piciu Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 (edytowane) Hej Forum, Pojechałem na wymianę świec oraz pompy [edit paliwa] przed mapowaniem i mam od tej pory problem z odpaleniem samochodu. Po nocy czy postoju np 1h kiedy temperatura spadnie kręcenie zajmuje naprawdę długą chwilę 1m-2m przerywanego kręcenia. Pacjent GH 2.5T obstawiałem aku - wymieniłem przewody niby siedzą jak powinny ciśnienie w przewodzie paliwowym czuć jest i pompa pracuje. świece NGK Platinium (podobno takie trafiły, zalecane przez producenta). lpg jest ale wcześniej żadnego problemu nie było zawsze od pierwszego palił błędów nie sprawdzałem ale chceck nic nie nęka mnie latam tylko na 98/100 od czasu serwisu i mapy tankowałem kilka razy obstawiając paliwo Czego szukać jeszcze ? Edytowane 12 Stycznia 2017 przez piciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Pompę czego wymieniłeś? Wody, paliwa, oleju? Bo jeżeli wody to może przestawiony rozrząd? Albo jeżeli oleju to może uszkodziłeś wieniec od czujnika położenia wału korbowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Pompę czego wymieniłeś? Samochód poszedł na serwis na wymianę - świec - pompy paliwa ze stockowej na DW65c Po tym zabiegu okazuje się, że nie pali. Nagle. Po 7 latach palenia od pierwszego nie idzie mu. Co można spi***ć w trakcie wymiany świec i pompy, że nie chce palić ? Jutro odwiedzę Jako aby sprawdził instalację czy gdzieś bokiem nie wchodzi powietrze ale naprawdę zachodzę w głowę co można przy okazji zwalić. Edytowane 12 Stycznia 2017 przez piciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Sprawdź pod względem szczelności połączeń przewodów przy samej pompie. Ewentualnie jeżeli masz starą to ją podmień z powrotem. Czy jak już zapali to wkręca się na obroty normalnie (rzecz jasna pod obciążeniem)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Sprawdź pod względem szczelności połączeń przewodów przy samej pompie. Ewentualnie jeżeli masz starą to ją podmień z powrotem. Ok, to jedyne rozsądne rozwiązanie. Czy jak już zapali to wkręca się na obroty normalnie (rzecz jasna pod obciążeniem)? Tak, tutaj nie ma objawu mulenia czy krztuszenia. może raz miałem coś takiego. Na razie widzę, że temperatura otoczenia przyczynia się do tego, jako przykład dziś na plusie i nie miałem większego problemu. Wczoraj czy przed wczoraj przy minusie niestety kręcenie rozrusznikiem, machanie gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 To może jest coś w mapie nie tak skoro jak jest zimno to nie zapala, a jak jest cieplej to zapala bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się