szubaru Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 16 godzin temu, konar napisał: Jestem pod ogromnym wrażeniem tempa Lappiego brawo, pokazał znakomite tempo w rajdzie i na PS jadąc pierwszy raz Toyotą a Ogier powiększył przewagę w generalce. co ten Mikkelsen narobił ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 3 godziny temu, szubaru napisał: brawo, pokazał znakomite tempo w rajdzie i na PS jadąc pierwszy raz Toyotą a Ogier powiększy przewagę w generalce. co ten Mikkelsen narobił ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 ależ błąd jak to trzeba być cały czas skoncentrowanym, miał 3 minuty przewagi w klasie. ten kibic to chyba na vhs-ie nagrywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 17 godzin temu, turdziGT napisał: Taka ciekawostka w zeszłym roku ogier na fafe miał 6.44.6 w Polo.Tanak w samochodzie 2017 tylko 6 sekund lepiej a wiec troche wiecej niz 0.5 sek na kilometrze.Roznica wcale nie jakaś duza i śmiem twierdzić ze OGIER w Polo 2016 był by nadal konkurencyjny. Pół sekundy na kilometrze to dużo, ale na to, co obiecywano po nowych samochodach jako nowej B Grupie rzeczywiście może rozczarowywać. Jeśli chodzi o sam rajd, myślę, że osoby, które wieszczyły bezrobocie Ogierowi po sezonie mają okazję przemyśleć swoje prognozy. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że po piątku, kiedy odkurzał, jego strata była symboliczna. Tanak, Meeke, Latvala - po raz kolejny mniejsze lub większe błędy O ile Latvala może być usprawiedliwiony chorobą, to Meeke zalicza najgorszy sezon jaki pamiętam. Ogromna szkoda bo tak jak pisałem wcześniej to chyba jego ostatnia szansa zwojować cokolwiek w WRC. Szkoda Paddona bo miałem nadzieję, że Portugalia będzie dla niego punktem zwrotnym, niestety zawiodła technika. Mikkelsen - szkoda dzwona na ostatnim oesie, ale jestem przekonany, że szedł wszystko, żeby zwrócić na siebie uwagę na PS. On ma jeden cel- wrócić do WRC a nie ciułać punkciki w WRC2. Lefevbre, Hanninen - ci goście powinni mieć bardzo lekki sen, a w koszmarach pewnie widują twarz Andreasa, który powinien jak najszybciej zastąpić któregoś z nich. Naprawdę, w historii bywali szybsi gentleman driverzy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Ogier potwierdził klasę, mimo że odkurzał w piątek. Ogólnie piątek to było coś pięknego, chyba 6 różnych liderów. Pięknie się nam układają te mistrzostwa. Wszystko co Tutek wyżej napisał 100% zgoda. Miejsce Mikkelsena jest zdecydowanie w WRC, mimo błędu. Ten koleś jest piekielnie szybki, byle mu tylko psycha nie siadła z frustracji, że taki Lefebvre czy Hanninen mają fotele w fabrykach, a on w WRC2 kibluje. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że "cichociemny" Sordo pojechał naprawdę dobry rajd na szutrze i to podium to nie było przypadkiem. Paddon ma sezon równie "dobry" co Meeke niestety. Szkoda obu bo to wspaniali fighterzy. Co do sezonu Meeka, to on chyba w nigdy nie miał do tej pory dobrego sezonu, a tylko pojedyncze przebłyski. Ten sezon miał to zmienić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Andreas Mikkelsen wraca do WRC za kierownicę Citroena w Citroen Total Abu Dhabi WRT http://rajdy.autoklub.pl/news/mikkelsen-w-citroenie,76597 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 No nareszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 No wreszcie i teraz będzie jeszcze ciekawiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Może utrzeć nosa Chrisowi. Obstawiam, że będzie najlepszy w Citroenie. Szkoda tylko, że Lefebvre wraca na Polski, chętnie zobaczyłbym na żywo u nas szybkiego Citroena w rękach Andreasa. W sumie to mam nadzieję, że jak będzie dobry wynik na Sardynii, to może być kontynuacja owocnej współpracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Przed rajdem Andreas dostanie tylko jeden dzień