :)

Gratulacje Marcin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, woyt:) Fajnie oglądać Ciebie w szybkim klasyku, Wrażenie niesamowite. Mam nadzieję, że pojeździmy jeszcze razem. Może byś wpadł na krótkie, organizowane sesje w tygodniu to "poupalamy". 

Dobrze mi się jeździło. Głównie na 3-ce , czasem, 2-ka i raz 4-ka.

W ogóle fajnie poszło. Wesoła , pozytywna atmosfera, znajomi nie widziani od lat, sprawna organizacja.

 

Szkoda , Szymon, że Cię nie było. Chętnie bym pooglądał Twoje auto i jazdę ale wie, że jeszcze nie gotowe. Nie zniechęcaj się. Tor jest cały czas udoskonalany, uzupełniany. Będzie tylko lepiej.

Dziękuje Panu Dziedzicowi ( najlepszemu specjaliście w temacie:))za porady dotyczące ogumienia.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, marcinwrxsti napisał:

no i bmw na pełnym sliku, z lawetą itp.

 

Właśnie Marcin,

Męczyłem Ciebie na koniec odnośnie tych opon extreme, ale nie zapytałem się Ciebie jaka to była mieszanka :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drodzy! Dziękuję grupie Subaru, która jak zwykle na naszych treningach byłą dominującą grupą... To dla mnie wielka radość :yahoo:Siedzieliśmy z Pawłem przed monitorem z wynikami i zgodnie stwierdziliśmy, że to najbardziej zacięty Time Attack, pod względem rywalizacji, ever w naszym wykonaniu :) 

Dzisiaj wieczorem lub jutro pojawi się pierwsza porcja zdjęć. Ponadto Nikon się nie chwali, ale widziałem już pierwsze efekty pracy nad filmem z Ułęża ;)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

sieta faka, co to była za rywalizacja, dziesiątki sekund czasami miały znaczenie!

 

Tu moje wypociny, 6 w generalce i 3 w klasie :)

 

 

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.04.2017 o 18:02, woyt napisał:

Dzisiaj na Race Day jedynie jedna z BMW była głośniejsza (121dB)

I jakim cudem dopuszczono ją do jazdy? :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest nieprawda, że to BMW miało 121 dB, taki wynik pokazał pomiar wykonany na zimnym silniku w momencie gdy ten jeszcze przerywał i strzelał. Kolejne pomiary pokazały dla tego samochodu wynik w normie podczas pomiaru statycznego i dynamicznego. 121 dB wzięło się z 3 szybkich kichnięć z wydechu, gdy samochód spalił paliwo w wydechu. (zimny silnik, ssanie itd. nie będę się rozpisywał.

I nie chcę siać fermentu, ale woyt to Ty byłeś najgłośniejszy i niestety nie będę mógł Cię dopuścić z tym wydechem na kolejną Łódź :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 5.04.2017 o 11:52, Harvester napisał:

Drodzy, kończą się miejsca na trening w Łodzi dnia 09.04.2017, kto jeszcze się nie zapisał, niech się śpieszy! :)
Tym razem na Torze w Łodzi będzie system pomiaru czasu znany z Ułęża. 

Ponadto opracowuję nową stronę z wynikami na naszej stronie www. Przy tej ilości imprez w dwóch lokalizacjach muszę wprowadzić sporo przeróbek, stąd opóźnienia w publikacji wyników.
Dla niecierpliwych, wszystko jest na protimer ;)

popraw Panie moje nazwisko w tabelce :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...