adamusmax Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 pozwolilem sobie zalozyc nowy temacik jako ze komp w moim pasciu jest nieflashowalny to bede musial cos innego wymyslec zastanawiam sie nad powyzszymi opcjami i pytanie jest ktory wybrac :???: mam opcje na unichip (ktos juz wie o co chodzi ) i szykam innych opcji znalazlem na alledrogo takie 2 rzeczy http://www.allegro.pl/item156194782_pig ... _back.html http://www.allegro.pl/item156192326_pig ... _back.html http://www.allegro.pl/item154917649__no ... smt_6.html oczywiscie wchodzi tez w gre zakres produktow oferowanych przez naszych rodzimych tunerow konkretne pytania 1) ktory wybrac 2) gdzie to zestroic 3) z czym sie wiaze montaz powyzszych wynalazkow jezeli jeszcze mi sie cos przypomni to dopisze, jezeli Wam cos sie nasuwa to strzelajta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Uni zestroja ci w VTG lub w Jetronicu we Wrocku, a moze poszukaj kompa z wersji JDM na ebayu pod paliwo 100RON i bedzie gitara przy 260 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 A pierdząca ruda ci się nie rozleci? :wink: Jakie masz ciśnienie doładowania? :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Rany... SMT6 jeszcze niedawno można było kupić za 400pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Uni zestroja ci w VTG lub w Jetronicu we Wrocku, a moze poszukaj kompa z wersji JDM na ebayu pod paliwo 100RON i bedzie gitara przy 260 km Jetronic?? Jak kiedyś swego czasu chciałem wmontować Uni do srebnego GT to usłyszałem od nich że nie mają sprzetu. I już nie robią Unichipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Uni zestroja ci w VTG lub w Jetronicu we Wrocku, a moze poszukaj kompa z wersji JDM na ebayu pod paliwo 100RON i bedzie gitara przy 260 km dziekuje postoje a co ja z JDMowym kompem zrobie :?: potem zbankrutuje tankujac na szelu 100 okt :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 a co ja z JDMowym kompem zrobie potem zbankrutuje tankujac na szelu 100 okt adamusmax, mam dla ciebie proste rozwiazanie : Kup Gteka 99-00 i dopisz sie na moja Maptekową liste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 a co ja z JDMowym kompem zrobie potem zbankrutuje tankujac na szelu 100 okt adamusmax, mam dla ciebie proste rozwiazanie : Kup Gteka 99-00 i dopisz sie na moja Maptekową liste dobra, ale Ty kupisz mojego do kolekcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 dobra, ale Ty kupisz mojego do kolekcji Zawsze mozesz urobic jakis komis i zostawic w rozliczeniu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Unichipa nie zrobi Ci nikt inny niż VTG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 zrobi tylko jak. promotor zrobil koledze - skonczylo sie wymiana korby, a wymiana korby przeprowadzona w promotorze zaowocowala obroceniem panewek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 adamusmax, a nie lepiej uzbierać troche kasy, i kupić coś porządnego np. Apexi Power FC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 adamusmax, a nie lepiej uzbierać troche kasy, i kupić coś porządnego np. Apexi Power FC. jaki koszt :?: zeby mi ceny pazdzierza nie przeroslo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 ok 700 $ plus shipping Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 czyli przyjumując 3000 zł napewno by sie czlowiek zmieścił w temacie zakupu Apexi a jak ze strojeniem tego sprzętu...sorka, że sie tak nagle dołaczyłem ale tez jestem tym zainteresowany i chciałbym wiedzieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Power FC powinien ogarnąc każdy kto zna się na mapowaniu, czyli: nie-ASO, Jetronik, VTG Majertech itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 sorka, że sie tak nagle