dziubek_ma Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Dzień dobry, Czy klimatronik nowego outbacka posiada wejście sterujące z ogrzewania postojowego? Chodzi mi o sytuację, w której klimatronik "wie", że pojawienie się potencjału na jakimś tam pinie oznacza dla niego wejście w tryb ogrzewania postojowego i tym samym dobranie odpowiedniego kierunku, siły i temperatury nawiewu powietrza podobnie jak w samochodach, w których ogrzewanie postojowe montowane jest w fabryce. Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Uruchomienie ogrzewania postojowego powoduje że nawiew włącza się z taką siłą i w takim kierunku, jaki był ustawiony przed zgaszeniem silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubek_ma Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) @spawalniczy dziękuję za informację. Czyli wychodzi na to, że jest tak, jak w moim starym fotesterze sg. Szkoda, bo ostatnio używałem samochodu z fabrycznym ogrzewaniem postojowym i to jest zupełnie inny komfort użytkowania, a elektryk mówił mi, że sprowadza się to właśnie do odpowiedniego wejścia sterującego w module klimatronika, które wiele samochodów nawet bez fabrycznego webasto rzekomo posiada. Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka Edytowane 30 Grudnia 2016 przez dziubek_ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Napisz coś więcej - jak to działa w praktyce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubek_ma Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Nie interesuje Cię jak masz ustawione kierunek nawiewów, ich siłę i temperaturę przy opuszczeniu samochodu. Po włączeniu ogrzewania postojowego pilotem moduł klimatronika "wie" że to nie silnik jest włączony a webasto i odpowiednio steruje nawiewami. Różnica w prędkości nagrzewania wnętrza i odmrażania szyb między termo top c, które miałem w foresterze a tym, którego aktualnie używam jest kolosalna. Z punktu widzenia użytkownika wygląda to tak, że webasto nagrzewa płyn chłodniczy nie uruchamiając nadmuchu, następnie włącza wentylator i wtłacza ciepło do środka, wyłącza nadmuch i znów grzeje płyn na wyłączonym nadmuchu i tak w kółko aż w aucie nie zrobi się sauna. Webasto nie włączy się też jak masz rezerwę w baku. Dla mnie to, że nie muszę pamiętać o zostawianiu nadmuchów w odpowiednich pozycjach... Bezcenne ;-). Pomimo teoretycznego zabezpieczenia rozładowałem sobie 2 razy akumulator w forku włączając webasto z dmuchawami ustawionym przez zapomnienie "do jazdy". Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się