testów, ale przy obecnej dyspozycji kierowców Citroena wystarczy, że dojedzie do mety, a i tak będzie z nich najszybszy. Breen, który robi bardzo dobrą robotę to jednak nie ta liga, a Meeke podejrzewam, że będzie chciał za wszelką cenę udowodnić szybkość i po drodze może się przytrafić jakaś przygoda. Mikkelsen powinien to rozegrać na chłodno. Pojechać swoim tempem, unikać przygód i moim zdaniem jest szansa spokojnie na podium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 bardzo dobra wiadomość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 W końcu ktoś z Citroena poszedł po rozum do głowy. Nie zdziwie się jak po Sardynii ogłasza współpracę do końca sezonu. Lefebvre powinien sobie spokojnie trenować nawet DS3 lub zwykła R5, bo na ten czas najwyższą liga jest dla niego za szybką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Nareszcie!!!! Szkoda, że mało testów, bo to jednak zupełnie nowe auta, ale chyba Andreas spędził wcześniej sporo czasu na testach Polo 2017. Coś mi mówi, że na Rajd Polski też się miejsce dla niego znajdzie, przecież on ten rajd wygrał w generalce w 2016... Oby tylko nie próbował za wiele udowodnić na tej Sardynii..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Super wiadomość. Mnie sie wydaje ze Mikkelsen po prostu wysiądźcie i nawet bez testów porozstawia wszystkich po katach łącznie z Neuville i Ogierem o kierowcach Citroenach nie wspominając.Oj poleca tam głowy tylko nie wiadomo która. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Ja aż tak optymistyczny nie jestem. Cenię Mikkelsena, ale nie sądze, że porozstawia wszystkich. Myślę, że pudło to jest całkiem realny cel, pozycję startową będzie miał znakomitą. Pozostanie wjeżdżenie się w Cytrynę, która ma chyba największą tendencję do zamiatania tyłkiem, a to akurat Andreasowi pasuję. Zobaczmy jak dużo czasu potrzebował Ogier, żeby poustawiać sobie Fiesta tak jak chciał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Mikkelsen w Cytrynie pojedzie w Sardynii Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Citroen troche nie ma wyjścia, muszą sięgnąć po drugiego kierowce z wysokiej półki, bo seria Meeka trwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Oj na miejscu Krisa miał bym lekki sen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 5 godzin temu, turdziGT napisał: Mnie sie wydaje ze Mikkelsen po prostu wysiądźcie i nawet bez testów porozstawia wszystkich po katach łącznie z Neuville i Ogierem o kierowcach Citroenach nie wspominając. bardzo optymistycznie napisałeś ale kto wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Rozstawianie po kątach to przesada. Wydaje mi się, że pojedyncze oesowe zwycięstwa i miejsce na podium jest bardzo realne. Inna sprawa, że jak pokazuje obecny sezon Meeke, Latvala i Neuville nie najlepiej znoszą presję i być może wystarczy, żeby Andreas ich trochę ponaciskał a sami się wysypią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Andreas też jednak będzie pod sporą presją, bo będzie chciał się pokazać z dobrej strony. Ważne, że tak dobry kierowca dołącza do WRC. Neuville kłopoty z presja ma chyba za sobą (Monte, Szwecja). Niesamowite, ile on już zdobył w tym sezonie punków na power stage (23). Kolejni Ogier i Latvala mają po 15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Kolega w czerwonej bejcy chyba ciut ciśnienia nie trzymał Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 1 godzinę temu, beben napisał: Kolega w czerwonej bejcy chyba ciut ciśnienia nie trzymał Trochę inaczej się jeździ kiedy patrzy na ciebie kilka setek par oczu a przejazd nagrywa kilkanaście kamer... można nie utrzymać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Pewnie jechał chłop pierwszy raz i się podpalił za bardzo Lepsze dla mnie były 3 zera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się