Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2017


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

No i zaczęło się wysyłanie Ogiera na emeryturę :D Skoro reszta składów jest w 95% ustalona to czekam na klipy z przedsezonowych testów i dyskusję kto ma mega furę, a komu przez zimę wyszedł strucel lepiony szpachlą :P
 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Adi napisał:

I skończyć z czymś, co jest treścią jego życia, w czym jest najlepszy i co daje mu wiele satysfakcji?... odważna teza.

To wg mnie nie Rosberg, który jak już coś osiągnął, to od razu uciekł, tylko prawdziwy pasjonat, tak jak jego koledzy w tym sporcie.

 

Też tak myślę, równie dobrze LOEB tez mógłby odejść po 2-3 tytułach a nie bawić się w 9 i jeszcze np. w bicie rekordów Pikes Peak ;)
Mimo, że nie przepadam za Ogierem to fajnie jakby został i pracował w innym teamie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitał,

ja z zupełnie innej beczki.

Zakładając ten temat 3.01.2017 nawet nie przypuszczałem. Nie przypuszczałem, gdyż nie bywam tu i mnie trochę Chojnik pamięć o was przywrócił. 

Nie przypuszczałem, że napiszę, że kolejny z forum, z pojezdzawek przejdzie poziom wyżej. 

Wpadliśmy ze szwagrem na szatański pomysł. Pomysły, wymyślane po pijaku są najlepsze. Po RaceDayu na Ułężu wygraliśmy pucharek w konkursie elegancji na Forza Italia. Dostaliśmy flaszkę brandy, podczas której wymyślony został plan : HRSMP. 

Ostatnio wyszliśmy na dach, jakieś 6 pięter nad ziemią...bo była drabinka obok okna. Teraz mając z garażu klatkowóz kupiliśmy małe pierdółki- fotele, pasy, kaski, szmaty, hamulce, opony, felgi, , pampersy, interkom i kolejną flaszkę. Potem zgłosiliśmy się na ostatnią eliminację HRSMP, rajd grodzki. 

Skoro piszę, znaczy ze przeżyliśmy. Nasza maszyna też. Zapomniałem o bohaterze niedzieli. Fiat 850 Sport Coupe. 903 albo 849ccm, nawet nie wiem, zawias Koni, zbudowany zgodnie ze specyfikcją z 1968r, z aktualną klatką i homologowaną resztą. 

Jako ze ja czasem pomacham fajerą, zostałem kierowcą. Mimo ze ostatniego KJSa jechałem w 2005, a mój pilot nigdy na bojowo nie miał przyjemności, dojechaliśmy bez spóźnienia, nie byliśmy ostatni, niektórzy desperaci nam machali. 

 

Fantastyczna przygoda. 

Jechałem jako ostatni w stawce, pierwsza pętla po mokrym i nawet czystym, druga po brudniejszym ale wilgotnym, trzecia po błocie pod wodą- asfalt zwinęli. 

Samochód  nietknięty, my zadowoleni, szczerze polecam zbudowanie jakiegoś starego sztrucla (Patrz: Harvesterowa Impreza, czy padaczka Rowińskiego). Dowolnego sztrucla, serio...skoro za 20k można mieć 140 koni w RWD...i dla dobrej zabawy w randze mistrzostw Polski można poupalać na legalu i nawet jakiś flakon wyrwać.  Dla zabawy i pozytywnego zmęczenia. 

17F1B84D-6A3D-4A2D-A2FA-344F4097C308.jpeg

3E6EA551-D2EC-47DA-A5A9-091377FA111C.jpeg

93579CF9-14CB-4BFF-9327-A35658118FA6.jpeg

  • Super! 5
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tjaaaa a na Rzeszowiaku i Dolnośląskim byłeś przypadkiem, przejazdem i tak sobie :P

 

Gratuluję odwagi, fantazji i decyzji. Trzymam kciuki aby wam zapału starczyło i przygoda z rajdami Historycznymi się rozkręciła ;) 

 

Przyszły rok zapowiada się "tłuściutko"... :thumbup:

 

 

6 godzin temu, Dehnel napisał:

Dowolnego sztrucla, serio...skoro za 20k można mieć 140 koni w RWD...

 

 

Niby tak ale zdecydowanie nie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pokazu udokumentowane doświadczenie, do startów w tym roku RN, w przyszłym R ale czekamy jeszcze na ostateczny regulamin. 

 

 

 

VW wraca do rajdów z nowym Polo :huh:

 

 

 

http://rajdy.autoklub.pl/news/powrot-volkswagena,80624

 

news20171107_80624h.jpg

 

 

 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adi,

moje doświadczenie nie zostało udokumentowane, a pojechałem. 

Wiec pokaz to pokaz. 

@chojny, eRke będzie trzeba mieć, czyli z RN będę dalej jechał pokaz? Projektu regulaminu chyba nie dostałem...

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Dehnel napisał:

eRke będzie trzeba mieć, czyli z RN będę dalej jechał pokaz? Projektu regulaminu chyba nie dostałem...

 

Nie wszystkie rajdy będzie można z RN. :( 

 

 

5 minut temu, Dehnel napisał:

moje doświadczenie nie zostało udokumentowane, a pojechałem. 

 

 

Skandal, będzie trzeba oprotestować :biglol: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał:
11 godzin temu, Dehnel napisał:

Dowolnego sztrucla, serio...skoro za 20k można mieć 140 koni w RWD...

