nitroceluloza Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Witam, problem jest taki, że w moim s turbo, po wymianie hamulców na zestaw z imprezy (czterotłoczek przód i dwutłoczek tył), wymianie przednich przewodów hamulcowych na te w oplocie, wymianie wszystkich cylinderków i gumek w zaciskach oraz wymianie pompy hamulcowej na nową(ABE) pedał hamulca zrobił się bardzo miękki oraz ma stosunkowo długi "martwy zakres" skoku. hamuje duuuużo lepiej jak wcześniej, ABS działa a układ był wielokrotnie odpowietrzany przez fachowców zarówno na wyłączonym jak i uruchomionym silniku. płynu również nie ubywa ani nie stwierdzono żadnego wycieku. płyn to jak subaru chciało na korkach dot3. Mimo że wszystko działa to mnie to niepokoi, tak ma być że bez żadnego wysiłku jestem w stanie wcisnąć hamulec do ogranicznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Coś nie tak. Może jednak pod którymś tłoczkiem coś powietrza zostało . Innego wytłumaczenia nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelBoro Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Moze głupie ale czy tylne zaciski założone masz odpowietrzeniem do góry ? Tzn prawy na lewa stronę i odwrotnie . Zawsze jakiś pomysł. Pozdro Moze głupie ale czy tylne zaciski założone masz odpowietrzeniem do góry ? Tzn prawy na lewa stronę i odwrotnie . Zawsze jakiś pomysł. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Tylne zaciski napewno są dobrze zamontowane. Mechanik mi mówił że ma jakąś maszynę do próżniowego napełniania płynem hamulcowym tylko że była zalana DOT4. Jaka jest różnica między DOT 3 a DOT4 poza temp wrzenia? i dlaczego subaru na korkach chce DOT 3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 DOT 3 i DOT 4 róznią się temp. wrzenia i mogą , ale nie muszą lepkością. Są na tej samej bazie chemicznej i mieszalne ze sobą (innych nie mieszaj). Możesz dać DOT 4 -będzie lepiej- są odporniejsze na przegrzanie. Co do hamulca jeśli rośnie przy kolejnych naciskaniach to spróbuj odpowietrzyć " ręcznie",choć maszyna powinna dobrze to robić. Możesz spróbować podregulować długością popychacza pompy, ale tu chyba tylko wysokość pedału zmienisz. pozdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się