Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2017


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił się wstępny projekt kalendarza RSMP.  Ciekawe jaka obsada będzie bo z roku na rok robi się słabo.


21-22.04 Rajd Świdnicki Krause
19-20.05 Rajd Dolnośląski
09-10.06 Rajd Nadwiślański
29.06-01.07 Rajd Śląska
09-11.08 Rajd Rzeszowski
08-09.09 Rajd Electronai/Rajd Wisły
21-23.09 Rajd Polski

 

 

Siemanko Barbórkę pojedzie Fordem Fiesta R5++

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jumpman napisał:

Kajto ogiągnął już wszystko co się da jako prywaciarz, poza WRC2.

I niestety wyżej ciezko bedzie podskoczyć czego mu bardzo życzę.

29 minut temu, Kukson napisał:

Pojawił się wstępny projekt kalendarza RSMP.  Ciekawe jaka obsada będzie bo z roku na rok robi się słabo.


21-22.04 Rajd Świdnicki Krause
19-20.05 Rajd Dolnośląski
09-10.06 Rajd Nadwiślański
29.06-01.07 Rajd Śląska
09-11.08 Rajd Rzeszowski
08-09.09 Rajd Electronai/Rajd Wisły
21-23.09 Rajd Polski

 

 

Siemanko Barbórkę pojedzie Fordem Fiesta R5++

Nivette idzie w świat 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jumpman napisał:

http://rajdy.autoklub.pl/news/loeb-jest-nie-z-tej-ziemi,81049

 

Loeb autem z innej epoki, ośką klepie współczesne WRC i R5....

 z tym że konkurencji za mocnej nie ma ;)

poza tym kit cary na asfalcie są bardzo szybkie, co innego gdyby to było na szutrze...

no i w końcu 9 tytułów nie wzięło się z przypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się lista zgłoszeń na Barbórkę. Startujemy z 32 numerem. Z ciekawostek powiem, że naszą N12 jeździł kiedyś Jari Matti Latvala. Barborkowy spec ma 327KM i 461Nm. 

 

Zapraszam do śledzenia naszych zmagań na profilu FB: https://www.facebook.com/MartStylRallyTeam/

 

Do zobaczenia na trasie! ;)

  • Super! 3
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodajże 41mm, sam się zastanawiam czemu tylko tyle. Auto stroil Asko i miała być bezpieczna mapa, druga rzecz to to, że podobno wydech, który jest w tym aucie nie jest zbyt wysokich lotów. Potwora nie ma, ale i tak się bardzo cieszę, ze mam okazję powozic rajdowka przez duże R.

Edytowane przez grygo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, grygo napisał:

Bodajże 41mm, sam się zastanawiam czemu tylko tyle. Auto stroil Asko i miała być bezpieczna mapa, druga rzecz to to, że podobno wydech, który jest w tym aucie nie jest zbyt wysokich lotów. Potwora nie ma, ale i tak się bardzo cieszę, ze mam okazję powozic rajdowka przez duże R.

Ok , jak Asko stroił to nie mam więcej pytań :) 

Powodzonka i trrzymam kciuki !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Chyba źle nie było, 3 miejsce.
A że się tak zapytam, drugi jest kto ? dokładnie jakim autem :blink:
Było lepiej niż nieźle. Od samego początku prowadziłem w klasie 5, z której po kolei wykruszały się .... Lancery :) Na koniec został tylko jeden. ...

Drugie miejsce zajęło (uwaga!!!) Tico. Nie widziałem jego przejazdów, ale gość musiał jechać bardzo szybko, o czym świadczą jego czasy. Trasa była nie dla Lancerów i Subaraków (dużo ciasnych szykan ), w których czasami nie mogłem się zmieścić Subarakiem. :(
W każdym razie Gość z Tico zasłużył na oklaski, bo jego czasy były zdecydowanie lepsze od aut o podobnej charakterystyce np. Cinquecento, co świadczy o talencie kierowcy :)

Kary (zasłużone) pozbawiły mnie drugiego miejsca. Oczywiście czaiłem się od początku na pierwsze miejsce, ale kierowca Clio był poza moim zasięgiem!!! Inna liga w porównaniu do pozostałych aut tej klasy.

