chojny Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 1 godzinę temu, turdziGT napisał: sportowej wartości tego tytułu Wpadnij i pokaż jak się jeździ w celu podniesienia sportowej wartości skoro nie ma konkurencji a ile realnie jest wart taki tytuł dowiesz się osobiście po podliczeniu sezonu. Warto do wartości mistrzowskiego sezonu doliczyć sezony wcześniejsze, w których tytułu się nie zdobyło Słabiej się liczy jak nie ma wyniku, wtedy się dowiadujesz ile jest warte podjęcie walki i porażka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Turdzi, ja nie twierdzę, że Filip jest mistrzem świata. Nie jest i nie będzie. Natomiast bardzo przyjemnie się go ogląda w akcji, bo zawsze idzie grubo. A jak już się jedzie na oglądarę, to właśnie dla grubych graczy. Z braku mocnej konkurencji trudno robić zarzut w kierunku FN, to raczej wina tej konkurencji że nie była mocna albo wystarczająco zaradna by zebrać budżet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 1 godzinę temu, chojny napisał: Wpadnij i pokaż jak się jeździ w celu podniesienia sportowej wartości skoro nie ma konkurencji a ile realnie jest wart taki tytuł dowiesz się osobiście po podliczeniu sezonu. Warto do wartości mistrzowskiego sezonu doliczyć sezony wcześniejsze, w których tytułu się nie zdobyło Słabiej się liczy jak nie ma wyniku, wtedy się dowiadujesz ile jest warte podjęcie walki i porażka. No a czy na prawdę uważasz że w tym sezonie była mega dobra obsada i wielu dobrych kandydatów do tego tytułu? Owszem było ale startowali w wybranych eliminacjach więc jedyne co Nivette musiał zrobić żeby dowieść tytuł to trafić w drogę co nie zawsze się udawało. Nie to że hejtuje czy ma coś do niego po postu uważam że wcześniej mistrzowie RSMP mieli trudniejsze zadanie i nue tak to powinno wygladac ze zgarnia tytul ten kto ma najlepsze auto. A to ze sie fajnie go ogląda w to nie wątpię przynajmniej kibice mają na co popatrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 A zauważyłeś ze tytuł Rajdowego Samochodowego Mistrza Polski jest przyznawany za dany rok/sezon? W roku 2017 Nivette był najszybszy wśród startujących. Idac Twoim tokiem myślenia tegoroczni mistrzowie NBA są chyba słabi bo nie wygrali z Chicago Bulls z sezonu 92/93. Ludzie za wszelką cenę starają się deprecjonować RSMP, nie wiem tylko co ma to udowodnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Naprawdę ? Wierzysz w to co sam mówisz ? popatrz proszę na tabele wyników ponizej i pokaz mi ktorobil w tym roku ten poziom. Kasprzycki , czy moze Gabrys bo to jedyni ktorzy pojechali większość eliminacji. Możesz sie ze mna nie zgodzić ale śledzę RSMP od połowy pat 90 i tym roku jezeli chodzi o stała obsadę zadeklarowanych na cały sezon to dno dna i dlatego przed sezonem PZM znając sytuacje powinien zamknąć sklepik i powiedzieć jasno.Jezeli nie bedzie min. 5 w klasie R5 na cały sezon to wisiadmy panowie do R3 i tylko takim autem mozna walczyć o mistrza.Jak ktoś chce jechać R5 proszę bardzo ale nie bedzie klasyfikowany na koniecsezonu.Proste , proste i tak to sie robi zagranica. 22 minuty temu, chojny napisał: Ludzie za wszelką cenę starają się deprecjonować RSMP, nie wiem tylko co ma to udowodnić. Ano to ze włodarzowie powinni troche myślec zeby nie doprowadzać do takich sytuacji jak teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Ale ja nie udowadniam Ci żadnego poziomu wiec nie wiem o co mnie pytasz i tym bardziej nie wiem o co do mnie masz pretensje. Jak nie wierzysz ze Nivette był najszybszy to nie musisz. Ludzie wierzą i nie wierzą w co tam sobie chcą a jak Ci wywalczony tytuł wadzi to możesz go sobie jakoś wyprzeć ze