Kukson Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 (edytowane) Pojawił się wstępny projekt kalendarza RSMP. Ciekawe jaka obsada będzie bo z roku na rok robi się słabo. 21-22.04 Rajd Świdnicki Krause 19-20.05 Rajd Dolnośląski 09-10.06 Rajd Nadwiślański 29.06-01.07 Rajd Śląska 09-11.08 Rajd Rzeszowski 08-09.09 Rajd Electronai/Rajd Wisły 21-23.09 Rajd Polski Siemanko Barbórkę pojedzie Fordem Fiesta R5++ Edytowane 24 Listopada 2017 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 1 godzinę temu, Jumpman napisał: Kajto ogiągnął już wszystko co się da jako prywaciarz, poza WRC2. I niestety wyżej ciezko bedzie podskoczyć czego mu bardzo życzę. 29 minut temu, Kukson napisał: Pojawił się wstępny projekt kalendarza RSMP. Ciekawe jaka obsada będzie bo z roku na rok robi się słabo. 21-22.04 Rajd Świdnicki Krause 19-20.05 Rajd Dolnośląski 09-10.06 Rajd Nadwiślański 29.06-01.07 Rajd Śląska 09-11.08 Rajd Rzeszowski 08-09.09 Rajd Electronai/Rajd Wisły 21-23.09 Rajd Polski Siemanko Barbórkę pojedzie Fordem Fiesta R5++ Nivette idzie w świat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Filip idzie do ERC więc stawka znowu się kruszy i jeszcze chwila i ja sam będę musiał startować Co do Kajto no to właściwy krok zwie się WRC2 ale czy pieniądz się znajdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Zmiany, zmiany w kalendarzu RSMP na 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 http://rajdy.autoklub.pl/news/loeb-jest-nie-z-tej-ziemi,81049 Loeb autem z innej epoki, ośką klepie współczesne WRC i R5.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 2 godziny temu, Jumpman napisał: http://rajdy.autoklub.pl/news/loeb-jest-nie-z-tej-ziemi,81049 Loeb autem z innej epoki, ośką klepie współczesne WRC i R5.... z tym że konkurencji za mocnej nie ma poza tym kit cary na asfalcie są bardzo szybkie, co innego gdyby to było na szutrze... no i w końcu 9 tytułów nie wzięło się z przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 A dziesiąty tytuł w FWD S1600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Przypomnijcie sobie 2012 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Pojawiła się lista zgłoszeń na Barbórkę. Startujemy z 32 numerem. Z ciekawostek powiem, że naszą N12 jeździł kiedyś Jari Matti Latvala. Barborkowy spec ma 327KM i 461Nm. Zapraszam do śledzenia naszych zmagań na profilu FB: https://www.facebook.com/MartStylRallyTeam/ Do zobaczenia na trasie! 3 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 5 minut temu, grygo napisał: ma 327KM i 461Nm. czemu taki mały moment ? jaka zwężka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 (edytowane) Bodajże 41mm, sam się zastanawiam czemu tylko tyle. Auto stroil Asko i miała być bezpieczna mapa, druga rzecz to to, że podobno wydech, który jest w tym aucie nie jest zbyt wysokich lotów. Potwora nie ma, ale i tak się bardzo cieszę, ze mam okazję powozic rajdowka przez duże R. Edytowane 25 Listopada 2017 przez grygo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 34 minuty temu, grygo napisał: naszą N12 przez chwile myslalem ze to WRC spec.. tak czy inaczej powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 25 minut temu, grygo napisał: Bodajże 41mm, sam się zastanawiam czemu tylko tyle. Auto stroil Asko i miała być bezpieczna mapa, druga rzecz to to, że podobno wydech, który jest w tym aucie nie jest zbyt wysokich lotów. Potwora nie ma, ale i tak się bardzo cieszę, ze mam okazję powozic rajdowka przez duże R. Ok , jak Asko stroił to nie mam więcej pytań Powodzonka i trrzymam kciuki !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 44 minuty temu, bmarcin napisał: przez chwile myslalem ze to WRC spec.. tak czy inaczej powodzenia! N12 czyli hawk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 W dniu 21.11.2017 o 22:37, ALEX napisał: W najbliższą sobotę startuję też w Barbórce, tylko że Małopolskiej. Chyba źle nie było, 3 miejsce. A że się tak zapytam, drugi jest kto ? dokładnie jakim autem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Chyba źle nie było, 3 miejsce. A że się tak zapytam, drugi jest kto ? dokładnie jakim autem Było lepiej niż nieźle. Od samego początku prowadziłem w klasie 5, z