Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2017


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, Crazy_Ivan napisał:

 

Neuville takie komentarze może dawać na spokojnie, po fakcie. Ciekawe, czy powtórzyłby to samo, gdyby jednak Ott dowiózł P1.

 

Szczególnie, że na tych Paprotkach gdzie Tanak wypakował, to w miejscu wypadku Tanaka Neuville był od niego szybszy o ok. 2sek.

Więc to nie jest tak, że Tanak cisnął jak szatan, a Neuville jechał sobie spokojnie i dojechał (jak twierdził).

Obaj cisnęli jak szatany, ale Tanakowi zdarzył się błąd i tyle.

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bosman napisał:

 

Szczególnie, że na tych Paprotkach gdzie Tanak wypakował, to w miejscu wypadku Tanaka Neuville był od niego szybszy o ok. 2sek.

Więc to nie jest tak, że Tanak cisnął jak szatan, a Neuville jechał sobie spokojnie i dojechał (jak twierdził).

Obaj cisnęli jak szatany, ale Tanakowi zdarzył się błąd i tyle.

 

 

 

I tak i nie, w tym sezonie Neuville jeździ szybciej niż Tanak - mogło być więc tak że ciśnięcie Tanaka było bardziej ryzykowne niż kolegi z Hultaja... W mojej prywatnej ocenie w tym sezonie Hultaje są najszybsze.

Edytowane przez Paweł_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemniej przez cały rajd szli łeb w łeb, co sugeruje, że akurat w Rajdzie Polski mieli podobne tempo (masakryczne zresztą).

 

Przebieg sezonu wskazuje, że jak chodzi o szybkość, to auta są raczej zbliżone.

Oesy potrafią wygrywać najróżniejsi kierowcy we wszystkich samochodach.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, dexter4127 napisał:

Czyli trzeba nie 2-3, a więcej selekcji. :D

 

Nie wiem ile miałeś wszystkich zdjęć - ja zrobiłem ok. 360, na swoją stronę wrzuciłem chyba koło 40 a i tak uważam, że o ok. 20 za dużo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Bosman napisał:

Niemniej przez cały rajd szli łeb w łeb, co sugeruje, że akurat w Rajdzie Polski mieli podobne tempo (masakryczne zresztą).

 

Przebieg sezonu wskazuje, że jak chodzi o szybkość, to auta są raczej zbliżone.

Oesy potrafią wygrywać najróżniejsi kierowcy we wszystkich samochodach.

 

 

 

 

Tyle że nie koniecznie uczciwie. Rajd generalnie spoko byłem dwa dni w tym roku ze względu na pogodę tylko na arenie i w strefie serwisowej.

Udało się zresztą wejść do namiotu tojki tam,gdzie może wejść tylko team aczkolwiek jak się później okazało zostaliśmy delikatnie przesunięci o kilka metrów ponieważ nie załatwiłem z tą osobą z którą powinienem. 

Koleś okazał się mega burakiem, zresztą zdziwiłem się że fin może taki być więc sprawdziłem co to za typ.

Tak jak się spodziewałem to angol pracujący od 2 lat w tojcie który przeszedł wraz z kilkoma kolesiami z M-sport po 12 latach.

Nie dziwi mnie teraz fakt że ustawienie toyoty są tożsame z Fiestą WRC i wszystkie tajne rzeczy zostały mówiąc szczerze zdradzone przez nich.

Jest poniekąd odpowiedź więc dlaczego Toyota mając pierwszy sezon jest w stanie dorównać reszcie. Smutne....:( Malcolm Wilson przeklina do tej pory.

Jakość ludzie z VW i Hyundaja nie przeszli więc honor mają, natomiast brytyjczycy szkoda gadać.

 

Z ciekawostek to dwa rodzaje opon - gravel soft oraz gravel hard. Każdy zespół 28 szt. na kierowcę. Przy tej pogodzie ganiali wszyscy na softach.

Waga opony WRC to ok. 15KG, co ciekwe z kompletem felg taki zestaw waży 100 KG na auto.

WRC2 jest już lżejsza i nie jest taka sama jak opona WRC - ok 13 KG, natomiast hołek ganiał na budżetowych BFG.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Jacky X napisał:

Robert powiedział, że za kierownicą rajdówki nigdy nie czuł tego co za kierownicą F1. W sumie szkoda bo wiele pięknych chwil było związanych z rajdówkami.

 

Może się nudził ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, turdziGT napisał:

Mysle że słabe bo to inna para kaloszy 

 

 

Myślę, że gdyby dzisiaj wsiedli to w porównywalnych rajdówkach by coś powalczyli a w porównywalnych sprzętach F1, Robson rozniósłby Seba na strzępy. 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze co do Seba, to dzisiaj konkretnie wydzwonił na testach. Długi 6-kowy zakręt i kamień na linii wyścigowej, auto jak to na Finkce mocno poobijane. Do tego stopnia, że M-Sport nie zrealizuję dalszego programu testowego. Evans i Suninen sobie nie pojeżdżą :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7/5/2017 o 21:31, 4mamut napisał:

Tak jak się spodziewałem to angol pracujący od 2 lat w tojcie który przeszedł wraz z kilkoma kolesiami z M-sport po 12 latach.

Nie dziwi mnie teraz fakt że ustawienie toyoty są tożsame z Fiestą WRC i wszystkie tajne rzeczy zostały mówiąc szczerze zdradzone przez nich.

Jest poniekąd odpowiedź więc dlaczego Toyota mając pierwszy sezon jest w stanie dorównać reszcie. Smutne....:( Malcolm Wilson przeklina do tej pory.

Jakość ludzie z VW i Hyundaja nie przeszli więc honor mają, natomiast brytyjczycy szkoda gadać.

Takie gadanie o honorze jest raczej bez sensu. Goście zmienili robotę jak w każdej innej branży, Toyota zapłaciła lepiej to sie przenieśli. Ludzie mieszają się między zespołami od dawien dawna i nikt nie robi z tego problemu.

Jakoś nikt nie darł szat, że Hyundai budując pierwsze i20 WRC kupił na wzór Fiestę WRC. A z VW odeszło stosunkowo mało ludzi, bo podobno zgodnie z prawem niemieckim musieli zapewnić pracownikom albo sowite odprawy, albo miejsca pracy na innym stanowisku.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, konar napisał:

Ptaszek przerywa swój program startów w WRC2, zamierzają teraz brać udział w mniejszych rajdach.

Nie dziwię się. Miał wystarczająco dużo czasu i możliwości żeby się pokazać o których większość kierowców w PL mogłaby sobie pomarzyć. W tym roku nie było żadnego progresu, jeżeli już było dość niezłe tempo, to za chwilę dzwon, Fajny i inteligentny chłopak, ale niech się zajmie czymś innym.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...