Skocz do zawartości

miękki pedał hamulca


nitroceluloza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem jest taki, że w moim s turbo, po wymianie hamulców na zestaw z imprezy (czterotłoczek przód i dwutłoczek tył), wymianie przednich przewodów hamulcowych na te w oplocie, wymianie wszystkich cylinderków i gumek w zaciskach oraz wymianie pompy hamulcowej na nową(ABE) pedał hamulca zrobił się bardzo miękki oraz ma stosunkowo długi "martwy zakres" skoku. hamuje duuuużo lepiej jak wcześniej, ABS działa a układ był wielokrotnie odpowietrzany przez fachowców zarówno na wyłączonym jak i uruchomionym silniku. płynu również nie ubywa ani nie stwierdzono żadnego wycieku. płyn to jak subaru chciało na korkach dot3.

 

Mimo że wszystko działa to mnie to niepokoi, tak ma być że bez żadnego wysiłku jestem w stanie wcisnąć hamulec do ogranicznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze głupie ale czy tylne zaciski założone masz odpowietrzeniem do góry ? Tzn prawy na lewa stronę i odwrotnie . Zawsze jakiś pomysł. Pozdro

Moze głupie ale czy tylne zaciski założone masz odpowietrzeniem do góry ? Tzn prawy na lewa stronę i odwrotnie . Zawsze jakiś pomysł. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylne zaciski napewno są dobrze zamontowane.

Mechanik mi mówił że ma jakąś maszynę do próżniowego napełniania płynem hamulcowym tylko że była zalana DOT4. Jaka jest różnica między DOT 3 a DOT4 poza temp wrzenia? i dlaczego subaru na korkach chce DOT 3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOT 3  i DOT 4  róznią się temp. wrzenia i mogą , ale nie muszą lepkością. 

Są na tej samej bazie chemicznej i mieszalne ze sobą (innych nie mieszaj). Możesz dać DOT 4   -będzie lepiej- są odporniejsze na przegrzanie.

 Co do hamulca jeśli rośnie przy kolejnych naciskaniach to  spróbuj odpowietrzyć " ręcznie",choć maszyna powinna dobrze to robić. Możesz spróbować podregulować długością popychacza pompy, ale tu chyba tylko wysokość pedału zmienisz.

pozdr.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...