Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2017


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, konar napisał:

Jestem pod ogromnym wrażeniem tempa Lappiego

 

brawo, pokazał znakomite tempo w rajdzie i na PS jadąc pierwszy raz Toyotą

 

a Ogier powiększył przewagę w generalce.

 

co ten Mikkelsen narobił ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, szubaru napisał:

 

brawo, pokazał znakomite tempo w rajdzie i na PS jadąc pierwszy raz Toyotą

 

a Ogier powiększy przewagę w generalce.

 

co ten Mikkelsen narobił ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, turdziGT napisał:

Taka ciekawostka w zeszłym roku ogier na fafe miał 6.44.6 w Polo.Tanak w samochodzie 2017 tylko 6 sekund lepiej a wiec troche wiecej niz 0.5 sek na kilometrze.Roznica wcale nie jakaś duza i śmiem twierdzić ze OGIER  w Polo 2016 był by nadal konkurencyjny.

Pół sekundy na kilometrze to dużo, ale na to, co obiecywano po nowych samochodach jako nowej B Grupie rzeczywiście może rozczarowywać. 

Jeśli chodzi o sam rajd, myślę, że osoby, które wieszczyły bezrobocie Ogierowi po sezonie mają okazję przemyśleć swoje prognozy. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że po piątku, kiedy odkurzał, jego strata była symboliczna. 

Tanak, Meeke, Latvala - po raz kolejny mniejsze lub większe błędy O ile Latvala może być usprawiedliwiony chorobą, to Meeke zalicza najgorszy sezon jaki pamiętam. Ogromna szkoda bo tak jak pisałem wcześniej to chyba jego ostatnia szansa zwojować cokolwiek w WRC. 

 

Szkoda Paddona bo miałem nadzieję, że Portugalia będzie dla niego punktem zwrotnym, niestety zawiodła technika. 

 

Mikkelsen - szkoda dzwona na ostatnim oesie, ale jestem przekonany, że szedł wszystko, żeby zwrócić na siebie uwagę na PS. On ma jeden cel- wrócić do WRC a nie ciułać punkciki w WRC2. 

 

Lefevbre, Hanninen - ci goście powinni mieć bardzo lekki sen, a w koszmarach pewnie widują twarz Andreasa, który powinien jak najszybciej zastąpić któregoś z nich. Naprawdę, w historii bywali szybsi gentleman driverzy. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogier potwierdził klasę, mimo że odkurzał w piątek.

Ogólnie piątek to było coś pięknego, chyba 6 różnych liderów.

Pięknie się nam układają te mistrzostwa.

Wszystko co Tutek wyżej napisał 100% zgoda. Miejsce Mikkelsena jest zdecydowanie w WRC, mimo błędu. Ten koleś jest piekielnie szybki, byle mu tylko psycha nie siadła z frustracji, że taki Lefebvre czy Hanninen mają fotele w fabrykach, a on w WRC2 kibluje.

Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że "cichociemny" Sordo pojechał naprawdę dobry rajd na szutrze i to podium to nie było przypadkiem.

Paddon ma sezon równie "dobry" co Meeke niestety. Szkoda obu bo to wspaniali fighterzy.

Co do sezonu Meeka, to on chyba w nigdy nie miał do tej pory dobrego sezonu, a tylko pojedyncze przebłyski. Ten sezon miał to zmienić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może utrzeć nosa Chrisowi. Obstawiam, że będzie najlepszy w Citroenie.

Szkoda tylko, że Lefebvre wraca na Polski, chętnie zobaczyłbym na żywo u nas szybkiego Citroena w rękach Andreasa. 

W sumie to mam nadzieję, że jak będzie dobry wynik na Sardynii, to może być kontynuacja owocnej współpracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed rajdem Andreas dostanie tylko jeden dzień testów, ale przy obecnej dyspozycji kierowców Citroena wystarczy, że dojedzie do mety, a i tak będzie z nich najszybszy. Breen, który robi bardzo dobrą robotę to jednak nie ta liga, a Meeke podejrzewam, że będzie chciał za wszelką cenę udowodnić szybkość i po drodze może się przytrafić jakaś przygoda. Mikkelsen powinien to rozegrać na chłodno. Pojechać swoim tempem, unikać przygód i moim zdaniem jest szansa spokojnie na podium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie!!!!

Szkoda, że  mało testów, bo to jednak zupełnie nowe auta, ale chyba Andreas spędził wcześniej sporo czasu na testach Polo 2017.

Coś mi mówi, że na Rajd Polski też się miejsce dla niego znajdzie, przecież on ten rajd wygrał w generalce w 2016...

Oby tylko nie próbował za wiele udowodnić na tej Sardynii.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super wiadomość.

Mnie sie wydaje ze Mikkelsen po prostu wysiądźcie i nawet bez testów porozstawia wszystkich po katach łącznie z Neuville i Ogierem o kierowcach Citroenach nie wspominając.Oj poleca tam głowy tylko nie wiadomo która.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja aż tak optymistyczny nie jestem. Cenię Mikkelsena, ale nie sądze, że porozstawia wszystkich. Myślę, że pudło to jest całkiem realny cel, pozycję startową będzie miał znakomitą. Pozostanie wjeżdżenie się w Cytrynę, która ma chyba największą tendencję do zamiatania tyłkiem, a to akurat Andreasowi pasuję. Zobaczmy jak dużo czasu potrzebował Ogier, żeby poustawiać sobie Fiesta tak jak chciał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, turdziGT napisał:

Mnie sie wydaje ze Mikkelsen po prostu wysiądźcie i nawet bez testów porozstawia wszystkich po katach łącznie z Neuville i Ogierem o kierowcach Citroenach nie wspominając.

 

bardzo optymistycznie napisałeś ale kto wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozstawianie po kątach to przesada. Wydaje mi się, że pojedyncze oesowe zwycięstwa i miejsce na podium jest bardzo realne. Inna sprawa, że jak pokazuje obecny sezon Meeke, Latvala i Neuville nie najlepiej znoszą presję i być może wystarczy, żeby Andreas ich trochę ponaciskał a sami się wysypią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andreas też jednak będzie pod sporą presją, bo będzie chciał się pokazać z dobrej strony.

Ważne, że tak dobry kierowca dołącza do WRC.

Neuville kłopoty z presja ma chyba za sobą (Monte, Szwecja).

Niesamowite, ile on już zdobył w tym sezonie punków na power stage (23). Kolejni Ogier i Latvala mają po 15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, beben napisał:

 


Kolega w czerwonej bejcy chyba ciut ciśnienia nie trzymał ;)
 

 

 

 

Trochę inaczej się jeździ kiedy patrzy na ciebie kilka setek par oczu a przejazd nagrywa kilkanaście kamer... można nie utrzymać  ;) 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...