Jestem zadowolony, bo mój Subarak po włożeniu nowej turbiny naprawdę jedzie Bałem się tylko, czy tą moc wytrzymają napędy. Było mega przyczepnie. Opony po tych paru kilometrach nadają się na śmietnik.
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polonez się mieścił, a Subarak nie? ;)

 

 

Tico jechał stały bywalec oesów na Miedzianej,  a Clio stały bywalec różnych imprez amatorskich. Jeden jego przejazd widziałem. Jechał wręcz perfekcyjnie. 

Ale nie smuć się Alex, nieważne, że za Tico, ważne, że pudło jest, gratki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla nas sezon 2017 się skończył oficjalnie w piątek, więc "dwa słowa" na koniec. 

 

Dysponując jednym ze słabszych samochodów w stawce MOTUL HRSMP, nie mogliśmy ryzykować walki za wszelką cenę.  Planowaliśmy wystartować w 4 z 6 rajdów cyklu, ale zdecydowaliśmy się ostatecznie na walkę we wszystkich rajdach sezonu 2017.

 

Zdobyliśmy największą ilość punktów ze wszystkich klasyfikowanych w „generalce” zawodników, a po regulaminowym odliczeniu najsłabszych eliminacji cieszymy się z czwartego miejsca w klasyfikacji generalnej, jednocześnie zwyciężając w naszej klasie E3. 

 

Dziękujemy za doping, wsparcie, dobre jak i złe słowo, wszystko to dodawało nam sił i pomagało iść do przodu. 

 

Najważniejsze: przygoda życia za nami a  

 

  Tytuł Wicemistrzów Polski FIA4 jest nasz!!!! 

 

 

 

 

 

 

23843402_1988916414698975_2555129340783193976_n.jpg

23905414_1249796135121217_1973344690042622082_n.jpg

23795758_1757393554280558_3033608880794284065_n.jpg

24058823_1757398614280052_5605163889156624547_n.jpg

 

 

Jak ktoś będzie miał siły to w skrócie tak to wyglądało ;) 

 

 

 

  • Super! 9
  • Dzięki! 3
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było lepiej niż nieźle. Od samego początku prowadziłem w klasie 5, z której po kolei wykruszały się .... Lancery Na koniec został tylko jeden. ...

Drugie miejsce zajęło (uwaga!!!) Tico. Nie widziałem jego przejazdów, ale gość musiał jechać bardzo szybko, o czym świadczą jego czasy. Trasa była nie dla Lancerów i Subaraków (dużo ciasnych szykan ), w których czasami nie mogłem się zmieścić Subarakiem.
W każdym razie Gość z Tico zasłużył na oklaski, bo jego czasy były zdecydowanie lepsze od aut o podobnej charakterystyce np. Cinquecento, co świadczy o talencie kierowcy

Kary (zasłużone) pozbawiły mnie drugiego miejsca. Oczywiście czaiłem się od początku na pierwsze miejsce, ale kierowca Clio był poza moim zasięgiem!!! Inna liga w porównaniu do pozostałych aut tej klasy.

Jestem zadowolony, bo mój Subarak po włożeniu nowej turbiny naprawdę jedzie Bałem się tylko, czy tą moc wytrzymają napędy. Było mega przyczepnie. Opony po tych paru kilometrach nadają się na śmietnik.




Jest dla mnie nadzieja, że Cię moim Clio objadę ;)

Do Edwina musisz się udać z reklamacją, że samochód Ci nie jedzie :P Pokaż mu filmik, że Tico jadąc na okrągło Cię objechało ;)

Próba faktycznie bardzo Ciasna. Raczej niesprzyjająca dużym i długim autom. Choć ten Polonez zapierdzielał całkiem fajnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...