Jump to content
Dehnel

Rajdowe dyskusje - sezon 2017

Recommended Posts

19 godzin temu, Crazy_Ivan napisał:

 

Neuville takie komentarze może dawać na spokojnie, po fakcie. Ciekawe, czy powtórzyłby to samo, gdyby jednak Ott dowiózł P1.

 

Szczególnie, że na tych Paprotkach gdzie Tanak wypakował, to w miejscu wypadku Tanaka Neuville był od niego szybszy o ok. 2sek.

Więc to nie jest tak, że Tanak cisnął jak szatan, a Neuville jechał sobie spokojnie i dojechał (jak twierdził).

Obaj cisnęli jak szatany, ale Tanakowi zdarzył się błąd i tyle.

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Bosman napisał:

 

Szczególnie, że na tych Paprotkach gdzie Tanak wypakował, to w miejscu wypadku Tanaka Neuville był od niego szybszy o ok. 2sek.

Więc to nie jest tak, że Tanak cisnął jak szatan, a Neuville jechał sobie spokojnie i dojechał (jak twierdził).

Obaj cisnęli jak szatany, ale Tanakowi zdarzył się błąd i tyle.

 

 

 

I tak i nie, w tym sezonie Neuville jeździ szybciej niż Tanak - mogło być więc tak że ciśnięcie Tanaka było bardziej ryzykowne niż kolegi z Hultaja... W mojej prywatnej ocenie w tym sezonie Hultaje są najszybsze.

Edited by Paweł_P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemniej przez cały rajd szli łeb w łeb, co sugeruje, że akurat w Rajdzie Polski mieli podobne tempo (masakryczne zresztą).

 

Przebieg sezonu wskazuje, że jak chodzi o szybkość, to auta są raczej zbliżone.

Oesy potrafią wygrywać najróżniejsi kierowcy we wszystkich samochodach.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, dexter4127 napisał:

Czyli trzeba nie 2-3, a więcej selekcji. :D

 

Nie wiem ile miałeś wszystkich zdjęć - ja zrobiłem ok. 360, na swoją stronę wrzuciłem chyba koło 40 a i tak uważam, że o ok. 20 za dużo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na chacie RK podobnież powiedział ,że aktualnie temat rajdów to zamknięty rozdział. Ależ mi przykro

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Bosman napisał:

Niemniej przez cały rajd szli łeb w łeb, co sugeruje, że akurat w Rajdzie Polski mieli podobne tempo (masakryczne zresztą).

 

Przebieg sezonu wskazuje, że jak chodzi o szybkość, to auta są raczej zbliżone.

Oesy potrafią wygrywać najróżniejsi kierowcy we wszystkich samochodach.

 

 

 

 

Tyle że nie koniecznie uczciwie. Rajd generalnie spoko byłem dwa dni w tym roku ze względu na pogodę tylko na arenie i w strefie serwisowej.

Udało się zresztą wejść do namiotu tojki tam,gdzie może wejść tylko team aczkolwiek jak się później okazało zostaliśmy delikatnie przesunięci o kilka metrów ponieważ nie załatwiłem z tą osobą z którą powinienem. 

Koleś okazał się mega burakiem, zresztą zdziwiłem się że fin może taki być więc sprawdziłem co to za typ.

Tak jak się spodziewałem to angol pracujący od 2 lat w tojcie który przeszedł wraz z kilkoma kolesiami z M-sport po 12 latach.

Nie dziwi mnie teraz fakt że ustawienie toyoty są tożsame z Fiestą WRC i wszystkie tajne rzeczy zostały mówiąc szczerze zdradzone przez nich.

Jest poniekąd odpowiedź więc dlaczego Toyota mając pierwszy sezon jest w stanie dorównać reszcie. Smutne....:( Malcolm Wilson przeklina do tej pory.

Jakość ludzie z VW i Hyundaja nie przeszli więc honor mają, natomiast brytyjczycy szkoda gadać.

