matros1 Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 W dniu 29.10.2017 o 21:31, Tutek napisał: W tym sezonie wsiadł do Fiesty, która moim zdaniem odstawała od Hyundaia 13 godzin temu, Bosman napisał: patrząc na tabelę mistrzostw, gdzie w pierwszej piątce są 3 Fiesty (Evans już na piątym!) można się zacząć zastanawiać czy mimo mniejszego budżetu to jednak Fiesta nie jest najlepszym/najszybszym/najbardziej niezawodnym/najłatwiejszym autem WRC w 2017 roku Zgadzam się z Bosmanem. Fiesty były na podium każdego rajdu w tym roku. Do tego M-Sport jest jedynym teamem, którego wszyscy trzej kierowcy zajęli na podium pierwsze miejsce przynajmniej raz. Jak dla mnie to jest raczej obrazek teamu z najlepszym samochodem i topowymi kierowcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Jako ciekawostkę powiem, że zanim poleciał ostatni oes, to próby na mecie już trwały i testując nagłośnienie puścili nasz hymn... Aż tak wierzyli w Pieniążka czy z tęsknoty za Robertem.... nie wiem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 http://rajdy.autoklub.pl/news/wilson-pisal-do-latvali,80476 oj Jari Jari Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Jako kolejną ciekawostkę warto wspomnieć, że ostatni raz kierowca jeżdżący Fordem został mistrzem świata w 1981 roku... Piękny sukces MSportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 49 minut temu, marcin_kielce napisał: http://rajdy.autoklub.pl/news/wilson-pisal-do-latvali,80476 oj Jari Jari Hahaha, serio? Czy ktoś jeszcze traktuje poważnie opowieści JML? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 A do mnie dzwonił Ogier i pytał, jak ustawiałem auto na ten rajd w Colinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 3 godziny temu, elmo napisał: A do mnie dzwonił Ogier i pytał, jak ustawiałem auto na ten rajd w Colinie A nie na jakich bateriach jeździsz? 3 godziny temu, Tutek napisał: Hahaha, serio? Czy ktoś jeszcze traktuje poważnie opowieści JML? Ciekawe jak było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Z palca by sobie tego JML nie wyssał raczej, ale nieelegancko że opowiada dziennikarzom... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Może Malcolm wysłał jakiegoś smsa w formie żartu, a ten do dziennikarzy leci prawie jak Massa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Jakkolwiek Wilsonowi nie zależałoby na przyklepaniu tytułów na własnym podwórku, po prostu nie chce mi się wierzyć, że prosiłby kogokolwiek spoza własnego zespołu o zwolnienie i przepuszczenie Ogiera i Tanaka. To po prostu nie ta liga i Malcolmowi takie zachowanie po prostu nie przystoi. Team orders co innego, ale tych też raczej nie było. Ale nawet dla dobra dyskusji załóżmy, że Malcolm wysłał błagalnego sms-a. Każdy zawodnik, a przede wszystkim człowiek na poziomie odpisałby grzecznie, że nie ma bata i sprawa zostałaby między nadawcą i odbiorcą sms-a, nikim więcej. Jaki cel ma Latvala opowiadając takie historie na forum? Wbicie szpili Wilsonowi? Zdeprecjonowanie osiągnięć Ogiera i Tanaka? Podminowanie atmosfery w zespole pokazując, że sam Malcolm nie wierzy w swoich zawodników prosząc innych żeby ich przepuścili? Chce pokazać jaki jest fajny? Czy może po raz kolejny nie zadziałało mu połączenie mózgu z językiem? Czy naprawdę nikt z działu PR takiego koncernu jak Toyota nie zwrócił uwagi, że on takimi wypowiedziami uderza też w swojego pracodawcę? JML powinien zdawać sobie sprawę, że nawet jeśli to prawda to takim gadaniem pali za sobą kolejne mosty. Opowieści o VW, teraz o sms-ach od Malcolma. Jeszcze parę wywiadów i okaże się, że nikt nie będzie chciał z nim pracować, nawet jeśli będzie za sobą wnosił fińskie miliony Jouhkiego. Jari konsekwentnie dorzuca kolejne kamyczki do swojego ogródka. Zawsze kiedy wydaje mi się, że nic bardziej żenującego nie może powiedzieć, on podnosi poprzeczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Słusznie prawisz. Ale co do team orders w MSporcie w ostatnim rajdzie to akurat takowe były. Tanak ostanie metry power stage przejechał w tempie spacerowym, żeby jadącemu po nim Ogierowi było łatwiej o 1 pkt z power stage (potrzebny by zapewnić sobie mistrza już w GB). Finalnie to okazało się niepotrzebne (Ogier zdobył 2 pkt). Niemniej Ott być może w ten sposób przegrał wicemistrzostwo świata, w Australii się okaże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 1 godzinę temu, Tutek napisał: Jakkolwiek Wilsonowi nie zależałoby na przyklepaniu