Tutek Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 No i zaczęło się wysyłanie Ogiera na emeryturę Skoro reszta składów jest w 95% ustalona to czekam na klipy z przedsezonowych testów i dyskusję kto ma mega furę, a komu przez zimę wyszedł strucel lepiony szpachlą 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 16 godzin temu, Adi napisał: I skończyć z czymś, co jest treścią jego życia, w czym jest najlepszy i co daje mu wiele satysfakcji?... odważna teza. To wg mnie nie Rosberg, który jak już coś osiągnął, to od razu uciekł, tylko prawdziwy pasjonat, tak jak jego koledzy w tym sporcie. Też tak myślę, równie dobrze LOEB tez mógłby odejść po 2-3 tytułach a nie bawić się w 9 i jeszcze np. w bicie rekordów Pikes Peak Mimo, że nie przepadam za Ogierem to fajnie jakby został i pracował w innym teamie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Powitał, ja z zupełnie innej beczki. Zakładając ten temat 3.01.2017 nawet nie przypuszczałem. Nie przypuszczałem, gdyż nie bywam tu i mnie trochę Chojnik pamięć o was przywrócił. Nie przypuszczałem, że napiszę, że kolejny z forum, z pojezdzawek przejdzie poziom wyżej. Wpadliśmy ze szwagrem na szatański pomysł. Pomysły, wymyślane po pijaku są najlepsze. Po RaceDayu na Ułężu wygraliśmy pucharek w konkursie elegancji na Forza Italia. Dostaliśmy flaszkę brandy, podczas której wymyślony został plan : HRSMP. Ostatnio wyszliśmy na dach, jakieś 6 pięter nad ziemią...bo była drabinka obok okna. Teraz mając z garażu klatkowóz kupiliśmy małe pierdółki- fotele, pasy, kaski, szmaty, hamulce, opony, felgi, , pampersy, interkom i kolejną flaszkę. Potem zgłosiliśmy się na ostatnią eliminację HRSMP, rajd grodzki. Skoro piszę, znaczy ze przeżyliśmy. Nasza maszyna też. Zapomniałem o bohaterze niedzieli. Fiat 850 Sport Coupe. 903 albo 849ccm, nawet nie wiem, zawias Koni, zbudowany zgodnie ze specyfikcją z 1968r, z aktualną klatką i homologowaną resztą. Jako ze ja czasem pomacham fajerą, zostałem kierowcą. Mimo ze ostatniego KJSa jechałem w 2005, a mój pilot nigdy na bojowo nie miał przyjemności, dojechaliśmy bez spóźnienia, nie byliśmy ostatni, niektórzy desperaci nam machali. Fantastyczna przygoda. Jechałem jako ostatni w stawce, pierwsza pętla po mokrym i nawet czystym, druga po brudniejszym ale wilgotnym, trzecia po błocie pod wodą- asfalt zwinęli. Samochód nietknięty, my zadowoleni, szczerze polecam zbudowanie jakiegoś starego sztrucla (Patrz: Harvesterowa Impreza, czy padaczka Rowińskiego). Dowolnego sztrucla, serio...skoro za 20k można mieć 140 koni w RWD...i dla dobrej zabawy w randze mistrzostw Polski można poupalać na legalu i nawet jakiś flakon wyrwać. Dla zabawy i pozytywnego zmęczenia. 5 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Tjaaaa a na Rzeszowiaku i Dolnośląskim byłeś przypadkiem, przejazdem i tak sobie Gratuluję odwagi, fantazji i decyzji. Trzymam kciuki aby wam zapału starczyło i przygoda z rajdami Historycznymi się rozkręciła Przyszły rok zapowiada się "tłuściutko"... 6 godzin temu, Dehnel napisał: Dowolnego sztrucla, serio...skoro za 20k można mieć 140 koni w RWD... Niby tak ale zdecydowanie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Szybkie pytanie: do historyków jaką licencję trzeba mieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Do pokazu udokumentowane doświadczenie, do startów w tym roku RN, w przyszłym R ale czekamy jeszcze na ostateczny regulamin. VW wraca do rajdów z nowym Polo http://rajdy.autoklub.pl/news/powrot-volkswagena,80624 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 @Adi, moje doświadczenie nie zostało udokumentowane, a pojechałem. Wiec pokaz to pokaz. @chojny, eRke będzie trzeba mieć, czyli z RN będę dalej jechał pokaz? Projektu regulaminu chyba nie dostałem... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 4 minuty temu, Dehnel napisał: eRke będzie trzeba mieć, czyli z RN będę dalej jechał pokaz? Projektu regulaminu chyba nie dostałem... Nie wszystkie rajdy będzie można z RN. 5 minut temu, Dehnel napisał: moje doświadczenie nie zostało udokumentowane, a pojechałem. Skandal, będzie trzeba oprotestować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Godzinę temu, chojny napisał: 11 godzin temu, Dehnel napisał: Dowolnego sztrucla, serio...skoro za 20k można mieć 140 koni w RWD... Niby tak ale zdecydowanie nie Dla mnie dowolny sztrucel to na przykład Nysa sunny z sr20 pod maską, za 20k spokojnie można takiego spłodzić, Ładziane też(ale jak piszesz NIE) Ja jeszcze myślę o czeszcze, ale z linii 105/120 i tez w tej kasie da się zamknąć. moje motto z Almery jest wciąż aktualne- ‚kąsać mocniejszych’. Od następnego rajdu wprowadzam je w życie w 100% Teraz, chojny napisał: Nie wszystkie rajdy będzie można z RN. Podejrzewam, że mój Święty Graal czyli Świdnicki, znaczy Elmot będzie właśnie tym rajdem...niedługo się dowiemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 19 minut temu, Dehnel napisał: Dla mnie dowolny sztrucel to na przykład Nysa sunny z sr20 pod maską, za 20k spokojnie można takiego