Jump to content
Dehnel

Rajdowe dyskusje - sezon 2017

Recommended Posts

Pojawił się wstępny projekt kalendarza RSMP.  Ciekawe jaka obsada będzie bo z roku na rok robi się słabo.


21-22.04 Rajd Świdnicki Krause
19-20.05 Rajd Dolnośląski
09-10.06 Rajd Nadwiślański
29.06-01.07 Rajd Śląska
09-11.08 Rajd Rzeszowski
08-09.09 Rajd Electronai/Rajd Wisły
21-23.09 Rajd Polski

 

 

Siemanko Barbórkę pojedzie Fordem Fiesta R5++

Edited by Kukson

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Jumpman napisał:

Kajto ogiągnął już wszystko co się da jako prywaciarz, poza WRC2.

I niestety wyżej ciezko bedzie podskoczyć czego mu bardzo życzę.

29 minut temu, Kukson napisał:

Pojawił się wstępny projekt kalendarza RSMP.  Ciekawe jaka obsada będzie bo z roku na rok robi się słabo.


21-22.04 Rajd Świdnicki Krause
19-20.05 Rajd Dolnośląski
09-10.06 Rajd Nadwiślański
29.06-01.07 Rajd Śląska
09-11.08 Rajd Rzeszowski
08-09.09 Rajd Electronai/Rajd Wisły
21-23.09 Rajd Polski

 

 

Siemanko Barbórkę pojedzie Fordem Fiesta R5++

Nivette idzie w świat 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filip idzie do ERC więc stawka znowu się kruszy i jeszcze chwila i ja sam będę musiał startować :P

 

Co do Kajto no to właściwy krok zwie się WRC2 ale czy pieniądz się znajdzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany, zmiany w kalendarzu RSMP na 2018

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Jumpman napisał:

http://rajdy.autoklub.pl/news/loeb-jest-nie-z-tej-ziemi,81049

 

Loeb autem z innej epoki, ośką klepie współczesne WRC i R5....

 z tym że konkurencji za mocnej nie ma ;)

poza tym kit cary na asfalcie są bardzo szybkie, co innego gdyby to było na szutrze...

no i w końcu 9 tytułów nie wzięło się z przypadku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypomnijcie sobie 2012 rok :) 

 

23847136_1865015720195078_7422042084157183353_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojawiła się lista zgłoszeń na Barbórkę. Startujemy z 32 numerem. Z ciekawostek powiem, że naszą N12 jeździł kiedyś Jari Matti Latvala. Barborkowy spec ma 327KM i 461Nm. 

 

Zapraszam do śledzenia naszych zmagań na profilu FB: https://www.facebook.com/MartStylRallyTeam/

 

Do zobaczenia na trasie! ;)

  • Like 3
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, grygo napisał:

ma 327KM i 461Nm. 

czemu taki mały moment ? jaka zwężka ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bodajże 41mm, sam się zastanawiam czemu tylko tyle. Auto stroil Asko i miała być bezpieczna mapa, druga rzecz to to, że podobno wydech, który jest w tym aucie nie jest zbyt wysokich lotów. Potwora nie ma, ale i tak się bardzo cieszę, ze mam okazję powozic rajdowka przez duże R.

Edited by grygo

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, grygo napisał:

naszą N12

przez chwile myslalem ze to WRC spec.. tak czy inaczej powodzenia! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, grygo napisał:

Bodajże 41mm, sam się zastanawiam czemu tylko tyle. Auto stroil Asko i miała być bezpieczna mapa, druga rzecz to to, że podobno wydech, który jest w tym aucie nie jest zbyt wysokich lotów. Potwora nie ma, ale i tak się bardzo cieszę, ze mam okazję powozic rajdowka przez duże R.

Ok , jak Asko stroił to nie mam więcej pytań :) 

Powodzonka i trrzymam kciuki !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, bmarcin napisał:

przez chwile myslalem ze to WRC spec.. tak czy inaczej powodzenia! :)

N12 czyli hawk ;)

IMG_20171125_154821.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.11.2017 o 22:37, ALEX napisał:

W najbliższą sobotę startuję też w Barbórce, tylko że Małopolskiej.

 

Chyba źle nie było, 3 miejsce.

A że się tak zapytam, drugi jest kto ? dokładnie jakim autem :blink:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Chyba źle nie było, 3 miejsce.
A że się tak zapytam, drugi jest kto ? dokładnie jakim autem :blink:
Było lepiej niż nieźle. Od samego początku prowadziłem w klasie 5, z której po kolei wykruszały się .... Lancery :) Na koniec został tylko jeden. ...

