przemowrc Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Wczoraj przez przypadek znalazłem coś takiego : http://autonagar.pl/ http://slawomirwlazlo.wixsite.com/autonagar/maintenance Kolejna cudowna metoda na uzdrawianie silnika? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Metoda jest tak dokładnie opisana że lepsze efekty powinna dać wodą święcona . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 No i taniej będzie...chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Mowa jest o "pyrolizie", to termin, który pasuje do tematu . Ale jak uzyskują takie podwyższenie temperatury, że ta piroliza następuje a silnik nie ulega uszkodzeniom? Bo praktycznie trzeba elementy pokryte naparem istotnie podgrzać. A wodór wpuszczają do dolotu. Ciekawe. Czekam na pierwszych odważnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Jeżeli nie wymaga sie wywiany oleju to znaczy że żaden nagar nie został rozpuszczony . Znając życie podstawiają maszynkę do ozonowania do dolotu i silnik ładniej w środku pachnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawomir Wlazlo Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Parę setek odważnych i kilka warsztatów znajdziecie na TY - autonagar pl W Unii przedstawia się to następujaco to tylko zarejestrowane warsztaty partnerskie. http://www.flexfuel-company.com/carte-installateurs https://www.carbon-cleaning.com/centres#France, Castelnau-de-Lévis, Francja http://motor-clean.com/point-de-vente.php http://www.decalamineur.com/centres-de-decalaminage http://www.hydraxell.fr/centres.php http://www.mecaclean.fr/carbon-green http://www.dkboost.fr/centres-de-decalaminage-1.html Już niedługo zaczną badać zadymienie z rury na SKP , dzięki tej magii obniżamy zadymienie z rury do 70 % Pozdrawiam https://youtu.be/dn1Hvfmu3dg https://youtu.be/hZAUG76rSGM Wodorowanie Subaru Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Poczytałem sobie strony.Zniechęcił mnie niechlujny język ("MECHANICY W STANIE SPOCZYNKU" - kto to jest?, "co dziennie 500 osób w EU jest na tak po zabiegu"). Niemniej powodzenia w ratowaniu Krakowa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Jesli rzeczywiscie rozpuszcza to nagar to przy dieslach i bezposrednich wtryskach ma to sens, w przypadku wolnegossaka z posrednim wtryskiem raczej efekty minimalne, a raczej zadne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Zależy czy dolot jest dobrze uszczelniony szmatką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 9 godzin temu, auto-klinika napisał: Z tej strony Auto-klinika.pl , posiadamy taką maszynę i na razie w czyszczeniu dpf skuteczność 100%, w poprawie kultury pracy silnika od 40-70%. Na filmiku przedstawiamy efekt działania, który udało nam się zaobserwować. Na zapieczone pierścienie, uszczelniacze zaworowe etc. takie cudo też pomaga? Na ile bezpieczny jest to proces? Może bym i te dwie stówy w imię nabywania doświadczeń zaryzykował, ale narażać silnik w statku kosmicznym trochę strach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Sytuacja na filmiku jest mało transparentna. Nie twierdzę, że tak było, ale sposób filmowania nie pozwala wykluczyć, że obraz z badania "po" może pochodzić z innego silnika. Ta ręka wprowadzająca endoskop w filmie "po" jakoś niewiele się porusza i zaraz znika... Uważam, że należy powołać komisję śledczą. Z wodorem nie ma żartów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