której po kolei wykruszały się .... Lancery Na koniec został tylko jeden. ...Drugie miejsce zajęło (uwaga!!!) Tico. Nie widziałem jego przejazdów, ale gość musiał jechać bardzo szybko, o czym świadczą jego czasy. Trasa była nie dla Lancerów i Subaraków (dużo ciasnych szykan ), w których czasami nie mogłem się zmieścić Subarakiem. W każdym razie Gość z Tico zasłużył na oklaski, bo jego czasy były zdecydowanie lepsze od aut o podobnej charakterystyce np. Cinquecento, co świadczy o talencie kierowcy Kary (zasłużone) pozbawiły mnie drugiego miejsca. Oczywiście czaiłem się od początku na pierwsze miejsce, ale kierowca Clio był poza moim zasięgiem!!! Inna liga w porównaniu do pozostałych aut tej klasy.Jestem zadowolony, bo mój Subarak po włożeniu nowej turbiny naprawdę jedzie Bałem się tylko, czy tą moc wytrzymają napędy. Było mega przyczepnie. Opony po tych paru kilometrach nadają się na śmietnik. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Polonez się mieścił, a Subarak nie? Tico jechał stały bywalec oesów na Miedzianej, a Clio stały bywalec różnych imprez amatorskich. Jeden jego przejazd widziałem. Jechał wręcz perfekcyjnie. Ale nie smuć się Alex, nieważne, że za Tico, ważne, że pudło jest, gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Czas na nowy temat Tico lepsze od Subaru Na ciasne trasy bierze się takiego Subaraka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Ratowanie podczas przygotowań do Barbórki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Dla nas sezon 2017 się skończył oficjalnie w piątek, więc "dwa słowa" na koniec. Dysponując jednym ze słabszych samochodów w stawce MOTUL HRSMP, nie mogliśmy ryzykować walki za wszelką cenę. Planowaliśmy wystartować w 4 z 6 rajdów cyklu, ale zdecydowaliśmy się ostatecznie na walkę we wszystkich rajdach sezonu 2017. Zdobyliśmy największą ilość punktów ze wszystkich klasyfikowanych w „generalce” zawodników, a po regulaminowym odliczeniu najsłabszych eliminacji cieszymy się z czwartego miejsca w klasyfikacji generalnej, jednocześnie zwyciężając w naszej klasie E3. Dziękujemy za doping, wsparcie, dobre jak i złe słowo, wszystko to dodawało nam sił i pomagało iść do przodu. Najważniejsze: przygoda życia za nami a Tytuł Wicemistrzów Polski FIA4 jest nasz!!!! Jak ktoś będzie miał siły to w skrócie tak to wyglądało 9 3 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 @chojny gratulacje i jak to juz kiedys napisalem szacun za podejscie - czyli robimy nie gadamy ! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Gratulacje ! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Było lepiej niż nieźle. Od samego początku prowadziłem w klasie 5, z której po kolei wykruszały się .... Lancery Na koniec został tylko jeden. ...Drugie miejsce zajęło (uwaga!!!) Tico. Nie widziałem jego przejazdów, ale gość musiał jechać bardzo szybko, o czym świadczą jego czasy. Trasa była nie dla Lancerów i Subaraków (dużo ciasnych szykan ), w których czasami nie mogłem się zmieścić Subarakiem. W każdym razie Gość z Tico zasłużył na oklaski, bo jego czasy były zdecydowanie lepsze od aut o podobnej charakterystyce np. Cinquecento, co świadczy o talencie kierowcy Kary (zasłużone) pozbawiły mnie drugiego miejsca. Oczywiście czaiłem się od początku na pierwsze miejsce, ale kierowca Clio był poza moim zasięgiem!!! Inna liga w porównaniu do pozostałych aut tej klasy.Jestem zadowolony, bo mój Subarak po włożeniu nowej turbiny naprawdę jedzie Bałem się tylko, czy tą moc wytrzymają napędy. Było mega przyczepnie. Opony po tych paru kilometrach nadają się na śmietnik. Jest dla mnie nadzieja, że Cię moim Clio objadę Do Edwina musisz się udać z reklamacją, że samochód Ci nie jedzie Pokaż mu filmik, że Tico jadąc na okrągło Cię objechało Próba faktycznie bardzo Ciasna. Raczej niesprzyjająca dużym i długim autom. Choć ten Polonez zapierdzielał całkiem fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 25 minut temu, matros1 napisał: Tico jadąc na okrągło Plynnosc jazdy..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Godzinę temu, matros1 napisał: Jest dla mnie nadzieja, że Cię moim Clio objadę Poczuł krew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się