Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2017


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

Citroen drops Kris Meeke for Andreas Mikkelsen for Rally Poland

 

 

 

http://www.autosport.com/news/report.php/id/130090/meeke-dropped-for-mikkelsen-for-poland?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

 

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, matros1 napisał:

Citroen drops Kris Meeke for Andreas Mikkelsen for Rally Poland

 

 

 

http://www.autosport.com/news/report.php/id/130090/meeke-dropped-for-mikkelsen-for-poland?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

 

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Nic dziwnego, że Mattonowi skończyła się cierpliwość. To co w tym sezonie pokazał Kris woła o pomstę do nieba.

 

Typowałem taką zmianę po Sardynii i jestem przekonany, że to początek końca Krisa w Citroenie. Przymusowa przerwa raczej mu nie pomoże, a jeśli Andreas pokaże się z dobrej strony to nikt po Meeke'u płakał nie będzie. 

 

Co do samego rajdu- Tanakowi zwycięstwo należało się jak psu buda, chociażby za ubiegłoroczny Polski. Szkoda Paddona, głupi błąd przekreślił szansę na dobry wynik, a potem konkretny dzwon. Wciąż liczę, że przełamie się w drugiej połowie sezonu.

 

Lappi to moim zdaniem przyszły mistrz świata. Jestem bardzo ciekawy co pokaże w Mikołajkach. 

 

Tak czy owak mamy najciekawszy sezon od wielu lat i mam nadzieję, że tak będzie aż do ostatniej rundy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objdzili sie juz myslalem ze nikt tego rajdu tu Nie oglądal :)

oj zaczyna sie robić ciepło w Citroenie i cosc czuje ze poleca jakies głowy.

jak ktoś wspomniał Lappi gwiazda rajdu bezapelacyjne !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze nikt przy zdrowym rozsądku nie oczekiwał ze w drugim starcie WRC zgarnie 4 oesy w tym PS i przyjedzie czwarty.A on to zrobił bez specjalnej napinki.

ciekawe tylko jak Yaris bedzie sie sprawował na Polskim i Finlandii bo sa ewidentne rajdy ktore mu leżą a ktore nie za bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorac pod uwagę pakiet aero Toyoty, powinni być szybcy w Polsce, szczególnie że to sami Finowie.

Ale Tanak na fali też tanio skóry nie sprzeda. Będzie się działo. 

Ta Sardynia była niesamowicie emocjonująca. 

 

Trochę mnie zaskoczyło słabe tempo Mikkelsena, ale dobrze że dojechał.

Szczerze mówiąc obstawiałem, że na stałe zastąpi Lefebvra, ale "Jesus Christ Kris" ułatwił Mattonowi podjęcie decyzji.Niestety. 

Jeśli mu dadzą dobrze potestować, to w Rajdzie Polski ma wszelkie papiery na dobry wynik.Zawsze u nas był szybki, wygrał w zeszłym roku i będzie miał świetną pozycję startową, a Meksyk pokazał że auto ma potencjał, nawet jak się nim po parkingach jeździ :-)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tez ale myślę że rozsądek wziął górę nad emocjami.Mysle że Andreas postawi na odjechane do mety i swojego rodzaju test niż pokazanie prędkości.Dwoch dzienników jaz mają i to im chyba wystarczy więc zagrał rozsądnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt. Szczególnie że Sardynia jest strasznie wrednym rajdem, bo nie trzeba wcale jechać na limicie żeby skończyć z uszkodzonym autem lub oponą.

 

Swoją drogą to niesamowite, że MSport, jedyny niefabryczny zespół, póki co deklasuje fabryki.

Na 7 rajdów byli na podium w każdym, z czego w 3 rajdach mieli na podium 2 auta (jeśli liczyć Evansa w Argentynie).

Dla porównania Citroen był na podium raz, jednym autem (katastrofa), Toyota 3 razy (JML), a Hultaj w 5 rajdach, z czego w 2 dwoma autami.

No i w klasyfikacji kierowców zajmują miejsca 1 i 3.