auto-klinika Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 11 godzin temu, BelegUS napisał: Na zapieczone pierścienie, uszczelniacze zaworowe etc. takie cudo też pomaga? Na ile bezpieczny jest to proces? Może bym i te dwie stówy w imię nabywania doświadczeń zaryzykował, ale narażać silnik w statku kosmicznym trochę strach. Zrobiliśmy 30 samochodów na dzisiejszy dzień, nie jesteśmy w temacie znawcami, kilka było z przebiegiem ponad 350tyś i nikt do nas nie wrócił z reklamacją. Generalnie zawsze poprawa na plus. 5 godzin temu, Kambol napisał: Sytuacja na filmiku jest mało transparentna. Nie twierdzę, że tak było, ale sposób filmowania nie pozwala wykluczyć, że obraz z badania "po" może pochodzić z innego silnika. Ta ręka wprowadzająca endoskop w filmie "po" jakoś niewiele się porusza i zaraz znika... Uważam, że należy powołać komisję śledczą. Z wodorem nie ma żartów. Zobacz filmik jeszcze raz - widać że to jest to samo, bardzo chętnie nakręcili byśmy filmik 3 minutowy, ale każdy wytrzymuje do minuty, dlatego jest jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Dobra, chłopaki - poczytałem opinie na zagranicznych forach (co ciekawe jakieś Subarowe z UK też tam było, sporo VAGowskich etc.), pogadałem z Auto Kliniką - dam szansę temu zabiegowi Opinie osób które korzystały są pozytywne, wypowiedzi grupy SVX'owej na FB również, kilka osób w Stanach robiło usuwanie nagaru wodorem w SVX'ach. Moje auto ma problem z zużyciem oleju (jakieś pół litra na tysiąc), miało co najmniej półtoraroczny postój zanim je kupiłem i prawdopodobnie około 300 tysięcy przebiegu - podejrzewam pierścienie/uszczelniacze zaworowe. Jest jakaś-tam szansa, że popuszczą po takim zabiegu - docelowo silnik i tak miał trafić na stół, więc niewiele ryzykuje Zdam relacje i podzielę się wrażeniami - zabieg mam umówiony na piątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Wszyscy jesteśmy ciekawi, trzeba temat odznaczyć do obserwacji. Mam nadzieję, że nie każesz nam wykupować abonamentu na ten kanał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Jakbyś był obecny przy zabiegu i udałoby ci się nagrać jakiś reportaż dla innych użytkowników to może i by się więcej osób zachęciło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Taki mam plan - myślę, że ekipa z Auto Kliniki nie powinna mieć nic przeciwko, w końcu chyba tajemnica handlowa to nie jest Na pewno już wiem że wymiana oleju po zabiegu jest konieczna, ale i tak chciałem zmieniać niebawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Dnia 13.03.2017 o 20:54, BelegUS napisał: Na pewno już wiem że wymiana oleju po zabiegu jest konieczna, ale i tak chciałem zmieniać niebawem. to też chyba zależy kto pisze, bo jest kilak opinii że wymieniać nie trzeba. Choć z logiki wynika, że olej nie ma prawa przetrwać tego bez uszczerbku. Tak czy inaczej czekamy na relację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Jestem już po zabiegu i powiem szczerze... to chyba działa A przynajmniej ma prawo działać - zobaczymy w najbliższych dniach/tygodniach. Spodziewałem się wprawdzie fajerwerków, hektolitrów czarnej mazi strzelających z wydechów... nic takiego nie miało miejsca. Chłopaki z Auto Kliniki podpięli dolot pod taki generatorek: Potem przez prawie półtorej godziny auto pracowało na różnych obrotach - sporo na niskich, bez dodawania gazu, trochę na 1500, potem na 2500. Przyjechałem autem już rozgrzanym, po jakichś 15-20 kilometrach, w tym kawałek po DTŚ. Kilkanaście minut po podpięciu wydechem zaczęło wyciekać trochę wodnistego, ciemnego syfu. Dużo tego (chyba) nie było: Po godzinie (z hakiem) końcówki wydechu zrobiły się "suche". To co zauważyłem niemal od razu, jakoś tak po godzinie po podpięciu to "uspokojenie się" wolnych obrotów, zmniejszenie drgań i wyraźnie cichsza praca silnika. Postaram się zmontować wieczorem filmik, może będzie to słyszalne i dla Was (choć niestety hałasuje mi kompresor klimy). Po zabiegu: silnik na wolnych obrotach pracuje znacznie równiej i ciszej. Ciężko wypowiadać mi się o osiągach (bo SVX nigdy zamulaczem nie był), ale reakcja na gaz zdaje się lepsza, szybsza - ale to może być akurat placebo, nie miałem zresztą gdzie i kiedy go faktycznie przegonić Najbardziej interesuje mnie zużycie oleju - to się okaże w ciągu najbliższych tygodni, na pewno się pochwalę, jeśli pomogło. Mam pojeździć autem, zwłaszcza "przegonić" na autostradzie, by dać się wypalić reszcie "ruszonych" osadów, po czym zgłosić na jeszcze jedno podpięcie - ponoć po drugim efekty bywają jeszcze lepsze. Czy warto? Czas pokaże, na razie