Izotom Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Kurna, co ja mam z tym 3.2? Jakiś przekaz podprogowy albo tęsknota. 3.0 TFSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Kurna, co ja mam z tym 3.2? Jakiś przekaz podprogowy albo tęsknota. 3.0 TFSI. No to ma silnik, który w serii już powinien dawać dużo frajdy z jazdy. A po wizycie np. w Compsport powinien już LATAĆ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurojanek Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Ja tam lubię niemieckie suvy: brata rodzina ma taką fantazję że ciągle takie tylko biorą, to człowiek ma okazję wszystkimi modelami polatać, bo co raz jak się skasztani to dają co tam mają w serwisie pod ręką, więc to i rangem się polata za beemkę, wszystkimi modelami ałdi W sumie tylko merce nie przypominam sobie żeby na lawecie wracały. Q7 to taka porażka była że po 3 latach w ludzi szła jak w dym, a chętnych pełno było i całe szczęście, po po wielu wysypkach, jeszcze 3 dni przed kończem leasingu wysypła się skrzynia biegów. Przypominam że Niemce automatów robić nie umią - automaty umią Amerykanie, bo od dawna robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Kurna, co ja mam z tym 3.2? Jakiś przekaz podprogowy albo tęsknota. 3.0 TFSI. No to ma silnik, który w serii już powinien dawać dużo frajdy z jazdy. A po wizycie np. w Compsport powinien już LATAĆ! Może tak ale cosik nie ma tego walnięcia na jakie człowiek szykuje się wiedząc co jest pod maską. W zasadzie ciągle jeździmy w trybie Sport żeby coś się działo. Do pierwszej setki jest ok ale podczas wyprzedzania to dużo fajniej było w Infiniti FX35 - w tej Q5 silnik wyje na obrotach,a wzrost prędkości jest niewspółmierny do pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayo Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 niezle, zaczelismy od teorii, ze 2.0 TDI to zamul, a teraz dolacza 3.0 TFSI, czas isc na calosc i SQ5 dolaczyc do tego grona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 niezle, zaczelismy od teorii, ze 2.0 TDI to zamul, a teraz dolacza 3.0 TFSI, czas isc na calosc i SQ5 dolaczyc do tego grona. wiadomo przeciez, ze w porownaniu do jazdy SBD nic nie dostarcza takich emocji: nigdy nie wiadomo, kiedy wyjedziesz na wlasnych kolach, a wrocisz... dumnie na lawecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Niestety nie mam porównania diesel vs diesel ale mam porównania benzyna vs benzyna. W zasadzie bardzo symetryczne odbicie jak na początku tego wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 (edytowane) Ale zaraz, czy ktoś zweryfikował, że to Q5 faktycznie jest wolniejsze od Forka SBD? Poza odczuciami raju? Edytowane 2 Grudnia 2016 przez QbaqBA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 zgadzam sie z Raju , ostatnio prowadziłem nówkę A3 sportback z DSG , quatro , z tym samym silnkiem diesla , dramat jakie to wolne ! kompletnie nie jedzie ! jakby był dosłownie zdławiony . Możliwe że to przez dieselgate , bo auto prosto z salonu , ale jest baaardzo slabo jak na 190KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Kurna, co ja mam z tym 3.2? Jakiś przekaz podprogowy albo tęsknota. 3.0 TFSI. No to ma silnik, który w serii już powinien dawać dużo frajdy z jazdy. A po wizycie np. w Compsport powinien już LATAĆ! Może tak ale cosik nie ma tego walnięcia na jakie człowiek szykuje się wiedząc co jest pod maską. W zasadzie ciągle jeździmy w trybie Sport żeby coś się działo. Do pierwszej setki jest ok ale podczas wyprzedzania to dużo fajniej było w Infiniti FX35 - w tej Q5 silnik wyje na obrotach,a wzrost prędkości jest niewspółmierny do pracy silnika. Dziwne, to juz naprawe niezly silnik, o modach nie wspominam (bo te silniki robi sie pod 450KM bez ruszania dolu, itp). Wg to