spłodzić, Ładziane też(ale jak piszesz NIE) Ja jeszcze myślę o czeszcze, ale z linii 105/120 i tez w tej kasie da się zamknąć. moje motto z Almery jest wciąż aktualne- ‚kąsać mocniejszych’. Od następnego rajdu wprowadzam je w życie w 100% 20k minus koszt wyposażenia bezpieczeństwa*, minus zakup strucla, minus komplet opon, minus... i nie wiem czy jest jeszcze od czego odejmować, mam nadzieję że zostało na szczotkę drucianą do zdrapywanie rdzy z zakupionego bolidu * bez wyposażenia osobistego, tylko to co związane z autem, sam wiesz jak jest bo przerabiałeś to ostatnio Ile zostaje z tego 20k? Po pierwszym pokazie myślałem podobnie jak Ty. Po dwóch latach myślę już racjonalnie 19 minut temu, Dehnel napisał: moje motto z Almery jest wciąż aktualne- ‚kąsać mocniejszych’. Od następnego rajdu wprowadzam je w życie w 100% Kilku kolegów już nie ma czym jeździć, więc jeden start w pokazie i od razu rywalizacja to nie jest dobre Kung-fu ale rób jak tam uważasz. 19 minut temu, Dehnel napisał: Dla mnie dowolny sztrucel to na przykład Nysa sunny z sr20 pod maską, Jaki ma numer homologacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Moje ostatnie zakupy: fotele 1700 pasy 800 mocowania 120 hebel 80 bielizna 1200 kombinezony 1100 kaski 1000 gaśnice 200 (na przyszły sezon dwa Hansy) czyli 6k na razie. Za 14* da się albo kupić sklatkowańca, albo sklatkować budę i dojść do stejdżu 0 czyli do gotowości do startu * nie dotyczy Subaru i innych mocnych czterołapów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Widzę że wersje się różnią i to mocno pomiędzy tym co mi mówiłeś a tym co tu piszesz. A co do reszty to nie ma o czym dalej gadać, nie podcinam nikomu skrzydeł i życzę powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 No dobra, z tymi 20k pojechałem...za blisko. Trzeba znacznie więcej. jeśki chodzi o wersję, to faktycznie fiat pochłonął w miesiąc 14k, ale to są minusy pięćdziesięciolatka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter000 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 12 godzin temu, Dehnel napisał: Dla mnie dowolny sztrucel to na przykład Nysa sunny z sr20 pod maską Fajne autko, polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 17 godzin temu, Dehnel napisał: No dobra, z tymi 20k pojechałem...za blisko. Trzeba znacznie więcej. jeśki chodzi o wersję, to faktycznie fiat pochłonął w miesiąc 14k, ale to są minusy pięćdziesięciolatka. Każdej rajdówki... a 6k to żaden wkład wsamochód... zapewniam. I tak BTW Myślicie że wróci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Godzinę temu, chojny napisał: Myślicie że wróci? Jakiś Seb musi być w WRC. Jak Ogier strzeli focha, to Loeb będzie jeździł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Myślę że Loeb jest taką opcją jak nie wypali z Ogierem. Polityka transferowa Citroena jest bardzo dziwna i ryzykowna bo jak nie wypali z Sebami i do tego oddali Mikkelsena to może być kolejny sezon bez rewelacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Myślę, że Loeb jest na tyle roztropny, że nie będzie się rozmieniał na drobne. Jeśli wystartuje i okaże się, że odstaje od czołówki (czy ze względu na wiek, czy sprzęt, czy cokolwiek innego) to ogłosi, że to okazjonalny występ, albo, że z sentymentu zaliczy 2-3 rajdy jak w 2013 roku. Chociaż ciekawie by było (i bardzo chciałbym to zobaczyć), gdyby w wieku 44 lat, praktycznie z marszu walczył o dziesiąty dzbanek. Wydaje mi się, że jeśli już to bardziej na jego powrót naciska Citroen. Oddali Mikkelsena za bezcen, jak z Ogierem nie wypali to na klęczkach będą prosić Loeba. Pytanie co zrobią jak im Loeb odmówi? Poproszą o pomoc Sainza? Polityka kadrowa Mattona delikatnie mówiąc daleka jest od ideału, a pomysł o odkurzeniu Loeba to w mojej opinii czysta desperacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Tyle, że Loeb ostatnio dość wyraźnie powiedział, że nie bierze pod uwag nawet "kilku" rajdów, tylko raczej 1-2. Ale może im chociaż pomoże w poprawieniu auta. Jak Mikkelsen przeszedł do Hyundaia, to między wierszami można było wyraźnie wyczytać, że Hultaj to znacznie przyjemniejsze auto w prowadzeniu niż C3. Loeb mówi wprost, że auto jest szybkie ale trudne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 No to Ogier zostanie w M Sport albo emerytura. Citroen ma świetną politykę w sprawie kierowców. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Albo samochód, którym żaden kierowca nie chce jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 No to jedziemy rajd który równie dobrze mógł by się nie odbyć........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Andreas prze Krisem po 2 oesach. Fajny onboard Meeka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Andreas wypracował zdrowe prowadzenie.Fajnie by było jak by utrzymał do mety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 To fakt, Andreasowi się należy :-) Zaskakuje słabe tempo Fordów, szczególnie Tanaka, który przecież walczy o vice mistrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się