 

Z ciekawostek to dwa rodzaje opon - gravel soft oraz gravel hard. Każdy zespół 28 szt. na kierowcę. Przy tej pogodzie ganiali wszyscy na softach.

Waga opony WRC to ok. 15KG, co ciekwe z kompletem felg taki zestaw waży 100 KG na auto.

WRC2 jest już lżejsza i nie jest taka sama jak opona WRC - ok 13 KG, natomiast hołek ganiał na budżetowych BFG.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robert powiedział, że za kierownicą rajdówki nigdy nie czuł tego co za kierownicą F1. W sumie szkoda bo wiele pięknych chwil było związanych z rajdówkami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Jacky X napisał:

Robert powiedział, że za kierownicą rajdówki nigdy nie czuł tego co za kierownicą F1. W sumie szkoda bo wiele pięknych chwil było związanych z rajdówkami.

 

Może się nudził ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Szedłbym... fabryka to fabryka a Ford coś od lat ma czkawkę.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No z Tanakiem JML i Lappim to by mieli mega skład.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tymczasem Seb pośmigał trochę bolidem F1

Ciekawe jakie by były czasy w porównaniu do Robsona? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mysle że słabe bo to inna para kaloszy 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, turdziGT napisał:

Mysle że słabe bo to inna para kaloszy 

 

 

Myślę, że gdyby dzisiaj wsiedli to w porównywalnych rajdówkach by coś powalczyli a w porównywalnych sprzętach F1, Robson rozniósłby Seba na strzępy. 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze co do Seba, to dzisiaj konkretnie wydzwonił na testach. Długi 6-kowy zakręt i kamień na linii wyścigowej, auto jak to na Finkce mocno poobijane. Do tego stopnia, że M-Sport nie zrealizuję dalszego programu testowego. Evans i Suninen sobie nie pojeżdżą :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

to rzeczywiście gruby dzwon musiał być :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 7/5/2017 o 21:31, 4mamut napisał:

Tak jak się spodziewałem to angol pracujący od 2 lat w tojcie który przeszedł wraz z kilkoma kolesiami z M-sport po 12 latach.

Nie dziwi mnie teraz fakt że ustawienie toyoty są tożsame z Fiestą WRC i wszystkie tajne rzeczy zostały mówiąc szczerze zdradzone przez nich.

Jest poniekąd odpowiedź więc dlaczego Toyota mając pierwszy sezon jest w stanie dorównać reszcie. Smutne....:( Malcolm Wilson przeklina do tej pory.

Jakość ludzie z VW i Hyundaja nie przeszli więc honor mają, natomiast brytyjczycy szkoda gadać.

Takie gadanie o honorze jest raczej bez sensu. Goście zmienili robotę jak w każdej innej branży, Toyota zapłaciła lepiej to sie przenieśli. Ludzie mieszają się między zespołami od dawien dawna i nikt nie robi z tego problemu.

Jakoś nikt nie darł szat, że Hyundai budując pierwsze i20 WRC kupił na wzór Fiestę WRC. A z VW odeszło stosunkowo mało ludzi, bo podobno zgodnie z prawem niemieckim musieli zapewnić pracownikom albo sowite odprawy, albo miejsca pracy na innym stanowisku.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptaszek przerywa swój program startów w WRC2, zamierzają teraz brać udział w mniejszych rajdach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli już na nasze podwórko schodzimy to, czy gdzieś jakieś ptaszki ćwierkają o tym, czy Siemanko ma w ogóle jakieś plany/szanse na jakiś program?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, konar napisał:

Ptaszek przerywa swój program startów w WRC2, zamierzają teraz brać udział w mniejszych rajdach.

Nie dziwię się. Miał wystarczająco dużo czasu i możliwości żeby się pokazać o których większość kierowców w PL mogłaby sobie pomarzyć. W tym roku nie było żadnego progresu, jeżeli już było dość niezłe tempo, to za chwilę dzwon, Fajny i inteligentny chłopak, ale niech się zajmie czymś innym.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajna reklama;)

FB_IMG_1500576972353.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...