 

 

Niby tak ale zdecydowanie nie ;)

 

Dla mnie dowolny sztrucel to na przykład Nysa sunny z sr20 pod maską, za 20k spokojnie można takiego spłodzić, Ładziane też(ale jak piszesz NIE)

Ja jeszcze myślę o czeszcze, ale z linii 105/120 i tez w tej kasie da się zamknąć.

moje motto z Almery jest wciąż aktualne- ‚kąsać mocniejszych’. Od następnego rajdu wprowadzam je w życie w 100%

Teraz, chojny napisał:

Nie wszystkie rajdy będzie można z RN. :(

 

Podejrzewam, że mój Święty Graal czyli Świdnicki, znaczy Elmot będzie właśnie tym rajdem...niedługo się dowiemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Dehnel napisał:

 

Dla mnie dowolny sztrucel to na przykład Nysa sunny z sr20 pod maską, za 20k spokojnie można takiego spłodzić, Ładziane też(ale jak piszesz NIE)

Ja jeszcze myślę o czeszcze, ale z linii 105/120 i tez w tej kasie da się zamknąć.

moje motto z Almery jest wciąż aktualne- ‚kąsać mocniejszych’. Od następnego rajdu wprowadzam je w życie w 100%

 

20k minus koszt wyposażenia bezpieczeństwa*, minus zakup strucla, minus komplet opon, minus... i nie wiem czy jest jeszcze od czego odejmować, mam nadzieję że zostało na szczotkę drucianą do zdrapywanie rdzy z zakupionego bolidu   :biglol:

 

* bez wyposażenia osobistego, tylko to co związane z autem, sam wiesz jak jest bo przerabiałeś to ostatnio ;) Ile zostaje z tego 20k? ;)

 

 

Po pierwszym pokazie myślałem podobnie jak Ty. Po dwóch latach myślę już racjonalnie ;)

 

 

19 minut temu, Dehnel napisał:

moje motto z Almery jest wciąż aktualne- ‚kąsać mocniejszych’. Od następnego rajdu wprowadzam je w życie w 100%

 

Kilku kolegów już nie ma czym jeździć, więc jeden start w pokazie i od razu rywalizacja to nie jest dobre Kung-fu ale rób jak tam uważasz. 

 

 

19 minut temu, Dehnel napisał:

Dla mnie dowolny sztrucel to na przykład Nysa sunny z sr20 pod maską,

 

Jaki ma numer homologacji?  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje ostatnie zakupy:

fotele 1700

pasy 800

mocowania 120

hebel 80

bielizna 1200

kombinezony 1100

kaski 1000

gaśnice 200

(na przyszły sezon dwa Hansy)

czyli 6k na razie. 

 

Za 14* da się albo kupić sklatkowańca, albo sklatkować budę i dojść do stejdżu 0 czyli do gotowości do startu

 

* nie dotyczy Subaru i innych mocnych czterołapów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że wersje się różnią i to mocno pomiędzy tym co mi mówiłeś a tym co tu piszesz.

 

A co do reszty to nie ma o czym dalej gadać, nie podcinam nikomu skrzydeł i życzę powodzenia :thumbup:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, z tymi 20k pojechałem...za blisko. Trzeba znacznie więcej. 

jeśki chodzi o wersję, to faktycznie fiat pochłonął w miesiąc 14k, ale to są minusy pięćdziesięciolatka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Dehnel napisał:

No dobra, z tymi 20k pojechałem...za blisko. Trzeba znacznie więcej. 

jeśki chodzi o wersję, to faktycznie fiat pochłonął w miesiąc 14k, ale to są minusy pięćdziesięciolatka. 

 

Każdej rajdówki... a 6k to żaden wkład wsamochód... zapewniam. 

 

I tak BTW :biglol:

 

 

 

 

 

 

Myślicie że wróci?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że Loeb jest taką opcją jak nie wypali z Ogierem. Polityka transferowa Citroena jest bardzo dziwna i ryzykowna bo jak nie wypali z Sebami i do tego oddali Mikkelsena to może być kolejny sezon bez rewelacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że Loeb jest na tyle roztropny, że nie będzie się rozmieniał na drobne. Jeśli wystartuje i okaże się, że odstaje od czołówki (czy ze względu na wiek, czy sprzęt, czy cokolwiek innego) to ogłosi, że to okazjonalny występ, albo, że z sentymentu zaliczy 2-3 rajdy jak w 2013 roku. Chociaż ciekawie by było (i bardzo chciałbym to zobaczyć), gdyby w wieku 44 lat, praktycznie z marszu walczył o dziesiąty dzbanek. 
 

Wydaje mi się, że jeśli już to bardziej na jego powrót naciska Citroen. Oddali Mikkelsena za bezcen, jak z Ogierem nie wypali to na klęczkach będą prosić Loeba. Pytanie co zrobią jak im Loeb odmówi? Poproszą o pomoc Sainza? Polityka kadrowa Mattona delikatnie mówiąc daleka jest od ideału, a pomysł o odkurzeniu Loeba to w mojej opinii czysta desperacja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że Loeb ostatnio dość wyraźnie powiedział, że nie bierze pod uwag nawet "kilku" rajdów, tylko raczej 1-2.

Ale może im chociaż pomoże w poprawieniu auta.

Jak Mikkelsen przeszedł do Hyundaia, to między wierszami można było wyraźnie wyczytać, że Hultaj to znacznie przyjemniejsze auto w prowadzeniu niż C3.

Loeb mówi wprost, że auto jest szybkie ale trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...