Jump to content
TOM-GUM

Wspomaganie STI

Recommended Posts

Witam mam problem ze wspomaganiem w swojej imprezie STI 2004r.Chodzi oto że na mrozach ciężko kręci się kierownica jak się wszystko rozgrzeje problem znika.Może miał ktoś z was taki przypadek bo nie wiem za co się brać za pompę czy za maglownicę ;) Olej już wymieniłem nic nie pomogło...

Edited by TOM-GUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy -20*C miałem ten sam objaw. Po całej nocy przez ok. minutę nie było wspomagania, potem wróciło i wszystko było już ok. Płyn i pompę wymieniałem 2 miesiące temu. Przy mniejszych mrozach problemu nie miałem nigdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie to nawet przy 0*C nie działa jak powinno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie tylko słychać

Edited by abecer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podopny problem, po odpaleniu w mroźne dni wspomaganie nie dzialało. 

Po rozgrzaniu problem znikał. Diagnoza: pompa wspomagania plus uszczelnienia przekładni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale z przekładni nie ma żadnych wycieków.A u Ciebie były czy nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio był temat o tym w grupie forum na FB.

U mnie występuje problem z "dźwiękiem" przy odpaleniu na zimno i będę próbował zgodnie z sugestiami, które były na fb - wymiana o-ringu.

W LINKU do Youtube jest też numer części, do zamówienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam problem z dźwiękiem w lato czy w zimie wymienilem oring ale nie oryginalny i w lecie byl spokój zimą przy odpaleniu piszczy chwilę. Oryginalny ciężko dostać może ktoś ma jakieś sprawdzone źródło ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany :) Wymieniłem pompę ale to nie ona była winna.Zatarł się krzyżak łączący  magiel z kołem kierownicy.

Edited by TOM-GUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupić dobry płyn, wymieniać po troszku, po 6 - 8 razach powinno ustąpić. Ta wymiana, to odsysanie ze zbiorniczka, i wlewanie nowego.

Edited by mz56

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja dziś wymieniłem o-ring na 34439FG000 i wyrównałem poziom płynu.

Zobaczymy czy zadziała :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 10.02.2017 o 15:10, TOM-GUM napisał:

Problem rozwiązany :) Wymieniłem pompę ale to nie ona była winna.Zatarł się krzyżak łączący  magiel z kołem kierownicy.

Wystarczyło nasmarować? Jak jest z dostępem do niego? Wygląda jakby u mnie było to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na podnośniku go wyciągniesz 15min roboty tylko płytę trzeba odkręcić pod silnikiem.Ja go rozruszałem i lałem tam preparat penetrujący ale jest ciężko go nasmarować jest nie rozbieralny.Chwile tak jeżdziłem ale wymienilem pózniej na inny;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...