kwestia wyciszenia, automatu i ogolnie braku bodzcow w stylu wyrywanie kierownicy z rak, pisku opon. Po prostu auto spokojnie przyspiesza, dopiero jest zdziwienie jak sie zmierzy osiagi i wychodzi, ze jest szybciej niz sie wydawalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawa Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Eh, ja napiszę z drugiej strony 19 listopada sobota, wstaję rano żeby odwieźć dziewczynę na dworzec, ku mojemu zdziwieniu okazuje się że na parkingu brakuje mojego Audi A4 B7 avant 2005 rok z owianym złą sławą silnikiem 2.0 BLB diesle 140 km. Dodam że wersja b7 jeśli chodzi o wnętrze to praktycznie nie różni się od A4 B6 wypuszczonego około 2001 roku. auto miałem od 6 lat a mój owiany zła sławą silnik w momencie kradzieży miał 368k. Wyposażenie o którym Pan na początku wspominał w tym poście ... mój egzemplarz miał ksenony, nawigacja rns-e, dwustrefowa klimatyzacja, podgrzewane: lusterka, szyby, siedzenia, sterowanie w kierownicy, bluetooth, audio bose, pdc nawet cztery automatycznie upuszczane szyby.itd. Pozazdrościłem bratu quattro a4 b8, przy pierwszym śniegu w grudniu popełniłem błąd kupiłem impreze gh 1.5, duży błąd o tym aucie nie jestem wstanie powiedzieć nic dobrego, nic. Po dwóch miesiącach katorgi zakupiłem forester sh 2.0 d rejestracja 2009 roku najniższa wersja wyposażenia. Dynamika jazdy jest ok wnętrze to samo co impreza zaprojektowane na 2007 rok czyli o wiele nowsze niż w moim audi. Jakość wnętrza to przynajmniej dwie klasy niżej począwszy od plastików po zagłówki itd, ergonomia można jej brak dostrzec gdy się próbuje włączyć podgrzewanie foteli znajdujące się w środkowym tunelu za fotelem pod podłokietnikiem. Audio, mój telefon gra lepiej, trakcja żaden napęd tu nie zniweluje różnicy w wysokości. Terkot na zimny silniku rano bezcenny, jakość podróżowania z prędkościami autostradowymi to uważam też dwie klasy niżej. Zmiana biegów w subaru ten czas.., sprzęgło do którego trzeba mieć nogę kulturysty. Przy moim wzroście 170 cm przez ponad miesiąc nie odnalazłem wygodnej pozycji tak by prawa noga była dobrze ułożona i mogła być rozluźniona. Nie chcę narzekać ciesze się tym autem na ten moment, zamiast audio słucham silnika itd. Auta te też reprezentują dwie różne grypy stąd bezpośrednio nie ma ich co porównywać, ale zarzucanie w audi braki w wyposażeniu lub jakość wykonania uważam za duże nadużycie, tym bardziej gdy ktoś przyrównuje audi do subaru. Ps. wczoraj spaliła mi się żarówka h7, w mojej wersji nie otrzymam żadnego powiadomienia. komputer pokładowy brak, informacje o spalaniu na ostatnich 300 kilometrach komp wskazywał 6.6 z baku zeszło 25 litrów. Test przyśpieszenia, nie mam jak tego sprawdzić w audi moim starym ale przy 120 w forku gps wskazuje około 111, przy 60 mamy około 4 kilometrów różnicy Filmiki z przyśpieszeniem ze wskazań samochodów myślę że też trzeba brać też z lekkim przymróżeniem oka. Żeby nie byo koła mam takie jak zaleca producent 215/65/ r16 Edytowane 21 Marca 2017 przez Slawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Dnia 2.12.2016 o 13:20, QbaqBA napisał: Ale zaraz, czy ktoś zweryfikował, że to Q5 faktycznie jest wolniejsze od Forka SBD? Poza odczuciami raju? Jak szukaliśmy następcy Forka w dieslu to byliśmy oglądać właśnie Q5 z 2,0TDI 190PS DSG... nic to auto nie jechało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Rozumiem, ale chodziło mi o jakiś wymierny wskaźnik. Jakieś dane z racelogica albo porównanie "head to head". Pytam, bo ja miałem odwrotne wrażenia i jestem ciekaw jak to faktycznie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 150KM przyspiesza do setki katalogowo w około 11 sekund. 190koni masz filmik poniżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się