Malcolm naprawdę długo na to pracował.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda i dlatego jestem troche rozdarty bo Nie kibicuje Ogierowi ale z drugiejstrony chcieli bym zeby chlopaki z Mspotu wygrali dla Malcoma bo mu sie to nalezy.

idac troche Dalen mysle ze ten rok to jedyna stansa bo w przyszlych roku fabryka odskocza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą to Lefebvre musi mieć ładne plecy w Cytrynie, bo tak samo dzwoni jak Kris w każdym rajdzie, tylko Kris ma tempo na zwycięstwo, a Stefan na potencjalne zwycięstwo w WRC2. Też mam mieszane uczucia co do odsunięcia Krisa, może dlatego, że jak nie ma Roberta to jemu najbardziej kibicuję w tym roku. Wątpie też, że pauzowanie przez jeden rajd pomoże, a wręcz przeciwnie może tylko zwiększyć presje na dobry wynik w Finlandii.

 

Co do rajdu, to nie spodziewałem się tak tragicznego tempa wicemistrza świata ad 2016 Mikkelsena. Gdybym przed rajdem nie śledził mediów to byłbym przekonany, że dalej jedzie Fabią R5... Ale fakt, że Sardynia to nie jest najbardziej optymalny rajd na pokazanie tempa i Mikkelsenowi nigdy też nie leżała. Może po odpadnięciu Meeka i Breena dostal też przykaz od Mattona, żeby dowieźć wynik. Prawdziwy sprawdzian Andreasa będzie na Polaku.

 

Podobnie jak koledzy jestem pod ogromnym wrażeniem Lappiego! Co za jazda, wygral chyba z 6 odcinków - chyba najwięcej w tym rajdzie! Fakt tempo było jak sinusoida raz super, raz sekunda na kilometrze w plecy, ale występ jak najbardziej in plus. Teraz dwa rajdy w których zawsze dominował, Toyka też wydaję się dobrze sprawować na szybkich oesach, pozycję startową też bedzie miał bardzo dobrą - może być niespodzianka :)

 

Bardzo chciałbym zobaczyć w trzeciej Toyocie Sunninena, w tamtym roku walczył do konca prywatną Fabią z Lappim o tytuł. 

 

No i na koniec brawo Ott Tanak! W pełni zasłużone zwycięstwo, oby w Mikołajkach była powtórka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co gadać, szkoda Krisa.

Spojrzałem jeszcze na jego onboard na WRC+ z tego odcinka gdzie wypadł. Przed tym OSem prowadził w rajdzie.

Piękna jazda, ale totalnie na żyletki. Wcześniej wygrał 2 odcinki. W chwili wypadku miał na tym oesie już ponad 3s przewagi nad Lappim, który wygrał ten OS, a to była dopiero 1/3 odcinka (mniej niż 5km).

Chyba to nie jest kwestia, że auto takie czy inne.

Po prostu cisnął jak szatan i się nie udało. Znowu :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Crazy_Ivan napisał:

Nadrabiam zaległości z weekendu na RBTV. Rozumiem frustrację JML, ale szczerze mówiąc, im więcej on mówi, tym mniej mam dla niego sympatii.... 

Ja mam tak od dłuższego czasu. Rozwiązanie jest proste, wyłączam dźwięk jak tylko Jari zaczyna się wypowiadać. Od razu jestem spokojniejszy ;)

9 godzin temu, konar napisał:

Swoją drogą to Lefebvre musi mieć ładne plecy w Cytrynie, bo tak samo dzwoni jak Kris w każdym rajdzie, tylko Kris ma tempo na zwycięstwo, a Stefan na potencjalne zwycięstwo w WRC2.

Francuski zawodnik, sponsorowany przez francuską federację, we francuskim aucie na francuskich oponach. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz. 
 

9 godzin temu, konar napisał:

Co do rajdu, to nie spodziewałem się tak tragicznego tempa wicemistrza świata ad 2016 Mikkelsena. Gdybym przed rajdem nie śledził mediów to byłbym przekonany, że dalej jedzie Fabią R5... Ale fakt, że Sardynia to nie jest najbardziej optymalny rajd na pokazanie tempa i Mikkelsenowi nigdy też nie leżała. Może po odpadnięciu Meeka i Breena dostal też przykaz od Mattona, żeby dowieźć wynik. Prawdziwy sprawdzian Andreasa będzie na Polaku

Mikkelsen to drugi wicemistrz, wice jest Neuville :) Ale to nie zmienia faktu, że jechał zachowawczo, dodatkowo kapeć też mu nie pomógł. Ale zgadzam się, że pełniejszy obraz będziemy mieli po Polskim. 