świadomości Idz i powiedz chłopakom w F1 ze im się tytuł nie należy bo maja szybsze auto od innych kierowców Loebowi czy Ogierowi tez się nie należy bo mieli szybsze auta... piękny tok... myślenia I Holkowi też odbierz tutul bo miał szybkiego Subaraka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumo Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Oj tam, oj tam. Nivettovi się tytuł należy - trudno to podważyć. Jest szybki, zawsze był szybki (pamiętam jak zapierdzielał Astrą w Pucharze PZM) To że poziom RSMP w ostatnich latach (latach, tak?), jest słaby, również trudno podważyć.... Osobiście uważam, że brakuje nam szybkich kierowców na tle europy. Z przykrością stwierdzam że przestałem śledzić rajdy już parę lat temu, zrobiło się nudno.. niestety, widać to także po ilości kibiców przy OS-ach (w PL). Chociaż, staram się czasami wyskoczyć na oglądare, ale wtedy ciągnie wilka do lasu aby znów usiąść na prawym ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 13 godzin temu, chojny napisał: Ale ja nie udowadniam Ci żadnego poziomu wiec nie wiem o co mnie pytasz i tym bardziej nie wiem o co do mnie masz pretensje. Jak nie wierzysz ze Nivette był najszybszy to nie musisz. Ludzie wierzą i nie wierzą w co tam sobie chcą a jak Ci wywalczony tytuł wadzi to możesz go sobie jakoś wyprzeć ze świadomości Idz i powiedz chłopakom w F1 ze im się tytuł nie należy bo maja szybsze auto od innych kierowców Loebowi czy Ogierowi tez się nie należy bo mieli szybsze auta... piękny tok... myślenia I Holkowi też odbierz tutul bo miał szybkiego Subaraka Widze ze kompletnie nie rozumiesz tego o co mi chodzi. Jezdzisz jus troche wiec powinienes wiedziec ze ze sportowego punktu widzenia to zadna frajda wywalczyc mistrza w klasie w ktorej jest 2 zawodnikow a przepasc umiejetnosci jest jak z zniemi na ksiezyc. Poziom w danych mistrzostwach zalezy od ilosci i poziomu samych zawodnikow.Jezeli ten jest marny to i marny jest poziom samych mistrzostw. Nikt tu nikogo nie chce pozbawiac tytyulu ani niczego odbierac. Po prostu stwierdzilem fakt ze Nivette w tym roku zdobyl tytul w bardzo malo wymagajacych warunkach. Tyle z mojej strony a jezeli tego nie rozumiesz to masz ewidentnie problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Rozumiem od samego początku ale chciałem abyś to z siebie wyrzucił wprost a nie zadawał jakieś "bawełniane" pytania. Takie osądy są pisane co roku a nasz Kajto, po którym ludzie też jadą, jedzie w ten weekend po historyczne, trzecie z rzędu mistrzostwo Europy... tam pewnie też słaby poziom, Kubica wyjeździł mistrzostwo w WRC2... tam też słaby poziom, wyrywał odcinki w WRC ale tam też pewnie słaby poziom. To ja się zapytam gdzie wy ludzie jeździcie i gdzie ten mistrzowski poziom, którego oczekujecie na lokalnym podwórku? Może jak pisałem wcześniej, zacznijcie jeździć w tym "słabym" RSMP, to wcale nie takie trudne, podnieście poprzeczkę i pokażcie wszystkim jak się jeździ, skoro to takie banalne i proste 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Widze ze dalej tego nie rozumiesz bo patrzysz przez pryzmat tego ze sam tam jedziesz przez co moja krytykę odbierasz personalnie.Z mojej strony EOT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 19 minut temu, turdziGT napisał: Widze ze dalej tego nie rozumiesz bo patrzysz przez pryzmat tego ze sam tam jedziesz przez co moja krytykę odbierasz personalnie.Z mojej strony EOT. Tak masz racje, żadna frajda wygrać mając najlepszy sprzęt, najlepszy zespół, najlepszy opis i to pewnie dlatego nikt nie koksuje aut, ludzie nie trenują, nie kitrają budżetów... a nie czekaj..