Jump to content
Filip_B

Kierownica momo słabe spasowanie

Recommended Posts

Cześć. Ostatnio przeglądałem filmy z kamerki samochodowej i natknąłem się na "prywatną" rozmowę panów mechaników, którzy to przy okazji wymiany opon stwierdzili, że poduszka w kierownicy musiała być wymieniana. Z tego co mi wiadomo auto jest po przygodach, ale naprawiane było porządnie, a nie po łebkach. Gdy zaglądam przez szpary to jestem w stanie dostrzec coś co może być poduszką.  ;) Stąd pytanie, czy w Waszych blobach kierownica też tak wygląda, czy jednak jest coś źle spasowane? Jak tak sobie patrzyłem w internecie, to część jest lepiej spasowanych, a część jak u mnie. Chciałbym wiedzieć, czy w razie "w" mogę liczyć na poduchę z przodu. :) Pozdrawiam 

post-25549-0-70698200-1481581405_thumb.jpg

post-25549-0-99026400-1481581415_thumb.jpg

post-25549-0-08692200-1481581429_thumb.jpg

post-25549-0-77781500-1481581443_thumb.jpg

Edited by Filodorro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poduszka to tu wyglada na nietkniętą - to sama kierownica po latach się trochę "rozłazi" i pęka. Niedawno wymieniałem swoją i widziałem jak to wyglada, nie przejmowałbym się, bo te szpary o niczym nie świadczą za bardzo (poduszka to osobny moduł, podłączany jednym kabelkiem, a do kolka kierownicy przykręcany dwoma śrubami po bokach)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na początku w GX miałem wieniec MOMO, a środek oryginał więc ktoś musiał rzeźbić. Może i u Ciebie jakaś mała dłubanina była robiona? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm tak jak pisalem, auto bylo naprawiane. Gdy przed zakupem sprawdzalismy wrxa w aso subaru to po podpieciu do kompa nie pokazalo zadnych bledow typu wywalona poduszka. Tylko wg mnie jednak za bardzo odstaje... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jak auto było naprawione to może masz nowy środek kierownicy '' z innego auta '' dlatego średnio to pasuje. Sama kierownica jak koledzy wcześniej zauważyli z biegiem czasu też mogła się rozejsc

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie to wyglądało tak, zanim nie wymieniłem koła kierownicy, które się rozłaziło i w ogóle było mocno zużyte:

post-25210-1481805747,8515_thumb.jpg

 

To nie jest tak, ze poduszka może nie pasować do reszty - jak się jedno i drugie dobierze w dobrym stanie, to będzie ładnie. Po wymianie wyglada dużo lepiej.

Edited by Turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może się mylę, ale patrząc na logo na poduszce to jasiek wygląda na ten z GT a wieniec może został z GD? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutek, a w gt nie bylo przypadkiem zoltego logo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złotego nie kojarzę, wiem, że na pewno były czarne i srebrne. Twoja poduszka wygląda jak z WRX04 US z kierownicą z tempomatem. Może to jest powód tych szpar. Obadaj link:
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1700559

 

Obstawiam, że masz poduszkę z jednego modelu, a wieniec z drugiego. Stąd szpary.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kierownice w bugajach (srebrny znaczek) były inne niż w blobach (czerwony znaczek)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak się podłącze pod temat, czy da się jakoś poprawić ta poduszkę na kierownicy? 

 

Odstaje od kierownicy i nawet pasażerowie zwracają mi uwagę ze tak jest i nie wiem czy rozkręcić ja i tam w środku są jakieś śruby do regulacji, gdy zdejme poduszkę, czy takie są uroki skośno okich karlow? 

20190315_120920.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlacz akumulator, zaraz za wiencem kierownicy masz dwie sruby z lewej i prawej strony. Odkrec i poduszka odejdzie. Ocenisz poduszke i spasowanie. 2 minuty roboty a bedziesz wiedzial co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, ale nie zrozumiałem stwierdzenia, że po latach kierownica się rozłazi. Czy ktoś mógłby mi to przybliżyć ?

Nigdy, w żadnym samochodzie, kierownica mi się nie rozłaziła !

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.03.2019 o 21:12, Barney napisał:

Odlacz akumulator, zaraz za wiencem kierownicy masz dwie sruby z lewej i prawej strony. Odkrec i poduszka odejdzie. Ocenisz poduszke i spasowanie. 2 minuty roboty a bedziesz wiedzial co i jak.

Spróbuję, dziekuje za informację :)

W dniu 17.03.2019 o 06:21, mz56 napisał:

Przepraszam, ale nie zrozumiałem stwierdzenia, że po latach kierownica się rozłazi. Czy ktoś mógłby mi to przybliżyć ?

Nigdy, w żadnym samochodzie, kierownica mi się nie rozłaziła !

Ja tak nie uważam, aczkolwiek poduszka ewidentnie mogła by siedzieć głębiej, też się nie spotkałem z czymś takim, trochę sobie dukam, że może poprzedni kierowca często trabil i coś się wyrobiło? Z czegoś się to wzięło, że tak odstaje, lub ktoś grzebal i złożył to nie tak, jak powinien, na dniach sprawdzę, bo fabryka czegoś takiego by nie zrobiła 

Edited by Arqus

Share this post


Link to post
Share on other sites

No u mnie też jest szpara, zastanawiam się czy to też nie dlatego, że kierownica została obszyta :huh:

Może to być przyczyną, bo z tego co "macałem" to wydaje się być mocno naciągnięte. Tak czy siak chyba będę musiał zmienić to obszycie na inne, bo to mi się ślizga w rękach. :facepalm:

 

20190316_115934.thumb.jpg.17adb218003cb4731e2d4958a0ae4333.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej słabe spasowanie, nieoryginalne części, może efekt obszycia lub ślady po wypadku. Klata w koło kierownicy. W normalnych warunkach kierownica się nie odkształca !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...