dołaczyłem ale tez jestem tym zainteresowany i chciałbym wiedzieć... ja też! ja też! No bo u mnie chyba jest ten sam problem - komp nieflaszowalny i zostaje tylko jakąś świnkę dołożyć do tego co jest? A jest MBC, ale ustawione na 0.8, wolny wydech, pompa, TD04L... boję się czegokolwiek ruszać żeby nie zepsuć (konkretnie li tylko samo ciśnienie podnosić), ale jeśli się da trochę zainwestować i bez szczególnego ryzyka dla silnika dodać ze 40 KM to czemu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 dokladnie, kazdy kto ma wiedze z tego zakresu powinien sobie poradzic majac w reku manuala do power fc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 sorka, że sie tak nagle dołaczyłem ale tez jestem tym zainteresowany i chciałbym wiedzieć... ja też! ja też! No bo u mnie chyba jest ten sam problem - komp nieflaszowalny i zostaje tylko jakąś świnkę dołożyć do tego co jest? A jest MBC, ale ustawione na 0.8, wolny wydech, pompa, TD04L... boję się czegokolwiek ruszać żeby nie zepsuć (konkretnie li tylko samo ciśnienie podnosić), ale jeśli się da trochę zainwestować i bez szczególnego ryzyka dla silnika dodać ze 40 KM to czemu nie? seryjne legacy dmucha 0,75 a po uwolnieniu wydechu 0,8 wiec po co u ciebie mbc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 seryjne legacy dmucha 0,75 a po uwolnieniu wydechu 0,8 wiec po co u ciebie mbc ? zeby pilnowal cisnienia doladowania :wink: To było chyba "na zapas" założone, zresztą poprzedni właściciel pewnie by mógł więcej na ten temat powiedzieć, jako że się na tym zna i to robił. Ja potem przejąłem schedę po nim i zgodnie z pierwszą zasadą admina nie ruszałem czegoś co nie jest zepsute. Ale ostatnio mnie korci żeby sobie "poprawić" to i owo :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Ja mam 1.25 w piku, serię pompę, MBC i FCD, wydech seria (dwa katy i końc. remus.) W kupie 265 KM przy 6000 i 330 Nm przy 5100 (co jeszcze -nie wiem?) i chyba się nie dowiem - strach cokolwiek ruszyć ale już zrobiłem 6000 km i wszystko działa bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Ja mam 1.25 w piku, serię pompę, MBC i FCD, wydech seria (dwa katy i końc. remus.)W kupie 265 KM przy 6000 i 330 Nm przy 5100 (co jeszcze -nie wiem?) i chyba się nie dowiem - strach cokolwiek ruszyć ale już zrobiłem 6000 km i wszystko działa bezproblemowo. nie boj nie boj - juz niedlugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 seryjne legacy dmucha 0,75 a po uwolnieniu wydechu 0,8 wiec po co u ciebie mbc ? zeby pilnowal cisnienia doladowania :wink: Skoro seryjnie tyle dmucha to Ci nic nie przypilnuje, co więcej jest tam zupełnie niepotrzebne Oczywiście, że lepiej takie PowerFC bo możliwości (ma spectruma.... ) nieporównywalne tylko rzecz w kosztach, pytanie do czego to ma służyć, jeśli tylko do drobnych korekt paliwa (bo domniemam, że teraz jest za bogato) to siakaś świnka w zupełności wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 seryjne legacy dmucha 0,75 a po uwolnieniu wydechu 0,8 wiec po co u ciebie mbc ? zeby pilnowal cisnienia doladowania :wink: Skoro seryjnie tyle dmucha to Ci nic nie przypilnuje, co więcej jest tam zupełnie niepotrzebne Oczywiście, że lepiej takie PowerFC bo możliwości (ma spectruma.... ) nieporównywalne tylko rzecz w kosztach, pytanie do czego to ma służyć, jeśli tylko do drobnych korekt paliwa (bo domniemam, że teraz jest za bogato) to siakaś świnka w zupełności wystarczy. albo po calosci i emanage ultimate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Podobno Power FC jest bardziej "user friendly" niż emanage, i generalnie lepiej się sprawdza w Imprezach. Andy F osiągnął ponad 600 KM na Power FC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi