Paweł Ślawski Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Cześć, w moim subaru padła sonda lambda za katalizatorem, a dokładniej jej grzałka, na co wskazuje błąd P0037. Z logów zebranych w ecuExplorerze widać, że rear O2 sensor działa, natomiast Rear O2 Heater Current jest cały czas zero. Także sonda idzie do wymiany. Potrzebuję informacji jaką sondę kupić. Według katalogu jest to numer 22690AA891, w ASO taka przyjemność to 869 zł. może ktoś polecić jakiś zamiennik? Czy jestem skazany na oryginał? dodam że internet już przejrzałem i nie znalazłem nic co by było godne uwagi to: http://www.czesciauto24.pl/herthbuss-jakoparts/7563715 Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegat Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Denso Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Ślawski Posted December 29, 2016 Author Share Posted December 29, 2016 Pytanie tylko która sonda będzie pasować, według katalogów Denso nie ma odpowiednika dla tego modelu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nurek Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Proponowalbym sprawdzić jeszcze sama sondę, przed wydaniem około 400 zł. Mozliwe, ze jest sprawna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_zf2003 Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 Tez wymienialem pierwsza sonde. Zadzwonilem do sklepu ktory specjalizuje sie w czesciach do Subaru. Podalem numer VIN i przyslali mi DENSO (koszt okolo 430 zl). Wymieniona jakies 3 miesiace temu i na razie spokoj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
palmall Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 Proponowalbym sprawdzić jeszcze sama sondę, przed wydaniem około 400 zł. Mozliwe, ze jest sprawna. Sondę ma sprawną, gorzej z obwodem grzałki :] Będzie mu wywalało ten błąd coraz częściej, a dopóki sonda nie osiągnie temperatury roboczej będzie dawała złe odczyty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nurek Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 Miałem ten sam błąd przez blisko rok, okresowo sie pojawiał, z czasem coraz częściej. Po odpięciu sondy, sprawdzeniu i ponownym podłaczeniu już od roku cisza. Absolutnie nie chce sie mądrzyć tutaj u mnie tak było, ale z tego co czytałem na forum wymiana sondy na denso jest skuteczna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Ślawski Posted December 30, 2016 Author Share Posted December 30, 2016 Problem w tym że błąd wywala cały czas, po skasowaniu pojawia się zaraz po odpaleniu auta, więc błąd jest upierdliwy i nie działa tempomat. Sondę ma sprawną, gorzej z obwodem grzałki :] Jest dokładnie jak Palmall napisał. wymiana sondy na denso jest skuteczna Pytanie jaki numer katalogowy Denso będzie pasował ? według katalogów Denso nie ma odpowiednika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJO Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 Miałem ten sam błąd przez blisko rok, okresowo sie pojawiał, z czasem coraz częściej. Po odpięciu sondy, sprawdzeniu i ponownym podłaczeniu już od roku cisza. Absolutnie nie chce sie mądrzyć tutaj u mnie tak było, ale z tego co czytałem na forum wymiana sondy na denso jest skuteczna. Zgadza się. Styki w kostce sondy potrafią słabo przewodzić. Wypięcie, sprawdzenie i wpięcie pomogło także mi. Ja dodatkowo spiąłem kostki opaską zaciskową.Spokój od 3 lat. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now