filester Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Pacjent 2.5T 2007 Staram się doprowadzić paścia do stanu używalności po poprzednim właścicielu. Wg zeznań poskładany na Mahle. Na 2 cylindrze ciśnienie 3 bar, na 4 cylindrze 6 bar. Pozostałe dwa w normie (10-11bar) Do tego falowanie obrotów, potrafi kopcić po rozgrzaniu. Pytanie do tych, którzy zjedli zęby na silnikach - warto zaglądać do zaworów? Czy lepiej od razu zrzucać głowicę, motor rozkładać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
docencik12 Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Pewnie przedmuch pomiędzy cylindrami, na razie niewielki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 silnik do wyciągnięcia i głowice do zrzucenia, bez tego niestety tylko wróżenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szamann1 Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Można śmiało sprawdzić czy zawory nie podparte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 3 bary, to tyle co nic, dosłownie. Może być coś grubszego i bez zrzucenia głowic się nie obejdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRAZAK Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Takie ciśnienie wskazuje na otwarty lub wypalony zawór, więc głowica do roboty. A co do pierścieni to jak będziesz miał silnik na stole to nie problem je zweryfikować szczególnie w 2.5l. Znając życie to może być konieczność wymiany tłoków razem z pierścieniami jeżeli gładź cylindra na to pozwoli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now