tytułów na własnym podwórku, po prostu nie chce mi się wierzyć, że prosiłby kogokolwiek spoza własnego zespołu o zwolnienie i przepuszczenie Ogiera i Tanaka. To po prostu nie ta liga i Malcolmowi takie zachowanie po prostu nie przystoi. Team orders co innego, ale tych też raczej nie było. Przeciez były.Tanak sie przeciez prawie zatrzymał na PS zeby sie upewnić ze nie bedzie przed Ogierem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Nie oglądałem PS, dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Evans w przyszłym sezonie będzie dalej jeździł Fiestą ale już w barwach M-Sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Do pprzewidzenia.To oficjalne info ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 http://rajdy.autoklub.pl/news/ogier-chce-5-milionow,80507 Czyżby Seby nikt inny nie chciał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Godzinę temu, turdziGT napisał: Do pprzewidzenia.To oficjalne info ? http://rajdy.autoklub.pl/news/evans-w-m-sporcie-i-z-michelinem,80490 Nie jest to oficjalne info ale raczej Malcolm dużego pola manewru nie ma i raczej niebawem potwierdzi. Jeżeli Ogier nie przejdzie do Citroena to po oddaniu Mikkelsena mogą być największymi przegranymi i 2018 będzie z pojedynczymi "sukcesami" Meeke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Ogier rozważa pożegnanie z WRC: https://blackflag.jalopnik.com/unstoppable-rally-force-sebastien-ogier-is-thinking-abo-1820077036 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Przed tym sezonem też o tym myślał, moim zdanie to tylko kolejny argument w negocjacjach z M-Sportem/Citroenem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Citroen jest zapewne gotów wyłożyć naprawdę konkretną sumę na Ogiera, żeby zmyć tegoroczną porażkę, co Ogier raczej gwarantuje, a Kris niestety niekoniecznie. Z drugiej strony można rozumieć wahania Ogiera. Zdobył już tyle, że długo nikt z obecnie jeżdżących się z nim nie zrówna. A jeśli chciałby pobić jakiś rekord, to musiałby wygrać jeszcze kolejnych 5 tytułów, skoro Loeb zdobył 9. Dość męcząca wizja :-) No i mniej realna w bardziej konkurencyjnych mistrzostwach niż w czasach Loeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 A mnie się wydaje że Citroen jest ninieaktualny. Z drugiej strony zawsze lepiej zakończy karierę będąc na topie i wcale by mnie to nie zdziwiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Moim zdaniem Ogier nie musi już niczego Loebowi udowadniać. Wpisał się do historii rajdów zdobywając tytuły mistrza w dwóch różnych zespołach/samochodach. Moim zdaniem jest to warte tyle samo co 9 tytułów Loeba w Citroenie. Poza tym moim zdaniem nie ma szans wyrównania/przebicia rekordu ilości tytułów gdyby próbował, ale też nie ma takiej potrzeby. Jedyna rzecz którą mógłby przebić wszystkich to zdobycie tytułu w kolejnym zespole w nowym samochodzie. Jeżeli na to nie ma szans (a jakoś nie słychać żeby Citroen strasznie się o niego starał) to równie dobrze może sobie na spokojnie odejść na emeryturę będąc na topie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 W dniu 2.11.2017 o 18:33, Bosman napisał: Dość męcząca wizja :-) hahaha, dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 2 godziny temu, matros1 napisał: Moim zdaniem Ogier nie musi już niczego Loebowi udowadniać. Wpisał się do historii rajdów zdobywając tytuły mistrza w dwóch różnych zespołach/samochodach. Moim zdaniem jest to warte tyle samo co 9 tytułów Loeba w Citroenie. Poza tym moim zdaniem nie ma szans wyrównania/przebicia rekordu ilości tytułów gdyby próbował, ale też nie ma takiej potrzeby. Jedyna rzecz którą mógłby przebić wszystkich to zdobycie tytułu w kolejnym zespole w nowym samochodzie. Jeżeli na to nie ma szans (a jakoś nie słychać żeby Citroen strasznie się o niego starał) to równie dobrze może sobie na spokojnie odejść na emeryturę będąc na topie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Calkowicie sie z tym zgadzam dlatego tez forby moment zeby powiedziec stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 7 minut temu, turdziGT napisał: Calkowicie sie z tym zgadzam dlatego tez forby moment zeby powiedziec stop. I skończyć z czymś, co jest treścią jego życia, w czym jest najlepszy i co daje mu wiele satysfakcji?... odważna teza. To wg mnie nie Rosberg, który jak już coś osiągnął, to od razu uciekł, tylko prawdziwy pasjonat, tak jak jego koledzy w tym sporcie. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się