fasolaaa Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Drodzy forumowicze pomocy moja subarynka wydaje dziwny dzwiek ,jest to jakby tarcie metalu o metal i z rana gdy jest zimny jest bardzo intensyne a po rozgrzaniu jakby jest ciszej.Doda,m jeszcze ze dzwiek jest bardziej intensywny gdy dodaje gazu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 A jak puścisz gaz dajmy na to przy 3.5k obrotów to od 3.5k w dół dźwięk ustaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielik Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Miałem podobne objawy- tarła mi blacha osłaniająca tarcze hamulcową przy zacisku, wystarczyło troche odgiąć, sprawdź może to jest przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harek Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 w tak niskich temperaturach pierwsze odpalenie auta i odgłosy, które się słyszy mogą powodować ból zębów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Rano -17°C, dźwięk jak krajzega, nie chciał wejść na obroty, odpalił dopiero za trzecim razem. A w nocy było -19°. Teraz pytanie, co lepiej: poczekać na ocieplenie, nie jeździć? Czy raczej odpalać i przejechać się dwa razy za dzień? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaaa Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 jak puszcze go na wolnych obrotach w ogole i jest rozgrzany to jest ciszej a odglosy ida jakby spod maski wiec to nie sa zadne hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielik Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) może to któreś koło pasowe obciera o osłone rozrządu Edytowane 6 Stycznia 2017 przez wielik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaaa Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 hm to jest pewna mozliwosc aczkolwiek ten dzzwiek to jakby tarcie metalu o metal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielik Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Miałem podobne zjawisko (dokładnie wtedy gdy nastapiły pierwsze przymrozki) ale dzwiek był bardziej jak cykliczny pisk wystaczyło osadzić troche inaczej osłone rozrządu. Widocznie plastik troche sie skurczył i zaczeło przycierac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaaa Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 u to jest bardzo glosne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Może napinacz łańcucha , były juz wymieniane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 A może pompa wspomagania? U mnie dzisiaj rano juczała tak by miała odpaść, normalnie wstyd na parkingu... po rozgrzaniu dużo lepiej. Już zacząłem szukać używki bo moja chyba w kosz pójdzie. Próbuj kierownicą pokręcić po odpaleniu i zobacz czy dźwięk się zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaaa Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 palmall no i jak z ta pompa u ciebie? Bo u mnie tez ten dzwiek to niby pompa a teraz gdy jest mniej mrozno jest ciszej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 A to ja wiem o swojej pompie już od dawna, ale poza tym że piszczy to jest sprawna więc jakoś mi się nie śpieszy specjalnie. Raz tylko przy -20 tak wyła strasznie, jak jest minus parę stopni to nie wyje (aż tak). Jak to pompa u Ciebie, to powinieneś słyszeć takie juczenie przy kręceniu kierownicą. To częsta przypadłość podobno w subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaaa Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 kurcze no wlasnie takie cos mam jak skreacam kolami to slychac mocniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Są dwa rozwiązania. Albo nie kręć kierownicą, albo to olej. No jeszcze ewentualnie trzecie, kup nową pompę za 2.5k golda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasprol Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Miałem podobny przypadek, ocierała osłona o wał napędowy. W samochodzie wydawało się że dźwięk wydobywa się z pod maski. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasolaaa Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 no to ladnie 2,5 kola to juz lekka przesada wiec na razie chyba obstane na opcji nr 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się