jestem na "tak". Zabieg nie kosztuje fortuny, autu krzywda się nie stała (cały czas obserwowałem wskazówkę temperatury, ale nawet wentylatory włączały się z rzadka) - moim zdaniem, traktując to jako taką "lepsiejszą" płukankę silnika, EGR'a, DPF'a etc. - ma to sens. Wyniki spalania oleju, może paliwa (i o takich poprawach czytałem) i ogólny "feeling" z jazdy będą tutaj decydujące. Sam zabieg pewnie najlepiej działa na diesle i auta z bezpośrednim wtryskiem, tam nagarów jest na pewno więcej. Mój SVX był zastany (dwa lata przed zakupem stał praktycznie nieruszany), ma okolice 300 tysięcy - spróbować było warto, poprawa - choćby w samej pracy na wolnych i głośności - jest odczuwalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Ilość tego gnoju ,który wycieka na zewnątrz jest zależna od wydechu,czyli ile tam siedzi w tłumikach i rurach. Olej wymieniłeś? Czy ten gnój krążąc po silniku nie robi szkody? Ciekawe jaka jest wielkość cząstek tych nagarów. Edytowane 21 Marca 2017 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Cytat Ilość tego gnoju ,który wycieka na zewnątrz jest zależna od wydechu,czyli ile tam siedzi w tłumikach i rurach. No... to u mnie chyba wiele tego nie było Wypłynąć wypłynęło... jutro będę miał porównanie. Cytat Olej wymieniłeś? Mam już kupiony, razem z filtrem i dodatkową płukanką - nie wymieniłem bo jutro powtórka zabiegu. Zaraz potem zmiana. Cytat Czy ten gnój krążąc po silniku nie robi szkody? Ciekawe jaka jest wielkość cząstek tych nagarów. Tego nie wiem, mam nadzieje, że nie Amerykanie z grupy SVX'owej na FB zachwalali ten zabieg, o negatywach nikt nie wspomniał. Mnie najbardziej ciekawi zużycie oleju po tym - jak na razie jest full, ale raptem kilkaset kilometrów zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Cytat Tego nie wiem, mam nadzieje, że nie Amerykanie z grupy SVX'owej na FB zachwalali ten zabieg, o negatywach nikt nie wspomniał. O ceramizerze też wszędzie dobrze piszą A swoją drogą to jestem bardzo ciekaw finału tego zabiegu. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Marca 2017 przez slim2102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Dzisiaj byłem na powtórce zabiegu - tym razem krócej (niecałą godzinę). W Katowicach leje jak diabli, więc ciężko powiedzieć czy/ile tym razem wypłynęło. Zmieniam olej końcem tygodnia, do tego płukanka (jak szaleć to szaleć), zobaczymy co wypłynie razem z olejem. Cytat O ceramizerze też wszędzie dobrze piszą No prawda, prawda. Ja jestem raczej sceptycznie nastawiony do tego typu wymysłów, tego zabiegu spróbowałem bo miałem blisko Opinie na Internecie mówią o carbon cleaning jako o dokładniejszej płukance silnika, a nie magii i panaceum na wszystkie problemy. W moim przypadku problem jest konkretny - silnik bierze olej (zapieczone pierścienie albo uszczelniacze na zaworach, reszta już wykluczona poprzez wymianę). W teorii usuwając nagary wodorowanie może pomóc. Jeśli zużycie oleju mi spadnie w jakikolwiek zauważalny sposób - uznam zabieg za udany. Na chwilę obecną mam po prostu cichszy, równiej pracujący silnik - reszta okaże się w najbliższych tygodniach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelBoro Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Mój teść to robił w Fiacie stilo ( Egr sie zawiesił) . Nie wiem jak długo ale 400 zł wtedy wtopił i nic . Niby miała być poprawa . Po tygodniu wyciągnąłem Egr ( brudny i zasyfiony sadza ) wyczyściłem , wypłukalem i śmiga jak ta lala. Wiec jakoś w to nie wierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 14 godzin temu, slim2102 napisał: O ceramizerze też wszędzie dobrze piszą bo tak po prawdzie to dobry produkt tego typu nie jest bezsensowny. Nie jest to 'lek na całe zło' i kapitalki tym się nie ominie, ale to potrafi dawać wymierne efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Czary mary.., hokus pokus..., teraz proszę się odwrócić na chwilkę, albo zamknąć oczy. ... należy się 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się