ionplus Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Witam, awaria polegała na zapaleniu się kontroli ABS, ESP i Hill holder oraz mruganiu kontrolki temp. oleju w skrzyni. W ASO stwierdzili, że "to kontroler/sterownik zaworów w skrzyni biegów. Cewki mają zmienną oporność." Próbowali naprawiać i starczyło na mniej niż 100 km. I znowu to samo. Generalnie nic nie czuć przy jeździe, choć w ASO twierdzą, że jest napęd tylko na przód. ASO proponuje sprowadzenie kontrolera z Japonii. Ponoć wypytywali firmy naprawiające automaty (w tym niby jakąś największą w Poznaniu) i nikt nie chce się tego podjąć głównie z powodu braku części. Czy ktoś może mi pomóc lub coś zasugerować? Ten kontroler ma płynąć z Japonii i kosztować jakieś 8k Chodzi o Subaru XV 2.0 benzyna AT 2013 z Niemiec. Czy da się to jakoś jednak naprawić? Czy ktoś ma używaną część? Czy nie da się ściągnąć z Europy? Jakieś sugestie, podpowiedzi? Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) może warto udać się do polecanego nie ASO na diagnoze np. do małopolski, być może cvt z jakiegos motoru serii FB podejdzie P&P tak tylko gdybam np do twojego motoru : http://allegro.pl/skrzynia-biegow-automat-impreza-xv-forester-fb-i5751411640.html Edytowane 10 Stycznia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się