Drugie miejsce zajęło (uwaga!!!) Tico. Nie widziałem jego przejazdów, ale gość musiał jechać bardzo szybko, o czym świadczą jego czasy. Trasa była nie dla Lancerów i Subaraków (dużo ciasnych szykan ), w których czasami nie mogłem się zmieścić Subarakiem. :(
W każdym razie Gość z Tico zasłużył na oklaski, bo jego czasy były zdecydowanie lepsze od aut o podobnej charakterystyce np. Cinquecento, co świadczy o talencie kierowcy :)

Kary (zasłużone) pozbawiły mnie drugiego miejsca. Oczywiście czaiłem się od początku na pierwsze miejsce, ale kierowca Clio był poza moim zasięgiem!!! Inna liga w porównaniu do pozostałych aut tej klasy.

Jestem zadowolony, bo mój Subarak po włożeniu nowej turbiny naprawdę jedzie Bałem się tylko, czy tą moc wytrzymają napędy. Było mega przyczepnie. Opony po tych paru kilometrach nadają się na śmietnik.
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polonez się mieścił, a Subarak nie? ;)

 

 

Tico jechał stały bywalec oesów na Miedzianej,  a Clio stały bywalec różnych imprez amatorskich. Jeden jego przejazd widziałem. Jechał wręcz perfekcyjnie. 

Ale nie smuć się Alex, nieważne, że za Tico, ważne, że pudło jest, gratki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czas na nowy temat Tico lepsze od Subaru ;)

 

Na ciasne trasy bierze się takiego Subaraka B)

 

 

subaru126p kopia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ratowanie podczas przygotowań do Barbórki ;)

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla nas sezon 2017 się skończył oficjalnie w piątek, więc "dwa słowa" na koniec. 

 

Dysponując jednym ze słabszych samochodów w stawce MOTUL HRSMP, nie mogliśmy ryzykować walki za wszelką cenę.  Planowaliśmy wystartować w 4 z 6 rajdów cyklu, ale zdecydowaliśmy się ostatecznie na walkę we wszystkich rajdach sezonu 2017.

 

Zdobyliśmy największą ilość punktów ze wszystkich klasyfikowanych w „generalce” zawodników, a po regulaminowym odliczeniu najsłabszych eliminacji cieszymy się z czwartego miejsca w klasyfikacji generalnej, jednocześnie zwyciężając w naszej klasie E3. 

 

Dziękujemy za doping, wsparcie, dobre jak i złe słowo, wszystko to dodawało nam sił i pomagało iść do przodu. 

 

Najważniejsze: przygoda życia za nami a  

 

  Tytuł Wicemistrzów Polski FIA4 jest nasz!!!! 

 

 

 

 

 

 

23843402_1988916414698975_2555129340783193976_n.jpg

23905414_1249796135121217_1973344690042622082_n.jpg

23795758_1757393554280558_3033608880794284065_n.jpg

24058823_1757398614280052_5605163889156624547_n.jpg

 

 

Jak ktoś będzie miał siły to w skrócie tak to wyglądało ;) 

 

 

 

  • Like 9
  • Thanks 3
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@chojny gratulacje i jak to juz kiedys napisalem szacun za podejscie - czyli robimy nie gadamy ! :thumbup:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Było lepiej niż nieźle. Od samego początku prowadziłem w klasie 5, z której po kolei wykruszały się .... Lancery Na koniec został tylko jeden. ...

Drugie miejsce zajęło (uwaga!!!) Tico. Nie widziałem jego przejazdów, ale gość musiał jechać bardzo szybko, o czym świadczą jego czasy. Trasa była nie dla Lancerów i Subaraków (dużo ciasnych szykan ), w których czasami nie mogłem się zmieścić Subarakiem.
W każdym razie Gość z Tico zasłużył na oklaski, bo jego czasy były zdecydowanie lepsze od aut o podobnej charakterystyce np. Cinquecento, co świadczy o talencie kierowcy

Kary (zasłużone) pozbawiły mnie drugiego miejsca. Oczywiście czaiłem się od początku na pierwsze miejsce, ale kierowca Clio był poza moim zasięgiem!!! Inna liga w porównaniu do pozostałych aut tej klasy.

Jestem zadowolony, bo mój Subarak po włożeniu nowej turbiny naprawdę jedzie Bałem się tylko, czy tą moc wytrzymają napędy. Było mega przyczepnie. Opony po tych paru kilometrach nadają się na śmietnik.




Jest dla mnie nadzieja, że Cię moim Clio objadę ;)

Do Edwina musisz się udać z reklamacją, że samochód Ci nie jedzie :P Pokaż mu filmik, że Tico jadąc na okrągło Cię objechało ;)

Próba faktycznie bardzo Ciasna. Raczej niesprzyjająca dużym i długim autom. Choć ten Polonez zapierdzielał całkiem fajnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, matros1 napisał:

Tico jadąc na okrągło

Plynnosc jazdy..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, matros1 napisał:

 

Jest dla mnie nadzieja, że Cię moim Clio objadę ;)

 

Poczuł krew :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...