Jump to content

miękki pedał hamulca


nitroceluloza
 Share

Recommended Posts

Witam, problem jest taki, że w moim s turbo, po wymianie hamulców na zestaw z imprezy (czterotłoczek przód i dwutłoczek tył), wymianie przednich przewodów hamulcowych na te w oplocie, wymianie wszystkich cylinderków i gumek w zaciskach oraz wymianie pompy hamulcowej na nową(ABE) pedał hamulca zrobił się bardzo miękki oraz ma stosunkowo długi "martwy zakres" skoku. hamuje duuuużo lepiej jak wcześniej, ABS działa a układ był wielokrotnie odpowietrzany przez fachowców zarówno na wyłączonym jak i uruchomionym silniku. płynu również nie ubywa ani nie stwierdzono żadnego wycieku. płyn to jak subaru chciało na korkach dot3.

 

Mimo że wszystko działa to mnie to niepokoi, tak ma być że bez żadnego wysiłku jestem w stanie wcisnąć hamulec do ogranicznika?

Link to comment
Share on other sites

Moze głupie ale czy tylne zaciski założone masz odpowietrzeniem do góry ? Tzn prawy na lewa stronę i odwrotnie . Zawsze jakiś pomysł. Pozdro

Moze głupie ale czy tylne zaciski założone masz odpowietrzeniem do góry ? Tzn prawy na lewa stronę i odwrotnie . Zawsze jakiś pomysł. Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Tylne zaciski napewno są dobrze zamontowane.

Mechanik mi mówił że ma jakąś maszynę do próżniowego napełniania płynem hamulcowym tylko że była zalana DOT4. Jaka jest różnica między DOT 3 a DOT4 poza temp wrzenia? i dlaczego subaru na korkach chce DOT 3?

Link to comment
Share on other sites

DOT 3  i DOT 4  róznią się temp. wrzenia i mogą , ale nie muszą lepkością. 

Są na tej samej bazie chemicznej i mieszalne ze sobą (innych nie mieszaj). Możesz dać DOT 4   -będzie lepiej- są odporniejsze na przegrzanie.

 Co do hamulca jeśli rośnie przy kolejnych naciskaniach to  spróbuj odpowietrzyć " ręcznie",choć maszyna powinna dobrze to robić. Możesz spróbować podregulować długością popychacza pompy, ale tu chyba tylko wysokość pedału zmienisz.

pozdr.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...