turdziGT Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Przemyslenia Colina z kuchennego stolika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 No to Rajd Polski pożegnał się z WRC :'( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Obstawiałbym raczej, że promotor zażądał za dużo $$$ i PZM się nie zdecydował. Kwestie bezpieczeństwa to wygodny pretekst. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Też tak myślę, że zażądali więcej $$$ + kilka wtop organizacyjnych i negatywny PR prowadzony już od pierwszej edycji i mamy co mamy. Paradoksem jest mówienie o bezpieczeństwie i przenoszenie rundy to bardzo niestabilnego regionu jakim jest Turcja... Strasznie szkoda, bo mieliśmy w końcu w motorsporcie imprezę światowej rangi, w dodatku lubianą przez kierowców, z ogromnym potencjałem na stanie się kultową. Rajd Polski to jest/była jedyna runda gdzie kierowcy idą cały czas flat out (oprócz partii leśnych których jest coraz mniej) od początku do końca, a otaczające pola i łaki wybaczają wiele błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Tymczasem na Barum Łukjaniuk rozpoczął tradycyjnie od wygrania testowego. Oby skończył nieco mniej tradycyjnie. Ależ ten gość ma predkość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Dnia 23.08.2017 o 20:41, carfit napisał: Kibice to zasłona dymna ! W Niemczech tez w tym roku policja wjechała na odcinek pod prąd.... zgadzam się, nie mówię że kibice są u nas aniołkami ale to jest najwygodniejszy powód i jeszcze powtarzany wielokrotnie żeby uwierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Trzeba przyznać, że obsada w Rajdzie Barum zacna, Kopecky, Pech, Kajto, Buffier, Łukaniuk, Kresta. Czesi u siebie są megamocni. Mimo megaszybkiego Łukaniuka stawiam jednak na Janka Kopecky. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 4 godziny temu, Jumpman napisał: Trzeba przyznać, że obsada w Rajdzie Barum zacna, Kopecky, Pech, Kajto, Buffier, Łukaniuk, Kresta. Czesi u siebie są megamocni. Mimo megaszybkiego Łukaniuka stawiam jednak na Janka Kopecky. A ja mam nadzieję, że wreszcie Lukyanukowi "wyda". Kiedyś to szczęście musi nadejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Gdzie znajdę kalendarz wrc na 2018, choćby prowizoryczny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Jeszcze raczej nie ma ale grzebiąc po necie znalazłem coś takiego https://cdn.skoda-storyboard.com/2017/04/170401-2018-ŠKODA-campaigns-KODIAQ-in-SUV-rally-championship.pdf O co kaman.......Od 2018 będą SUV WRC......? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
+RAFAŁ+ Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Godzinę temu, 4mamut napisał: Jeszcze raczej nie ma ale grzebiąc po necie znalazłem coś takiego https://cdn.skoda-storyboard.com/2017/04/170401-2018-ŠKODA-campaigns-KODIAQ-in-SUV-rally-championship.pdf O co kaman.......Od 2018 będą SUV WRC......? Popatrz na datę, 1 kwietnia :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Dobre hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Lappi chyba nie przemyślał tego zakrętu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Wydaje mi się, że już wcześniejszy zakręt był za szybko i nie był w stanie się shamować to tego prawego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Barum skończony , bardzo ciężki rajd z pewnością , Kopecki klasa w sama w sobie ! , Alexy brawo !!!!! skonczony wreszcie rajd , z astromonicznym tempem , Kajto ....... niestety ... ciułanie punktów , brak wygranego oes. , brak walki , zero progresji , fujjj jak dla mnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Zostały bodajże dwa rajdy w i Kajto będzie jechał aby dowieźć punkty i zgarnąć kolejny raz tytuł ale ciekawe czy planuje coś więcej na przyszły sezon czy już zadomowił się na stałe w ERC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 (edytowane) Szejowie i Grzyb nie ukończyli rajdu. Awaria czy dzwon? Edytowane 27 Sierpnia 2017 przez baki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 9 minut temu, baki napisał: Szejowie i Grzyb nie ukończyli rajdu. Awaria czy dzwon? Grzyb awaria silnika, Szejowie po dzwonie na SS7 nie byli w stanie odbudować auta na czas. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, Kukson napisał: Zostały bodajże dwa rajdy w i Kajto będzie jechał aby dowieźć punkty i zgarnąć kolejny raz tytuł ale ciekawe czy planuje coś więcej na przyszły sezon czy już zadomowił się na stałe w ERC? Sorry ale jego jazda w tym i i w roku 2016 to zwyczajne punktatorostwo . Wolę 100 x oglądać Lyukaniuka jak Kajto , niestety . 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) 6 godzin temu, carfit napisał: Sorry ale jego jazda w tym i i w roku 2016 to zwyczajne punktatorostwo . Wolę 100 x oglądać Lyukaniuka jak Kajto , niestety . To niestety prawda, jak zwykle śledziłem poczynania Kajto... tak teraz nie chce mi sie czekać i odpalac relacji w euro sport, a po sobotniej porannej petli nie spr nawet wyników na stronie ERC .. Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez Mateusz22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 To jest właśnie ciężki wybór kierowcy, zespołu. Ogniem i niech się dzieje wola nieba a po sezonie podzielić zdobyte punkty przez koszty odbudowy skasowanych aut, odnaleźć swoje nazwisko gdzieś w dole tabeli końcowej cyklu, czy też taktycznie zdobyć odpowiednią ilość punktów aby osiągnąć wytyczony cel. Marzeniem jest pełen ogień i mistrzostwo ale nie oszukujmy się... wszyscy kochaliśmy Colina a tytuł tylko jeden, jeden Seb czy drugi Seb, niby nuda ale skuteczność powalająca. Chłopaki sami z siebie wychodzili czasem, że nie jadą szybciej ale strategia zespołu na to nie pozwalała. Colin nie odpuścił, postąpił wbrew zaleceniom zespołu i dzięki temu zdobył mistrzostwo... Loeb odpuścił, dostosował się, stracił swoje pierwsze mistrzostwo w klasyfikacji kierowców, Citroen osiągnął zamierzony cel mistrzostwa konstruktorów a Seb następnie zdobył 9 tytułów mistrzowskich dla siebie. Sponsor też nie chce czytać że kolejne auta zgruzowane a wiemy jak polska publika reaguje na dzwona... w tej sytuacji lepsze 6 punktowane niż heroiczna walka, którą docenią tylko niektórzy, odpisane auto i zero na koncie. Ileż to razy była akcja, że cele zespołu zostały zrealizowane i pozwalano kierowcy jechać co chciał i kończyło się to źle? Zdaje się, że nawet w SPRT Siemanko miał taka przygodę. Niedawno w wywiadzie po odcinku było widać nerwa Kajto, jak redaktor się pytał dlaczego taki łomot dostaje i co z tym zamierza zrobić... facet by bardzo chciał ale czasem nawet jak by się mogło, to nie można. Są punkty ale jest smutno na mecie, można było szybciej, można było zlać jeszcze kilka tyłków, rajdy to jednak tez takie szachy. Skończył jako lider klasyfikacji rocznej... mógł w rowie. I proszę: http://kajto.pl/aktualnosci/rajd-barum-kajetanowicz-baran-umacniaja-sie-prowadzeniu-mistrzostwach-europy/ Załoga LOTOS Rally Team pokonała głównych rywali w klasyfikacji sezonowej i zwiększyła swoją przewagę Do końca sezonu pozostały dwie rundy – Kajto jest już prawie o krok od historycznego, trzeciego z rzędu tytułu mistrzowskiego! BTW... jak tu się na rajdzie skupić? 1 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Kajto ma w tym sezonie bardzo konkretny cel do osiągnięcia (i to historyczny chyba, bo nikt wczesniej 3 razy z rzędu nie zdobył mistrzostwa Europy), więc trudno go nie zrozumieć. Nie jeździ tez za swoje czy za kase jakiegoś wujka oligarchy, więc musi zachować profesjonalizm i skuteczność, no i nie może gruzować aut. Widać było na początku roku, że ze sposonoringiem Lotosu był spory kłopot, do tego źle zaczął sezon, więc teraz musi bardziej uważać, a jazda rywali i ich sytuacja punktowa powodują, że strategia Kajto jest najlepsza dla założonego celu. LUK jest wspaniałym wariatem, którego świetnie się ogląda, ale nawet ostatni odcinek Barum pokazał , że tak się na dłuższą metę nie da. Tym razem miał mega farta. Poza tym myślę, że Kajto tego Barum wcale wolno nie jechał, choć na czasy w tabeli patrzyło się słabo. Zobaczcie gdzie był taki wymiatacz jak Bouffier. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 10 godzin temu, carfit napisał: Sorry ale jego jazda w tym i i w roku 2016 to zwyczajne punktatorostwo . Wolę 100 x oglądać Lyukaniuka jak Kajto , niestety . Mnie również nie podoba się dlatego sądzę, że jak dalej będzie kisił się w ERC to jego jazda raczej tak będzie wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się