Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2017


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiejsze odcinki chyba są nowe dla wszystkich.

 

Na OS2 Kajto przyspieszył, ale stracił 8s przy wypadku Aleksieja (tak ze splitów wynika), niemniej do miejsca wypadku też tracił do Ostberga, tyle, że 4 sekundy, a nie kilkanaście.

 

Swoją drogą zastanawiam się dlaczego czołówka wybrała dalekie pozycje startowe chociaż wiadomo że ilość syfu się mocno zwiększa z każdą załogą. No i chłopaki w WRC też twierdzą, że na asfalcie pierwszy ma lepiej.

Linia sie oczyszcza z kurzu?nagumowuje?

Skoro tak zrobili, to musi to mieć sens, pytanie jaki...

Edit:

Kurcze, strasznie dużo poważnych wypadków. 

Trzeci OS z rzędu wstrzymany i karetka potrzebna dla załogi, na którą mocno liczyłem Rosetti/Mori w GT86 R3 :-(

Miejmy nadzieję, ze wszyscy OK

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, carfit napisał:

 

P.S. Kiedyś Robert i Maciek mówili w TV , że kierowca ze środka stawki WRC ,  wsiada w R5 i leje wszystkich z ERC i to sie potwierdza w przypadku Ostberga .

 To chyba tylko Maciek tak mówił;) ale po tych słowach Ostberg "dostał" na Kanarach od Kajtka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, oczek29 napisał:

ale po tych słowach Ostberg "dostał" na Kanarach od Kajtka:)

 

Przypomnij sobie , czym jechał Kajto , czym Ostberg i walczyli łeb w łeb , póki Ostberg nie walnął z braku hamulca . 

Niestety też ma dziś problemy na drugiej pętli , przyjechał jak widać dla zabawy , stary vw LT , namiocik , z rodzinką , pełny piknik :) , Lubię go :) 

Edytowane przez carfit
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Tutek napisał:

Moim zdaniem ktoś z Latvalą ostatnio mocno pracuje nad tym co i jak mówi do kamery. Przypomnę tylko jego wypowiedzi z początku roku, które delikatnie mówiąc były kuriozalne. Ja osobiście JML nie trawię właśnie za to jaki jest na zewnątrz samochodu. 

 

To znaczy jaki ze powiedział wprost jak było w VW bo w końcu mogl cos na ten temat powiedzieć ? No faktycznie to były kuriozalne wypowiedzi.........

Z innej beczki to patrząc na wyniki pierwszego etapu Rzeszowskiego ciezko nie odnieść wrażenia ze poziom polskiej czołówki za wyjatkiem Kajta jest lekko mówiąc bardzo słaby a tak ze Bryan to chyba jeden ze bardziej zmarnowanych talentów ostatnich lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, oczek29 napisał:

Wydaje mi sie że Fordem R5 i podejrzewam że Ostberg z większym "wsparciem" M-sportu?

 

To jesteś w wielkim błędzie ...... bo byłem na tym rajdzie :) 

Kajto jechał najnowszą evolucją Fiesty R5 EVO 2 +- 20 KM + 50Nm z zespołem Msport , Ostberg Fiestą R5 pierwszej generacji na zaproszenie lokalnego zespołu ( sponsora ) jako maskotka rajdu ;) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, turdziGT napisał:

To znaczy jaki ze powiedział wprost jak było w VW bo w końcu mogl cos na ten temat powiedzieć ? No faktycznie to były kuriozalne wypowiedzi.........

Różni kierowcy odchodzili z różnych zespołów, nierzadko szło na noże, ale nikt nigdy się tak nie żalił jak biedny, skrzywdzony Latvala na VW. Albo ma ogromny kompleks albo w ogóle nie myśli co mówi. Mi to przeszkadza, ale ja nigdy w fan klubie JML nie byłem. 

 

Co do Rzeszowskiego to szkoda Ostberga. Bardzo go lubię za luz i skromność, a przy okazji pokazał tempo z MŚ. 

 

Co do Bouffiera to zgadzam się, że nigdy nie dostał szansy na miarę swojego potencjału. Myślę, że spokojnie mógłby jeździć w MŚ jako drugi kierowca w fabryce. Tytułu może by nie wyjeździł ale solidne punkty dla zespołu pewnie by przywoził. 

 

Mam nadzieję, że Kajto wyjmie duże punkty i zbliży się do trzeciego tytułu ME. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Tutek napisał:

Różni kierowcy odchodzili z różnych zespołów, nierzadko szło na noże, ale nikt nigdy się tak nie żalił jak biedny, skrzywdzony Latvala na VW. Albo ma ogromny kompleks albo w ogóle nie myśli co mówi. Mi to przeszkadza, ale ja nigdy w fan klubie JML nie byłem. 

 

 

Wyglada na to ze cos przegapiłes bo Ogier tak samo płakał w Citroenie ze wszystko jest podporządkowane Loebowi.I płakał do kamery jeszcze będąc w Citroenie do tego stopnia ze podczas rajdu ( juz nie pamietam jakiego ) Loeb po prostu powiedzal w prost do kamer ze powinien sie po prostu zamknąć. 

Wcale nie jest mi trudno w to uwierzyć tak jak ze JML doświadczył tego samego w VW. dla mnie nie jest to żadne wylewanie żali po prostu otwarte reżimowi o kulisach tego sportu kiedy kontrakty juz nie obowiązują.Jak widac postawa Ogiera sie tak odcisnęło ze do tej pory nie jest tam miłe widziany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Kukson napisał:

M Sport to trochę zeszłoroczny ;)

Faktycznie, straszna gapa ze mnie :P Coś mi się nie zgadzało, że Tanak w Dmack'u, ale jakoś nie zwróciłem uwagi, że samochód nie ten :facepalm:

To przez YT. Wrzucił mi filmik z automatu zaraz po teście Hultaja :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista na Barum wygląda nieźle  http://www.czechrally.com/wcd/docs/2017/bcrz_2017_entrylist.pdf 

I do tego jeszcze historyki http://www.czechrally.com/wcd/docs/2017/star_rally_2017_entrylist.pdf

153 auta w tym 37 R5 jeżeli dobrze policzyłem+ 94 czyli prawie 250 zgłoszeń. 

Siedząc w jednym miejscu w sobotę można zobaczyć około 500 przejazdów. Wiem, że liga nie ta co WRC , ale można fajnie spędzić weekend :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...