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Pax :-) Obaj macie po trochę racji. Z jednej strony nie umniejszałbym Filipowi, bo mistrza zdobył w uczciwej walce i absolutnie przekonująco, wcale nie mając nie wiadomo jakiego budżetu. Aut R5 jednak trochę było, więc to nie jest kwestia tylko lepszego sprzętu. Jadąc tym swoim wariackim tempem dojeżdzał do mety i miał zaskakującą jak na niego skuteczność. A przecież równie dobrze mógł skończyć jak np. Leszek Kuzaj w 2003 roku, który miał totalną przewagę sprzętową i był w topowej formie, a mimo to mistrza przegrał. Z drugiej strony to chyba pierwszy taki sezon, żeby aż tak wielu polskich zawodników nie startowało w RSMP tylko za granicą. Więc faktycznie jest trochę takie poczucie, że konkurencja z punktu widzenia kibica słabsza niż kiedyś: Kajto, Łukasz Habaj, Grzesiek Grzyb, Łukasz Pieniążek, Aleks Zawada, Darek Poloński, Hubert Ptaszek, Jarek Szeja - wszyscy zagranicą, a Siemanko nieobecny. Tyle, że to nie wina Filipa.... 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Bardzo ładnie to podsumowałes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Rally de Espana start i na razie na testowym najszybszy Meeke przed Ogierem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 A tymczasem najszybszy Ogier. Aaaale będą emocje. Świetnie sie to WRC w tym roku ogląda. Zbliża się rajd i za Chiny Ludowe nie wiadomo kto jest w nim faworytem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Mysle ze ważne jest tez zauważyć Mikkelsena na na P3 ktory miał 0.2 sek straty do Meeke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 I znowu, trzeci rajd z rzędu brak Neuvill'a w czołówce. To tylko shakedown, rajd pokaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 No to jedziemy panowie. Neuvill na razie szybciej niz Ogier ( 0.9 sek ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) Titanak szybciej 2s Szachy oponiarskie, Latvala traci na twardych ale liczy że odrobi do reszty na najdłuższej Terra Alta. Neuville na samych softach Edytowane 6 Października 2017 przez Bosman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Czekamy na Mikkelsena. Co ciekawe w przedrajdowym wywiadzie powiedzial ze testawal Hyundaia juz na pocztku roku i cytuje “ ……the car was amazing “ , nigdy nie powiedzial tego o Citroenie J Cos mi mowi ze w Hyundaiu bedziemy swiadkami wielkich rzeczy w wykonaniu Andreasa i wszystko wskazuje na to ze cytryna jest na prawde ciezkim do prowadzenia autem w tym roku. Mikkelsen mocna na splicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Te 2 odcinki to przygrywka, nie ma wielkich różnic póki co. Mikkelsen i Meeke bardzo ładnie również. 40 km Terra Alta pokaże jaki jest układ sił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Tanak najszybszy, można było się spodziewać ale, że Ostberg drugi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Therry znow pomodzil.Ech ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) Norweska ofensywa. Po pętli Mikkelsen 0,6 przed Ostbergiem. Super jazda. Meeke póki co też ładnie (trzymajmy kciuki by nic nie wywinął). Ale szczwany lis Ogier blisko się trzyma. Trzeba pamiętać, że Mikkelsen, Meeke i Ostberg mają jednak bardzo dużą przewagę wyczyszczonej drogi,wiec największe wrażenie robi jazda Ogiera. Wykonał majstersztyk na tej pętli, Tanak prawie tak samo dobrze, czyli chłopaki Malcolma znów robią robotę. Neuville przekombinował z tymi softami, a Toyoty słabiutko. Edytowane 6 Października 2017 przez Bosman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Mikkelsen i Ostberg na prowadzeniu po 3 os-ach to jednak niespodzianka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się