 

8 godzin temu, Bosman napisał:

Nie ma co gadać, szkoda Krisa.

Spojrzałem jeszcze na jego onboard na WRC+ z tego odcinka gdzie wypadł. Przed tym OSem prowadził w rajdzie.

Piękna jazda, ale totalnie na żyletki. Wcześniej wygrał 2 odcinki. W chwili wypadku miał na tym oesie już ponad 3s przewagi nad Lappim, który wygrał ten OS, a to była dopiero 1/3 odcinka (mniej niż 5km).

Chyba to nie jest kwestia, że auto takie czy inne.

Po prostu cisnął jak szatan i się nie udało. Znowu :-(

Mi też wydaje się, że auto jest co najmniej ok, to łącznik między kierownicą a pedałami nawala. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/693336/formula-1-potrzebuje-roberta-kubicy

 

O "efekcie Kubicy" przekonali się też promotorzy WRC. Gdy Polak zawitał do rajdowych samochodowych mistrzostw świata, nagle wzrósł zapał fanów do Rajdu Polski. - Polacy znaleźli się na pierwszym miejscu odwiedzających oficjalną stronę WRC. Przed Brytyjczykami, Francuzami i Belgami. Zarządzający stroną zadecydowali nawet o dodaniu języka polskiego. Jednak po odejściu Kubicy z WRC wejścia tak mocno spadły, że został wycofany. Szaleństwo przełożyło się na obecność kibiców na Rajdzie Polski. Stanowisko Roberta było oblegane od rana do wieczora - mówi Agata Bednarczuk, dziennikarka zajmująca się tematyką WRC.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jacky X napisał:

https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/693336/formula-1-potrzebuje-roberta-kubicy

 

O "efekcie Kubicy" przekonali się też promotorzy WRC. Gdy Polak zawitał do rajdowych samochodowych mistrzostw świata, nagle wzrósł zapał fanów do Rajdu Polski. - Polacy znaleźli się na pierwszym miejscu odwiedzających oficjalną stronę WRC. Przed Brytyjczykami, Francuzami i Belgami. Zarządzający stroną zadecydowali nawet o dodaniu języka polskiego. Jednak po odejściu Kubicy z WRC wejścia tak mocno spadły, że został wycofany. Szaleństwo przełożyło się na obecność kibiców na Rajdzie Polski. Stanowisko Roberta było oblegane od rana do wieczora - mówi Agata Bednarczuk, dziennikarka zajmująca się tematyką WRC.

Coz Nie trzeba patrzec w statystyki wystarczy zerknac tutaj.W weekend byl Rajd i to w Europie a w tym temacie nie było z kim pogadać.Jak zjeździł Robert to zalogowanych tu było ze 200 osób.A teraz co jest nas tu moze tyle ze na palcach jednej ręki policzyć mozna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Krisa to dzisiaj czytałem ciekawy komentarz gdzieś w internecie dający podsumowanie tego co się dzieje.
I tak Kris na 7 rajdów miał 8 przygód (wliczając w to dzwon na testach przed Szwecją).
Porównuje się go do jego mentora Colina. Tyle że Colin dzwonił bo wyciskał z samochodu 110% za co wszyscy go kochali. Kris dzwoni bo nie ma głowy do wygrywania a nie dlatego że wyciska z samochodu wszystko i jeszcze trochę.
Szczerze wątpię że pauza na Rajdzie Polski mu pomoże.


Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, konar napisał:

Takie info dzisiaj od Colina :blink:

 

Ciekawe jakim autem? W wywiadach Robert sugerował, że nie zamknął sobie furtki do kilku rajdów w sezonie, ale to było na etapie planowania startów w LMP1.

To by się pokrywało też po części z czerwcowym newsem zapowiedzianym przez @carfit

 

Ale misz-masz informacyjny. Co z tego wyniknie i kiedy ? Kariera rajdowa po tak długim czasie bez rajdowania ? Sensacja.  I dlaczego napisane jest "był" a nie "jest" , no i w końcu jakiego samochodu , któż miałby mu go udostępnić ?!? Co ten Colin miał na myśli ???

PS. Mógłby Kubica pojechać Deutschland

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...