sali1206 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) Witam pacjent to Forester sg 2.0 2004r lpg brc .Po wymianie świec na ngk zaczęły się dziać dziwne rzeczy z obrotami,przy wyrzuceniu biegu na luz obroty skaczą do 2000 i po jakiś 5 sekundach spadają z powrotem do 700-800. O co chodzi?Dodam że zawory były ustawione i została zmieniona sonda lambda przed katalizatorem na denso. Edytowane 27 Grudnia 2016 przez sali1206 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomek Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Proponuję jeszcze wyczyścić przepustnicę jeśli to nie pomoże to zacząć grzebać głębiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zresetuj kompa i niech się zaadaptuje. Zmieniłeś na identyczne świece? Stare były mocno przepalone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 czy na benzynie tylko tak obroty skaczą ,czy na gazie?,bo może właśnie kompa tylko trzeba zrestartować,a może coś z tą sondą jest,i przesterowuje zapłon bo spaliny za ubogie,ale to raczej przy gazie tylko by się działo,u siebie też tak mam że po zmianie biegu bądź wrzuceniu na luz obroty normalnie spadają na te powiedzmy 800-700 obr.a potem delikatnie skoczy do 1000 sekunde dosłownie,tak jakby silniczek krokowy miał opóźnienie,i potem delikatnie ustawiał obroty na jałowym,także mam instalacje brc.dobrze by było takżę wybrać przepustnicę i dokładnie ja wyczyścić w miejscu gdzie jest całkowicie zamknięta może zrobił się taki nagar i blokuje przepustnice trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sali1206 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Świece zmieniłem z boscha na ngk stare nie były jeszcze tragiczne, resetowałem komputer,podmieniłem silnik krokowy przepustnice też czyściłem,zawory były regulowane przed wymianą świec no i takie cuda dzieją się na gazie i na benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Świece zmieniłem z boscha na ngk stare nie były jeszcze tragiczne, resetowałem komputer,podmieniłem silnik krokowy przepustnice też czyściłem,zawory były regulowane przed wymianą świec no i takie cuda dzieją się na gazie i na benzynie. Jak starych nie wyrzuciłeś, to podmień. Wiem, że założyłeś nowe ale czasem nowe też potrafią być uszkodzone. Dlatego lepszym rozwiązaniem jest wymieniać pojedynczo podzespoły, bo teraz masz dylemat - sonda, świece, a może jeszcze coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 jest jeszcze jedna możliwość uszkodzony kabel wysokiego napięcia, który się trzymał do czasu ruszenia nim przy wymianie świec. Spróbuj tak, jak powyżej proponowali = podmień znowu na stare świece = najprostsze i oczywiste daj znać jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się